Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset olivat teidän ensioireet raskaudessa?

05.07.2006 |

Eli kyseleisin ensioireista...?

Eri äityleillä vaihtelee kovastikkin oireet...

T. sanny80+m80+t03 ja pientä ihmettä yritellään... :0)

Onnea kaikille raskaana oleville ja raskautta yrittäville koitokseen!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka tuli metallinmaku suuhun, sitte väsymys, olisin voinu nukkua 24h yhtä kyytiä, tai nukuinkin, tulin aamulla töistä ja heräsin illalla kun piti men töihin. Töissä piti ravata parin tunnin välein vessassa.

Vierailija
2/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iski päälle, ennen valvoin 2-3 ja nyt alko silmät painaa ennen 22 ;) Ja toinen on että mulla alko rinnat (lue nännit) kuivaa ihan kauheesti ja sit ne kutis, ja tätä ei ole koskaan ennen tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jäivät kuukautiset pois, mutta aika normaalin kaavan mukaan pian seurasi kuvotus, mitä kesti viikkoja. Samalla tuli tolkuton väsymys. Nälän tunne tuli salamaniskua nopeammin ja todella rajuna, jos ei heti saanut ruokaa, niin alkoi kuvottaa, ja sitten taas ei voinut syödä. Alkuun teki mieli kaikkea epäterveellistä ja suolaista, monet hajut tekivät pahaa. Myös niitä kuukautiskipujen haamuja oli paljon... Nyt alkaa helpottaa ja kunnon ruokakin taas maistuu. Tänään tuli 14 viikkoa täyteen.

Vierailija
4/12 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuraskaudesta tulivat rinnat aroiksi, koin lievää pahoinvointia/ ruoka ei maistunut ja töissä minulle tuli kuukautiskipujen tapaisia polttoja (pleästyin kovasti mutta ihan turhaan :).

Vierailija
5/12 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset oireet olivat edellisen kirjoittajankin kuvailemat rintojen arkuus ja pingotus. Minulle lisäksi kovasti etova olo ja hirveä väsyminen. Oikeastaan väsy taisi tulla ensimmäisenä!

Oireita tulee ja menee nyt, viimeisimpänä voimakkaat mielialojen vaihtelut ja lievä unettomuus.

Mary rv 12+0

Vierailija
6/12 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ravata pissalla jatkuvasti jo ennen ku menkat edes olis pitänyt alkaa.

Vierailija
7/12 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että, menkat jäi pois. Kovin hirveää pahoinvointia en kokenut. Rinnoissa ei ole tuntunut yhtään mitään. Eikä tunnu vieläkään. Pari ekaa kuukautta väsytti kovasti (voi myös olla yleistä heikkoutta) eikä tehnyt mitään syötävää mieli. Mielialoissa ei ole huomannut mitään outoa. Suht helpolla olen vielä päässyt. Niin no outoa oli, että suurena kahvinrakastajana ja vannoutuneeta aamukahvinjuojana (vaikka olin myöhässä 2 kuppia piti saada) ei ole enää tehnyt kahvia mieli.

E ja 13+5

Vierailija
8/12 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat oireet oli metallinen maku suussa ja suolaista teki mieli, makeaa ei ollenkaan niin kuin yleensä ennen menkkoja. Lisäksi oli menkkakipuja ja painon tunnetta alamahalla (luulin ummetukseksi :)

Tsemppiä yritykseen, toivottavasti pian tärppää!

Viipero rv 22+2

Vierailija
9/12 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ensi oireet oli rintojen arkuus, väsymys, mielialat vaihteli... sitten rv 8 jälkeen alkoi pahoinvointi..

mamuska85 rv 34+4

Vierailija
10/12 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova väsymys iski ja herkkyys ja tietysti kun menkkoja ei alkanut tulla.

Vierailija
11/12 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iski " oireilu" heti ovulaation jälkeen eli tunsin pientä nipistelyä vatsassa melkein siitä saakka. En ihan ollut varma ovatko ne vain normaaleja kiertoon kuuluvia juttuja kun en ollut aiemmin seuraillut. Sitten tuli ennen menkkojen poisjäämistä muutkin oireet, mm. väsymystä (ei samaa luokkaa kuin hiukan myöhemmillä vkoilla), turvotusta ja _huuliherpes_ (joka ollut tosi harvoin, viimeksi monta vuotta sitten..). Kai se vastustuskyky jotenkin heikkeni, luulen. Monet saa flunssankin.

Onnea yritykseen!!

Vierailija
12/12 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..kyllähän noita oireita on , jännä että eri ihmisillä on erillaisia tuntemuksia...

Itsellä eka raskaudessa oli muistaakseni väsymys ja mieliala vaihtelut.

Oksentanut en kertaakaan, mutta oli kyllä välillä vähän huono olo.Rinnat tulivat aroiksi..

Saas nähä jos tulen raskaaksi mitkä oireet ovat siinä raskaudessa...Onkohan eroja tyttö/poika raskauksien oireissa....???

T.sanny80