Ryntäsitte ostamaan Lidl-lenkkarit mutta en ole nähnyt niitä kenelläkään jalassa!
Kommentit (16)
Kukaan ei kehtaa pitää niitä tapauksen aiheuttaman kohun takia 😂
Ei kai niitä nyt missään kauppareissuilla käytetä. Kyllä ne laitetaan vain erityisiin tilaisuuksiin, jotka vaativat tiettyä tasoa ja arvokkuutta.
Mä oon nähnyt! Hämmästyttävän hyvältä näyttivät, mutta kys. henkilö oli pukeutunut muutenkin makeesti.
Itselläni ne on kaapissa odottamassa, kun koronan jälkeen pääsee taas baariin jututtamaan tyttöjä. Ei niitä kenkiä laiteta mihinkään kauppareissulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt! Hämmästyttävän hyvältä näyttivät, mutta kys. henkilö oli pukeutunut muutenkin makeesti.
Niin näyttivät hyviltä ainakin kuvissa, siksi ihmettelen miksei niitä näy kenelläkään.
Porukka hilloaa niitä kaapissa ja toivoo, että arvo nousee pilviin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ne on kaapissa odottamassa, kun koronan jälkeen pääsee taas baariin jututtamaan tyttöjä. Ei niitä kenkiä laiteta mihinkään kauppareissulle.
Nykyään pääsee baariin lenkkareissa XD
Vierailija kirjoitti:
Porukka hilloaa niitä kaapissa ja toivoo, että arvo nousee pilviin.
Ei kai se nouse jos kukaan ei niitä käytä?
Juuri eilen näin eräällä vanhemmalla naisella.
Mikä yksissä lenkkareissa on niin merkillistä, että asiasta pitää aloituksia tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pääsee baariin lenkkareissa XD
Tietenkin. Linnan Juhlissakin on oltu lenkkareissa.
Niitä säilytetään lasivitriinissä esillä. Muutaman vuoden päästä niiden arvo voi olla jopa tonnin.
Mulla on takan reunuksella, näyttää hyvältä valkoista taustaa vasten👍
Eikös ne ollut tehty lapsityövoimalla?
Mitä siinä on selittämistä?