Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupoissa kaiheat ruuhkat. Ikeakin viimristä parkkipaikkaa myöten täynnä.

Vierailija
16.05.2020 |

Nyt huomasi et ei mitään väliä enää koronalla. Kuukausi sitten ison kauppakeskuksen pihalla oli 3 autoa ja tänäön tuhansia. Kaikki kauoat tupaten täynnä porukkaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauheat ruuhkat, ei kaiheat jos jotakuta jäi ihmetyttämään.

Vierailija
2/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, että miksi itse menet valtavirran mukana ja änkeydyt myös kauppaan? Tilaisit kotiisi ruoat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään muitakin virheitä tällä kännykän pikkunäppäimistöllä sain aikaiseksi. Ne ehkä ymmärtää...

Vierailija
4/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu, että miksi itse menet valtavirran mukana ja änkeydyt myös kauppaan? Tilaisit kotiisi ruoat.

Itse huonekaluostoksilla ja kun kaikki huonekalut täytyy nyt viikon sisään hommata koko asuntoon.

Vierailija
5/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sitä voi kaupoissa käydä.

Vierailija
6/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli siis ajeltua kaikkien isojen kauppojen ja keskusten ohi. Normaalilauantain ruuhkat pientä tähän päivään verrattuna.

Vierailija
7/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä arkena Ikeassa. Ostan yleensä mm Orkidean ja syön lihapullat ja muusi, se isoin annos. oon nainen. 

Vierailija
8/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin siten, että sinä saat mennä kauppaan, mutta muut ei. Ihmeellinen tuo suomalaisten ajatusten kulku.

Vierailija
9/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huonekaluostoksilla ja kun kaikki huonekalut täytyy nyt viikon sisään hommata koko asuntoon.

Yhtä hyvin nekin saa netistä:D jos ollut tiedossa aiemmin tuo, että tiettyyn aikaan mennessä pitää hankkia huonekalut, niin mikset aiemmin tilannut?

Turha oman typeryyden takia täällä nyt sitten itkeä.

Vierailija
10/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin sitä voi kaupoissa käydä.

juu niin voi. Niin thl kin ohjeisti mut mieletön ero parin viikon takaiseen. Päätös koulujen avautumisesta varmasti vaikuttaa et miks ei sit enää muutenki eläis niinku ennen. Ja nyt ku ei oo kuukausiin päässy kauppaan ni nyt sit kaikki kerralla ja viel ku sadepäivä ainaki täällä päin.

Vierailija
11/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin nekin saa netistä:D jos ollut tiedossa aiemmin tuo, että tiettyyn aikaan mennessä pitää hankkia huonekalut, niin mikset aiemmin tilannut?

Turha oman typeryyden takia täällä nyt sitten itkeä.

Mua ei haittaa, naurattaa vaan. Mijin ne huonekalut oisin ennen tätä päivää tunkenu???? Koko ison talon huonekalut? Ja netistä??? Täytyujän ne nähdä ja koeistua jne. Sängyt mittojen mukaan yms.

Vierailija
12/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lomautukset loppuu ja talous piristyy. Ei se holtittomasti ole nytkään levinnyt vaikka kaupoilla käydään koko perhekunta mukana ja huvikseen. Ihan hyvä ettei ihmiset jääneet kiinni pelkoon. 

Vierailija
13/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, saadaan talous taas nousuun 👍

Vierailija
14/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä voi ihan loputtomasti lukita sisätiloihin pieniin koppeihin, tämä on lopputuloksena kun ihmismassat ovat homehtuneet kotona liian pitkään. Kiva päästä taas ihmisten ilmoille, oli se sitten kauppakeskus, puutarhamyymälä, terassi, tai festarit. Koronan leviäminen on itse asiassa ihan sama, tulkoon jos on tullakseen. 

Vierailija
15/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin käymään erään liikkeen avajaisviikon lopuksi katsomassa tilannetta. Sokkeloinen liike oli täynnä kuljeskelevia perhekuntia, eikä kukaan pitänyt turvaväliä muihin. Vain yksi rouva suojasi hengitysteitään nenäliinalla, joka tosin vaikutti käytetyltä. Minun oli pakko poistua takaisin karanteeniin, vaikka alueellamme ei ole uusia koronatapauksia ilmennytkään. Viimeisetkin tartunnat on saatu täällä liikkuvilta uusmaalaisilta.

Vierailija
16/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, saadaan talous taas nousuun 👍

No just näin!

Ap

17/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään päivällä keskikokoisssa marketissa, ja siellä ainakin oli todella hiljaista. Varmaan ihmiset lauantaina tapaavat käydä Ikeassa, ostoskeskuksissa ja Prismassa pienempien kauppojen sijaan.

Vierailija
18/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy käydä arkena Ikeassa. Ostan yleensä mm Orkidean ja syön lihapullat ja muusi, se isoin annos. oon nainen. 

Tämä oli sellaisen "mitä juuri luin?" -reaktion aiheuttanut kommentti. :D Selvä!

Vierailija
19/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös eilen jokus Husin ylilääkäri todennut, että päästäisi ihmiset taas kauppoihin? Että kun esim. vaatekaupoissa pidetään turvavälit ja käytetään käsidesiä ja vältellään kasvojen koskettelua, riskit ovat aika pienet. Varsinaisia ruuhkia ei tällä hetkellä kuitenkaan ole, siis jos ihan normaalitilanteeseen verrataan. Esim. pari viikkoa sitten oli kyllä huomattavasti hiljaisempaa, kuin nyt.

Vierailija
20/33 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki kaikille: antiikkihalleista saa ekologisempaa, hienompaa, laadukkaampaa, kestävämpää eikä kuitenkaan ole kallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän