Naapuri vie roskia joka jumalanpäivä
Miten jollain voi tulla niin paljon roskaa, että joka päivä tarvitsee ravata roskia viemässä?
Itse vien roskat parinviikon välein.
Kommentit (34)
Vien jotain roskia melkein joka päivä, vaikka asun yksin. Ei ole tilaa säilöä roskia kaapissa ja biojäte alkaa haista nopeasti. Kartongit yms. vien ulos mennessäni. Mitä niitä säilömään kotona, kun voi viedä pihan keräykseenkin.
Anoppi vie roskat joka kerta kun lähtee ovesta ulos. Itse vien, kun roskis on täynnä. Hirveästi kuluu roskapusseja tuolla tyylillä, ja tulee ylimääräistä muovijätettä.
Armeijassa opetettiin, että tuvan roskaämpärin roskia ei saanut näkyä ämpärin laidan takaa.
Minä myös pidän kirjaa kaikista talon asukkaista, että milloin vievät roskansa. Jokaisen roskien viennin merkitsen ylös ja aamulla käyn aina tarkistamassa, ettei roskikseen ole yön aikana nukkuessani tullut uusia roskia ja jos on, niin avaan pussin ja selvitän sen perusteella, keneltä asukkaista ne ovat.
Minusta on hyvin tärkeää huolehtia, kuinka usein kukakin vie roskansa, jotta liian useasti tai liian harvoin roskia vievät saadaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös pidän kirjaa kaikista talon asukkaista, että milloin vievät roskansa. Jokaisen roskien viennin merkitsen ylös ja aamulla käyn aina tarkistamassa, ettei roskikseen ole yön aikana nukkuessani tullut uusia roskia ja jos on, niin avaan pussin ja selvitän sen perusteella, keneltä asukkaista ne ovat.
Minusta on hyvin tärkeää huolehtia, kuinka usein kukakin vie roskansa, jotta liian useasti tai liian harvoin roskia vievät saadaan kiinni.
Muista varsinkin korona-aikana FFP3 hengityssuojain ja käsidesin käyttö jos toisten roskia tongit.
Ap:lle tiedoksi (olet varmaan naapurini); vien roskia joskus useammankin kerran päivässä koska meillä on vaippaikäinen lapsi. Kakkavaipan vien HETI. Se jää muuteen dunkkaamaan ja se haju on kauhea. Ei pitäisi kuulua sinulle p a skaakaan.
Äsken vein pahvitavaraa koska ne jäivät kouluikäisen tyttärellä huoneeseen lojumaan kun avasi paketin.
Terkuin mutsi Kuopiosta.
Meillä yks naapuri (Haapala) kyttäs ja kävi tonkimassa naapurien roskat.
Ihme hyypiö oli.
Naapurin mies sanoi vaimon lähteneen avioliitosta äkillisesti. Siitä lähtien on siivonnut asuntoa ja joka päivä näyttää vieneen pari mustaa jätesäkkiä biojäteastiaan.
Me viedään roskat silloin kun roskis on täynnä, ehkä kerran tai kaksi viikossa. Ei kyllä mitään hajua kuinka usein naapurit roskansa vievät koska mulla on muutakin tekemistä kuin tarkkailla roskakatosta. Suosittelen kirjaa tai Netflicksiä jos ei muuta viihdettä ole.
Roskien määrä ja haju riippuvat monesta asiasta. Kuinka iso talous on kyseessä? Onko vaippaikäis ja käytetäänkö kertiksiä? Onko kuukautissuojien käyttäjiä? Tehdäänkö taloudessa ruokaa itse vai syödäänkö vain valmisaterioita tai aterioidaanko pääsääntöisesti töissä?
Meilla on kissa ja neljä aikuista ihmistä. Teemme kotona joka päivä ruokaa itse. Biojätettä ja kissanhiekkoja on pakko viedä roskiin päivittäin melkein, muuten alkaa haista.
Enemmän oudoksun ajatusta siitä, että joku hilloaa roskia sisällä kaksi viikkoa. Toki jos ei juurikaan syö kotona ja asuu yksin, niin ehkä sitten.
Mikä olisi SYY silti sille, että roskia EI saisi viedä päivittäin, ap? En keksi yhtään, jos nyt oletetaan, että viejä on järkevä aikuinen ihminen, joka osaa pestä kätensä kotiin palattuaan, eikä tuppaa pihalla tai rapussa naapureita lähelle.
Feng shuin perussääntö. Vie roskat päivittäin.
Otsikosta päättelin, että naapuri vie roskia lähinnä sunnuntaisin.
Vien roskat kerran tunnissa. Minulla on touretten syndrooma.