Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mustasukkainen miehen tietokonepeleissä esiintyville naishahmoille

Vierailija
16.05.2020 |

Kauniita isorintaisia naisia, joille mies pelihahmollaan flirttailee estottomasti. Eilen sain miehen kiinni siitä, että oli kylvyssä jonkun kauniin hahmon kanssa ja puhuivat hempeitä. Ei mies minun kanssa varmaan ammeeseen edes haluaisi. :( Usein sulkeutuu yksin makuuhuoneeseen pelaamaan ja siellä sitten liehittelee näitä naisia. Ärsyttää!

Olen havainnut, että pelin päähenkilöt eli ne joilla mies pelaa, ovat komeita miehiä. Pitäisikö tehdä mies mustasukkaiseksi ja alkaa pelaamaan itsekin? Jos saisin nille hahmoille mahdollisimman vähän vaatetta päälle ja sitten vaan ihailisin niitä. Mies tietäisi vähän miltä musta tuntuu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, 0/5

Vierailija
2/6 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua naisena loukkaa tuollainen myös. Todella mäntti mies eikä arvosta rakastaan tarpeeksi. Vaihtoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen

Vierailija
4/6 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi niillä pitää aina olla sellaiset jätti tissit. Vaikka olisi joku soturi olevinaan niin tissit on jättimäiset ja puoliksi paljaana.

Vierailija
5/6 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi niillä pitää aina olla sellaiset jätti tissit. Vaikka olisi joku soturi olevinaan niin tissit on jättimäiset ja puoliksi paljaana.

Nämä soturit vieläpä puettu pieniin ketjupanssaribikineihin, mihinpä muuhunkaan! Suojaavat varmaan paremmin kuin sellainen kunnon haarniska, joka miesritarilla on päällä.

Vierailija
6/6 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä soturit vieläpä puettu pieniin ketjupanssaribikineihin, mihinpä muuhunkaan! Suojaavat varmaan paremmin kuin sellainen kunnon haarniska, joka miesritarilla on päällä.

Joissakin peleissä näitä ongelmia (yhä) on, mutta paljon on pelejä, joissa on ilahduttavan asiallisia ja/tai monipuolisia naishahmoja. Dark Souls -sarja, Bloodborne, Kingdoms of Amalur, Divinity: Original Sin...