Miksi naisille ottaa niin koville kun tuttu tai puolituttu mies torjuu aloitteen seksiin?
Lähipiirissä sattunut useasti näitä että nainen juhlien tai baari-illan jälkeen on yrittänyt saada miestä sänkyyn, mutta mies on kieltäytynyt, ja nainen yleensä on vetänyt aivan jäätävät herneet nenään tämän asian johdosta.
Pahimmat ovat olleet niitä, jotka torjumisen jälkeen ovat väittäneet miehen raiskanneen naisen. (Jos jatko/yöpymisosoite on ollut sama)
Voiko joku kertoa mistä tämä johtuu? Kuvittelevatko naiset todellakin olevansa jotenkin korkealla valtaistuimella seksuaalisen vallan muodossa, ja se ikään kuin on automaatio että he aina antavat....sitten kun se ei menekään niin, on asia valtava kolaus naisen psyykelle.
Näin olen järkeillyt asian.
Olisiko täällä ihmisillä valottaa hieman tätä asiaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottanut 4 kertaa elämässäni ja 4 kertaa tullut torjutuksi. Nuo ovat kirpaisseet siksi että olin itse ihastunut ja miehet myös flirttailivat kanssani, mutta sitten kun ilmaisin halukkuuteni, kiinnostus loppui kuin seinään.
Vaikka niin moni mies täällä sanoo että haluaisi naisen tekevän aloitteen, en tosielämässä ole koskaan tavannut sellaista miestä. Kaikki ovat päinvastoin sanoneet että miehen pitää saada jahdata.
Lopetin siis aloitteiden teon. Nyt olen ollut 2v yksin ilman yhtäkään treffikutsua. En ymmärrä. Yritätpä mitä vaan, aina se on väärin.
Siis ehdotitko suoraan selkeillä sanoilla irtoseksiä, vai teitkö aloitteen, josta voi tulkita, että olit etsimässä poikaystävää?
Jälkimmäiset torjunnat ymmärrän hyvin, mutta epäilen, että pelkän seksin ehdotus eivät miehet torju.
Millä tavalla teit ehdotuksesi, vai olivatko ne normaaleja "aloitteita", eikä "lähdetkö panemaan" ehdotuksia?
Vaihteli tapauksesta riippuen, mutta kyllä myös pelkkä seksi torjuttiin. Olin kyseisen miehen kanssa kotonani viettämässä iltaa, ja jossain vaiheessa kosketin häntä ylävartaloon enkä ottanutkaan kättämi pois. Samalla toki katsoin häntä hymyillen. Hän vaivaantui ja sanoi lähtevänsä kun on jo myöhä. Ystävyytemme loppui myös siihen. Ei siinä mistään avioliitosta ja sitoutumisesta ollut puhetta...
Vierailija kirjoitti:
>> Olen ehdottanut 4 kertaa elämässäni ja 4 kertaa tullut torjutuksi.
>> Nuo ovat kirpaisseet siksi että olin itse ihastunut ja miehet myös flirttailivat kanssani,
>> mutta sitten kun ilmaisin halukkuuteni, kiinnostus loppui kuin seinään.>> Vaikka niin moni mies täällä sanoo että haluaisi naisen tekevän aloitteen,
>> en tosielämässä ole koskaan tavannut sellaista miestä.
>> Kaikki ovat päinvastoin sanoneet että miehen pitää saada jahdata.>> Lopetin siis aloitteiden teon. Nyt olen ollut 2v yksin ilman yhtäkään treffikutsua.
>> En ymmärrä. Yritätpä mitä vaan, aina se on väärin.> Siis ehdotitko suoraan selkeillä sanoilla irtoseksiä, vai teitkö aloitteen, josta voi tulkita,
> että olit etsimässä poikaystävää?
> Jälkimmäiset torjunnat ymmärrän hyvin, mutta epäilen, että pelkän seksin ehdotus eivät miehet torju.
> Millä tavalla teit ehdotuksesi, vai olivatko ne normaaleja "aloitteita", eikä
> "lähdetkö panemaan" ehdotuksia?Vaihteli tapauksesta riippuen, mutta kyllä myös pelkkä seksi torjuttiin. Olin kyseisen miehen kanssa kotonani viettämässä iltaa, ja jossain vaiheessa kosketin häntä ylävartaloon enkä ottanutkaan kättämi pois. Samalla toki katsoin häntä hymyillen. Hän vaivaantui ja sanoi lähtevänsä kun on jo myöhä. Ystävyytemme loppui myös siihen. Ei siinä mistään avioliitosta ja sitoutumisesta ollut puhetta...
Siis et ehdotanut suoraan selkeillä sanoilla. : (
Minkä takia se on naisille niin kamalaa tulla torjutuksi pelkän seksin takia?? Ymmärtäisin, jos tulisi torjutuksi parisuhteeseen, koska silloin siinä on ollu mielikuvana enemmän menetettävää. Seksiä naiset saa kuitenkin milloin vaan ja varmasti myös niiltä komeiltakin, vaikka itse ei missi olisi. Joten kertokaa, miksi se on niin kauheeta kun ei saanutkaa pippeliä joltain? Ei muuta kuin tinder tulille ja siellä sitä kullia on tarjolla ja samalla tulee myös omaa viehätysvoimaa buustattua tuhansine tykkäyksineen.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehethän tunnetusti panee kaikkea liikkuvaa, joten onhan se nyt järkyttävää, jos mies antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.
Naiset panee myös kaikkia. Mutta vain maksavia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottanut 4 kertaa elämässäni ja 4 kertaa tullut torjutuksi. Nuo ovat kirpaisseet siksi että olin itse ihastunut ja miehet myös flirttailivat kanssani, mutta sitten kun ilmaisin halukkuuteni, kiinnostus loppui kuin seinään.
Vaikka niin moni mies täällä sanoo että haluaisi naisen tekevän aloitteen, en tosielämässä ole koskaan tavannut sellaista miestä. Kaikki ovat päinvastoin sanoneet että miehen pitää saada jahdata.
Lopetin siis aloitteiden teon. Nyt olen ollut 2v yksin ilman yhtäkään treffikutsua. En ymmärrä. Yritätpä mitä vaan, aina se on väärin.
Siis ehdotitko suoraan selkeillä sanoilla irtoseksiä, vai teitkö aloitteen, josta voi tulkita, että olit etsimässä poikaystävää?
Jälkimmäiset torjunnat ymmärrän hyvin, mutta epäilen, että pelkän seksin ehdotus eivät miehet torju.
Millä tavalla teit ehdotuksesi, vai olivatko ne normaaleja "aloitteita", eikä "lähdetkö panemaan" ehdotuksia?Vaihteli tapauksesta riippuen, mutta kyllä myös pelkkä seksi torjuttiin. Olin kyseisen miehen kanssa kotonani viettämässä iltaa, ja jossain vaiheessa kosketin häntä ylävartaloon enkä ottanutkaan kättämi pois. Samalla toki katsoin häntä hymyillen. Hän vaivaantui ja sanoi lähtevänsä kun on jo myöhä. Ystävyytemme loppui myös siihen. Ei siinä mistään avioliitosta ja sitoutumisesta ollut puhetta...
Olit siis lukenut tilanteen väärin. Toinen ei halunnut mitään sellaista ja vaivautui. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia se on naisille niin kamalaa tulla torjutuksi pelkän seksin takia?? Ymmärtäisin, jos tulisi torjutuksi parisuhteeseen, koska silloin siinä on ollu mielikuvana enemmän menetettävää. Seksiä naiset saa kuitenkin milloin vaan ja varmasti myös niiltä komeiltakin, vaikka itse ei missi olisi. Joten kertokaa, miksi se on niin kauheeta kun ei saanutkaa pippeliä joltain? Ei muuta kuin tinder tulille ja siellä sitä kullia on tarjolla ja samalla tulee myös omaa viehätysvoimaa buustattua tuhansine tykkäyksineen.
Se pakkien saaminen on niitä kuuluisia miesten töitä, joita naiset eivät halua tehdä.
Ei kai se koville ota, tai sitten en ole yksinkertaisesti kokenut sitä.
Varmaan usein seksiä ehdottaa draamakuningatar-tyyppiset naiset.
Olen itse ehdottanut nuorempana useinkin seksiä ja saanut pakkeja, en ole vetänyt hernettä nenään. En yleensäkään ns. draamaile. Miehet ovat kieltäytyneet lähinnä koska ovat menneet hämilleen ja ehdotus on tullut heille odottamatta.
Sama mies on saattanut sekä suostua että kieltäytyä, sitten suostua. Tai tehnyt aloitteen. Mutta jooh, ei pakit ole koskaan kivoja, mutta jos ei yritä, ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Sanompahan vaan että aloitteelliset naiset on super seksikkäitä ja kiinnostavampia kuin jahtaamisleikkejä leikkivät hissukkateinit. Yli 30 v nainenkin voi olla sosiaalisesti teini ihmissuhdepeleillä. Todella moni on kanssani samaa mieltä ja oot vaan tavannu vääriä tyyppejä. Jatkakaa vaan ja tehkää niitä alotteita kun jokanen niitä voi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pakkien saaminen on niitä kuuluisia miesten töitä, joita naiset eivät halua tehdä.
Miesten töitä... :DD feminatsi paikalla. Eli sullekkin on ok olla aina keittiössä " naisten töissä "???
Tietenkin, olenhan myös kohdannut tietämättäni taikureita, puoliksi saksalaisia tai vaikkapa neulomista harrastavia miehiä. En vain voi tietää tätä jos asia ei koskaan tule ilmi. Kaikki ystäväni vuosien varrella joiden kanssa asiasta on puhuttu ovat halunneet itse tehdä aloitteen.