Mitä vastata äidille,jonka postit vien päivittäin sisälle, kun hän haukkuu aina että näytän rumalta ja sairaalta?
Akneni on taas puhjennut ja kasvoni ovat myös allergian takia turvonneet. Äiti muistaa aina mainita, kuinka ruma ja turvonnut olen, ja kuinka miehenikään minua jaksaa. On myös juorunnut ympäri kylää minusta ja naapurin mummot ovat tulleet kauhistellaan että kuinka sairaan näköinen olenkaan. En jaksa enää pitkään äidin käytöstä.
Kommentit (16)
*kauhistelemaan, vihaan puhelimella kirjoittamista. Ap
"Kuule äiti. Lopeta,tuo, ja ala puhumaan minulle kauniimmin. Jos vielä jatkat, en enää käy täällä. "
Ja sitten et mene.
Dementia? Alkaa usein tökerönä käytöksenä.
Vastaa, että hae itse postisi ja ota yhtettä kun olet oppinut alkeelliset käytöstavat (joihin kuuluu anteeksipyyntö).
"Et sinä saanut kauniinpaa lasta aikaan, oma syysi".
Älä kiusaa itseäsi. Välit poikki.
Viet postit takaisin laatikkoon ja kävelet poiså. Miksi kattelet tälläistä käytöstä äidiltäsi? Onko äidillä kenties muistisairautta?
"Niin sinäkin".
Mitä? Miksi haukut minua?
"Niin sinäkin minua"
Öö.. öö.. tilt.. tilt.. error.. tilt..
Korkeintaan heitä postit tylysti oven raosta sisälle ja häivy saman tien. Minä en ainakaan kuuntelisi tuollaista.
Sano "Anteeksi kuinka? Et ilmeisesti tarvitse postejasi enää tästä eteenpäin. En tule enää huomenna. Hei hei."
Valitettavasti olen tullut äitiini 🙄
Kiitos samoin, vastaat.