Miten Tinder toimii?
Ihmetyttää, mistä johtuu. Ostin Tinder goldin, jotta näen ne, jotka minusta ovat tykänneen. Tykkäyksiä tuli heti ekana päivä noin tuhat. Ajattelin, että käyn niitä läpi rauhassa, ja tykkään muutamasta, joiden kanssa sitten kirjoittelen.
Nyt tykkäsin näitä takaisin, ja tyyliin 50 % ei olekaan match, vaikka kaikella järjellä pitäisi olla.
Onko siis Tinderissä toiminto, jolla voit poistaa tykkäyksen? Matchin voi poistaa, mutta en tiennyt, että myös tykkäyksen. Vai ovatko piilottaneet/poistaneet profiilinsa - siis päivän sisällä tykkäyksestä?
Tätä ei ole tapahtunut mulle aiemmin, 2,5 kk sitten kun olin Tinderissä. Eli tykkääjästä tykkääminen on aina johtanut matchiin.
Kuvat ovat samoja, ikälukukaan ei muuttunut. Ainoa mikä eroaa, on että tällä kerralla kerroin etsiväni parisuhdetta. Profiiliteksti muuten sama. Olivatko siis lukeneet tekstini uudelleen ja poistaneet, jos itse haluavat vain seksiä?
Mistä edes itse näen, keitä olen tykännyt, jos haluan itse poistella niitä, joiden kanssa ei vielä ole tullut matchia.
Sinänsä sama mulle, että seksinvonkaajan kanssa jää matchaamatta. Mulla ei ole kiirettä, enkä ajatellut lähteä aktiivisesti deittailemaan. Pidän vaan tätäkin kautta oven auki. Löytyy jos on löytyäkseen. Ihmettelen vain kun näin ei ole aiemmin käynyt. Onko ihmiset näin hätäisiä ja epätoivoisia, että jos matchia ei tule heti, niin poistoon vaan?