Kysele lihavan naisen elämästä
Mitä haluat tietää?
Kommentit (63)
Tiesitkö että tälläkin hetkellä täällä rehevistä naisista pitävä mies unelmoi siitä että pääsisi pitämään sinua hyvänä?
Kipeytyykö sinulla polvet kävellessä? Jos istut polvillasi, kiristyykö reisien läskit tukalasti polvitaipeessa? Onko sulla muita vaivoja joita mietit olevan painon syytä?
Lihoin itse 68 kiloon (+5kg) ja nuo vaivat herättivät siihen että on ruoka maistunut vähän liikaa... Jo 3 kilon pudotus auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät itsesi läskinä?
Painoindeksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Kipeytyykö sinulla polvet kävellessä? Jos istut polvillasi, kiristyykö reisien läskit tukalasti polvitaipeessa? Onko sulla muita vaivoja joita mietit olevan painon syytä?
Lihoin itse 68 kiloon (+5kg) ja nuo vaivat herättivät siihen että on ruoka maistunut vähän liikaa... Jo 3 kilon pudotus auttoi.
Ei kipeydy, en istu polvillani.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tykkäät eniten itsessäsi? Luonteessa ja ulkonäössä?
Mä olen huumorintajuinen ja kiltti, reilu, varmaan monen mielestä ystävällinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että tälläkin hetkellä täällä rehevistä naisista pitävä mies unelmoi siitä että pääsisi pitämään sinua hyvänä?
Joo, mutta mulla on tuo ihana oma mies. Ollut jo kauan.
Oletko haudasta noussut ammattivalittaja?! Lähes kaikki vastaukset mätsää.
Jos mies on sinusta seksuaalisesti viehättynyt jo heti alusta alkaen, niin ajatteletko, että hänellä on fetissi tai että hän tyytyisi kehen vaan seksiä saadakseen?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on sinusta seksuaalisesti viehättynyt jo heti alusta alkaen, niin ajatteletko, että hänellä on fetissi tai että hän tyytyisi kehen vaan seksiä saadakseen?
En ajatellut ja hänellähän oli hoikkia ja normaalipainoisia naisia ennen minua joten eipä sen olisi minuun tarvinnut tyytyä.
Älä ap välitä noista joistakin dissauksista!
T. Koulukiusatttu. sitten tuli syömishäiriö. Ja lopppu kiusaaminen, mutta letkuihin sitten..
Hehkeetä.
Mut ei muuta kun tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut ja hänellähän oli hoikkia ja normaalipainoisia naisia ennen minua joten eipä sen olisi minuun tarvinnut tyytyä.
Kysymys oli esitetty yleisellä tasolla, ei sinun omaa kultsipultsiasi koskien.
Onko kysymyksiä?