Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ottaa niin koville kun tuttu tai puolituttu mies torjuu aloitteen seksiin?

Vierailija
16.05.2020 |

Lähipiirissä sattunut useasti näitä että nainen juhlien tai baari-illan jälkeen on yrittänyt saada miestä sänkyyn, mutta mies on kieltäytynyt, ja nainen yleensä on vetänyt aivan jäätävät herneet nenään tämän asian johdosta.

Pahimmat ovat olleet niitä, jotka torjumisen jälkeen ovat väittäneet miehen raiskanneen naisen. (Jos jatko/yöpymisosoite on ollut sama)

Voiko joku kertoa mistä tämä johtuu? Kuvittelevatko naiset todellakin olevansa jotenkin korkealla valtaistuimella seksuaalisen vallan muodossa, ja se ikään kuin on automaatio että he aina antavat....sitten kun se ei menekään niin, on asia valtava kolaus naisen psyykelle.
Näin olen järkeillyt asian.

Olisiko täällä ihmisillä valottaa hieman tätä asiaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta sama toisin päin, sillä erotuksella, että kun torjut miehen, hän ei tokikaan syytä raiskauksesta, mutta mustamaalaa niin lahjakkaasti, että sen jälkeen harva hädintuskin tervehtii. 

Itse tunnistan ilmiön ja kuullessani miehen kertovan naisesta, joka on ollut suorastaan törkeä noita-akka, hiipii mieleeni ensimmäiseksi kysymys, liekkö tarina tosi vai kyseinen nainen antanut miehelle pakit? Josta mies sydämistynyt ja kytee ikuista koston liekkiä?

Vierailija
2/32 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetuntoiset naiset ei kestä pakkeja ja huono itsetuntoiset miehet ei kestä pakkeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus oli täällä jo. Ilmeisesti se poistettiin ja tämä aloitti uudelleen. Mutta naiset eivät tee aloitteita, vaan karistelevat miehiä kannoiltaan.

Vierailija
4/32 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehethän tunnetusti panee kaikkea liikkuvaa, joten onhan se nyt järkyttävää, jos mies antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

Vierailija
5/32 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan nöyryyttävää kun mies torjuu. :( Tulee niin nolo ja epähaluttava olo. Ei tunne itseään seksikkääksi naiseksi. En tosin kyllä ikinä alkaisi kiristämään, valehtelemaan tai mustamaalaamaan toista silti.

Vierailija
6/32 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä niinku kuulit juttuu?

Vierailija
7/32 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että kuvittelee olevansa siellä ylhäällä ja kukaan ei hänelle pakkeja anna, sitten yllättyy, kun niin käy. Se kertoo myös huonosta itsetunnosta, sinne ylhäiselle jalustalle asettuminen.

Osa naisista hyvinkin eagoi noin, ei suinkaan kaikki!  Lieneekö kyseessä n.20v parikymppinen nainen?

Oletko kyseenalaistanut myön miehen kertoman? Aika montaa naista raiskataan nimenomaa juhlimisen jälkeen yöpaikassa, kun nainen on puoli tajuton/tajuton. Sitä harva uskoo, ja usein mies pääsee pälkähästä. 

Totuutta ei tiedä, kuin kyseiset kaksi.

Vierailija
8/32 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko olemassa miehiä, jotka torjuvat edes joskus jonkun naisen seksialoitteen? Suomalaisten mieshuoruleiden joukossa, jotka sanovat, että jokainen nainen saa seksiä ihan milloin vain haluaa, ja itkevät päälle maailman epäoikeudenmukaisuutta, kun mieshuorulit ei aina saa?

Vierailija
9/32 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehethän tunnetusti panee kaikkea liikkuvaa, joten onhan se nyt järkyttävää, jos mies antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

Antaa ymmärtää? Naiset kuvittelevat, että hymy ja ystävällisyys ovat seksuaalista himoa?

Tuttujen naisten seksiehdotukset ovat kyllä tulleet täysin yllätyksenä. Omalta puoleltani ei ole ollut mitään seksuaalista vihjailua.

Vierailija
10/32 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on herättänyt kummastusta

Vierailija
11/32 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/32 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mieskaverini on pari kertaa kieltäytynyt kun kaverinsa exät ovat ehdotelleet seksiä ja heti alettiin homottelemaan...

Vierailija
13/32 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko olemassa miehiä, jotka torjuvat edes joskus jonkun naisen seksialoitteen? Suomalaisten mieshuoruleiden joukossa, jotka sanovat, että jokainen nainen saa seksiä ihan milloin vain haluaa, ja itkevät päälle maailman epäoikeudenmukaisuutta, kun mieshuorulit ei aina saa?

Ainakin Amerikassa on:

https://www.dailydot.com/irl/youtube-social-experiment-100-men-casual-s…

30% vastasi "yes, please"

Vierailija
14/32 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en tunne ketöän naista, jonka aloite seksiin olisi torjuttu. Vain yksi mies on vastamnut mulle kieltävästi yhdenyön

seksiehdotukseen, mutta toisaalta hän meni kanssani naimisiin ja on sittemmin sekstannut useastikin.

Rai sk @u5 ilmoituksilla taas ei ole mitään tekemistä seksiehdotuksen torjumisen kanssa. Jos joku mies sellaista väittää, niin voi olla varma, että ko rikos todella on tapahtunut ja kyseessä on pelkkä huono selitysyritys.

Vierailija
15/32 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No outoa on kun miestuttu tarjoilee drinkkejä, kokoajan kehumassa sua, tykkää olla sun seurassa, sit yhtäkkiä torjuu.

Kyllä vähä ihmetyttää!!

Vierailija
16/32 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottanut 4 kertaa elämässäni ja 4 kertaa tullut torjutuksi. Nuo ovat kirpaisseet siksi että olin itse ihastunut ja miehet myös flirttailivat kanssani, mutta sitten kun ilmaisin halukkuuteni, kiinnostus loppui kuin seinään.

Vaikka niin moni mies täällä sanoo että haluaisi naisen tekevän aloitteen, en tosielämässä ole koskaan tavannut sellaista miestä. Kaikki ovat päinvastoin sanoneet että miehen pitää saada jahdata.

Lopetin siis aloitteiden teon. Nyt olen ollut 2v yksin ilman yhtäkään treffikutsua. En ymmärrä. Yritätpä mitä vaan, aina se on väärin.

Vierailija
17/32 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Miehet eivät ole uskoneet sanaa EI. Aina vaan kinutaan monta kertaa.

Vierailija
18/32 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottanut 4 kertaa elämässäni ja 4 kertaa tullut torjutuksi. Nuo ovat kirpaisseet siksi että olin itse ihastunut ja miehet myös flirttailivat kanssani, mutta sitten kun ilmaisin halukkuuteni, kiinnostus loppui kuin seinään.

Vaikka niin moni mies täällä sanoo että haluaisi naisen tekevän aloitteen, en tosielämässä ole koskaan tavannut sellaista miestä. Kaikki ovat päinvastoin sanoneet että miehen pitää saada jahdata.

Lopetin siis aloitteiden teon. Nyt olen ollut 2v yksin ilman yhtäkään treffikutsua. En ymmärrä. Yritätpä mitä vaan, aina se on väärin.

Siis ehdotitko suoraan selkeillä sanoilla irtoseksiä, vai teitkö aloitteen, josta voi tulkita, että olit etsimässä poikaystävää?

Jälkimmäiset torjunnat ymmärrän hyvin, mutta epäilen, että pelkän seksin ehdotus eivät miehet torju.

Millä tavalla teit ehdotuksesi, vai olivatko ne normaaleja "aloitteita", eikä "lähdetkö panemaan" ehdotuksia?

Vierailija
19/32 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun en tunne tuollaisia naisia enkä ole törmännyt ilmiöön tuttavapiirissäni.

N27

Vierailija
20/32 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvi suurella todennäköisyydellä ole törmännyt miehiin, jotka haluaisivat naisen tekevän aloitteen. Et vain itse ole noteerannut heitä siinä mielessä, joten asia ei ole koskaan paljastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän