Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia painopeitosta? Auttaako oikeasti nukkumaan sikeämmin?

Vierailija
17.05.2020 |

Harkitsen tilaavani sellaisen, mutta haluan kuulla kokemuksia ensin? Mikä olisi sopivan painoinen peitto 65-kiloiselle naiselle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin villa&peite oman painopeittoni. Aiemmin oli ollut itsetekemä herneistä. Mulle on selkeästi suuri apu. Auttaa nukahtamaan nopeampaa ja rauhallisemmin

Vierailija
2/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin: Kokemuksia panopeitosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim puuilo myy edullisesti aikuisten kokoja noin 9kg.... Voit koittaa vaikka räsymatolla onko sen alla hyvä olla, jos et heti halua peittoa ostaa, toisia tuo paino rentouttaa, mutta toisia ahdistaa.

Vierailija
4/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet läheisistäni ovat kokeilleet painopeittoa.

- mies 100kg kokeili 6 kg painavaa peittoa mutta koki sen ahdistavaksi ja haittaavana

- lapset 2 kpl (painavat noin 50-55kg) nukkuivat mielellään 6kg painopeitolla. Olisivat halunneet painavammankin.

- mummot kokeilivat noin 4 kg painopeittoa, toinen tykkää ja käyttää joka ilta hetken ennen nukahtamista mutta toinen ei tykännyt lainkaan.

- minä itse käytin 6 kg peittoa ja nukuin huomattavasti rauhallisemmin ja paikallaan. Mutta parin viikon jälkeen alkoi olla aamuisin selkä puuduksissa ym kun nukuin liian pitkään samassa asennossa. Luovuin painopeitosta ja palasin normipeiton käyttäjäksi.

Suosittelen kokeilemaan. Ihan 50-100€ saa hyviä peittoja.

Vierailija
5/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin panopeitoista ja huvitti... Mutta minkälainen valas on nainen joka painaa 65kg??

Vierailija
6/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ensin panopeitoista ja huvitti... Mutta minkälainen valas on nainen joka painaa 65kg??

No mitä alapeukutatte, olen mies joka painaa saman verran. Tosi tyhmän näköistä jos siinä vieressä on joku läskinainen 65kg kun se on minun, miehen paino.

Vierailija
7/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä alapeukutatte, olen mies joka painaa saman verran. Tosi tyhmän näköistä jos siinä vieressä on joku läskinainen 65kg kun se on minun, miehen paino.

Mee tumputtamaan toisille saiteille, niin ei tarvi ahdistua läskeistä ämmistä.

Vierailija
8/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse "mieheksi" onnettoman kokoinen rääpäle, älä pura sitä normaalikokoisiin naisiin.

Vierailija
9/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotias lapseni on todella huono nukahtamaan. Tykkää painopeitosta ja nukkuu sikeämmin. Ongelma vain, että hänellä vuotaa nenästä verta usein, joten nyt se odottaa kaapissa parempia aikoja nenävuodon suhteen.

Vierailija
10/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-vuotias lapseni on todella huono nukahtamaan. Tykkää painopeitosta ja nukkuu sikeämmin. Ongelma vain, että hänellä vuotaa nenästä verta usein, joten nyt se odottaa kaapissa parempia aikoja nenävuodon suhteen.

Aiheuttaako tämä painopeitto sitä jotenkin? Itsekin kärsin nenäverenvuodosta.

Ap