Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sais miehen lähtemään puutarhalle, kun en saa itse ajaa autoa

Vierailija
16.05.2020 |

Sain lievän sairauskohtauksen (TIA-epäily, kaaduin ja meni näkö noin tunniksi, palautui itsestään, mitään ei löytynyt kuvissa) ja mulla on kuukauden ajokielto kaiken varalta, kestää vielä kolme viikkoa. En pääse mihinkään kauemmaksi ja mies ei lähde yhtään mihinkään. Pyörällä sentään pääsee, mutta puutarhalle on 25 km. Mulla ei ole sellaisia tarpeeksi hyviä kavereita, joita viitsisin pyytää. Haluaisin laittaa parveketta, mutta en minä pyörällä saa yksin kesäpihoiltakaan ja tuolta puutarhalta saa parhaat kukkaset. Miestä ei kuulemma huvita. Kun kysyn, että etkö halua kukkia, sanoo laita mitä haluat sitten kun pääset taas ajamaan itse.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei määrätä kuukauden ajokieltoa, minimi on 6 kk.

Vierailija
2/14 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasella ukolla mitään tee. Pilko se ensimmäiseksi sinne kukkapurkkien pohjalle lannoitteeksi, ja pyydä sitten puutarhalta kotiintoimitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse hänelle että voitte harrastaa seksiä puutarhatöiden välissä.

Vierailija
4/14 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ap vähän sama juttu. En voi sairauden takua ajaa ja mies ei halua viedä mihinkään. Eikä auta seksiasiat koska mies ei halua seksiä.

Vierailija
5/14 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjaa jos ei tuon vertaa viitsi sua auttaa. Yritä uudelleen puhua. Kerro miten paljon sinua ilahduttaisi, jos hän lähtisi kanssasi ja lupaa vaikka ettei siellä puutarhalla tarvitse olla kauaa. Mieti jo etukäteen mitä tarvitset. Voisiko reissua yhdistää johonkin mistä mieskin tykkää? Kävisitte vaikka ulkona syömässä samalla?

Vierailija
6/14 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kesäkukilla vielä kiire ole, kun yötkin on kylmiä. Hae lähikaupasta joku orvokkiamppeli sinne parvekkeelle. Turha moisesta on riidellä.

Vierailija
7/14 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei määrätä kuukauden ajokieltoa, minimi on 6 kk.

Höpöhöpö. Mun 2 tuttua sai kuukauden ajokiellon aivoinfarktin takia.

Vierailija
8/14 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies voisi samalla hankkia vaikka chilejä itselleen kasvatettaviksi ja niihin sopivia ruukkuja?

Vierailija
9/14 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paikkakunnalla ole taksia?

Vierailija
10/14 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo kasvattanut chiliä siemenistä. Lopulta tehtiin kompromissi, käytiin lähempänä olevalla kevätpihalla ja ihan kivat kukkaset sain.. Sain nyt kukkasia parvekkeelle.

Mulle nuori lääkäri määräsi ensin 3 kk ajokiellon, mutta vanhempi perui sen ja sanoi, että 1 kk riittää TIA-kohtauksessa, infarkti jos tulee niin sitten se on vähintään 3 kk. T. ap. Näissä tuntuu olevan lääkärikohtaisia eroja, mutta TIA kun tulee ja jos ei mitään näy kuvissa, niin sitten on 1 kk kuulemma. Lääkäri sanoi, että se saattoi jopa olla normaalia rajumpi päänsärytön migreenikohtaus, mutta ei voi olla varma, joten käsitellään TIA-kohtauksena.

Vierailija
11/14 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla prosenttijuomilla osuutta, kun ajokieltoa määrättiin. Kai juopottelua voi sairauskohtaukseksi sanoa.

Vierailija
12/14 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kurjaa jos ei tuon vertaa viitsi sua auttaa. Yritä uudelleen puhua. Kerro miten paljon sinua ilahduttaisi, jos hän lähtisi kanssasi ja lupaa vaikka ettei siellä puutarhalla tarvitse olla kauaa. Mieti jo etukäteen mitä tarvitset. Voisiko reissua yhdistää johonkin mistä mieskin tykkää? Kävisitte vaikka ulkona syömässä samalla?

Ulkona on aika viileää ja hankalaakin syödä.

Vierailija
13/14 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Tais olla prosenttijuomilla osuutta, kun ajokieltoa määrättiin. Kai juopottelua voi sairauskohtaukseksi sanoa.

En juo. Mikäli kyseessä on työikäinen potilas, lyhyt sairausloma on paikallaan. Nykyisin suositellaan myös kuukauden autolla-ajokieltoa.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Vierailija
14/14 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Höpö, höpö.

TIA kohtauksesta on se 1 kk ihan normi.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi