Ostin itselleni hienon merkkikellon Etelä-Euroopassa monien eri laatumerkkien suoramyyjältä uimarannalta. Kello meni äskettäin epäkuntoon.
Onko merkkikelloilla takuu riippumatta siitä mistä maasta ne on ostettu?
Kommentit (8)
Seuraavalla rantalomallasi löydät varmasti näiden laatukellojen toimittajan merkkihuoltoliikkeen. Ei kannata Suomessa viedä huoltoon, suomalaisilla liikkeillä ei riitä ammattitaito.
Itse ostin Guccin aurinkolasit tummaksi paahtuneelta herrasmieheltä yöllä ravintolakadulla. Nyt on sangasta irronnut ruuvi enkä tiedä onko Suomessa Guccin korjaamoa?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla rantalomallasi löydät varmasti näiden laatukellojen toimittajan merkkihuoltoliikkeen. Ei kannata Suomessa viedä huoltoon, suomalaisilla liikkeillä ei riitä ammattitaito.
Samaa merkkiä myydään kyllä Suomessa.
Juu Turkissa niitä sai kans 5euroon ja ihan huippumerkkejä. Voi ostaa joka viikonpäivälle omansa. Onkohan niissäkin 12vuoden takuu?
Totta kai kelloilla on takuu. Menet vain kyseiselle rannalle kellon ja kuitin kanssa ja etsit myyjän käsiisi. Hän kyllä hoitaa asian loppuun.
Mun mies osti aikoinaan rolexin rantakaupustelijalta.
Se logo irtosi pohjastaan kellotaulun sisällä. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin Guccin aurinkolasit tummaksi paahtuneelta herrasmieheltä yöllä ravintolakadulla. Nyt on sangasta irronnut ruuvi enkä tiedä onko Suomessa Guccin korjaamoa?
Ota yhteyttä Guccin maahantuojaan.
Minuakin kiinnostaa tietää, ostin itse arvokkaan korun myös suoramyyjältä, tosin rantakadulta.