Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi

Vierailija
16.05.2020 |

Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.

Kommentit (2663)

Vierailija
1681/2663 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt. Mirkka niin ylevästi julistaa että haluaa poistaa stigmaa mielenterveysongelmista, mutta tekee sen edesmenneen ihmisen kustannuksella, eikä aina kovin arvokkaaseen tyyliin.

Jep. Osa jutuista ja kuvista on ihan kauheita, mm itsemurhan yksityiskohdilla mässäily. Samoin kuvat miehestä verissäpäin. Voi olla lapsillekin raskasta, että tuommoista settiä isästään postaillaan julkisuuteen kaikken ihmeteltäväksi.

Minusta stigman poistaminen ja avoimuus on Ok silloin, kun ihminen kertoo itse, oma-aloitteisesti omista asioistaan ja on itse tietoisesti valinnut näin tehdä.

Toisen yksityisasioiden vuotaminen julkiseen keskusteluun ja spekulaatioon ei ole Ok. Varsinkin kun on kyse edesmenneestä, joka ei pysty puhumaan omasta puolestaan. Olen joskus miettinyt sitäkin, onkohan Mirkka ollut mahdollisesti katkera ja kateellinen ex-miehelleen? Mieshän saavutti urheilu-urallaan vaikka ja mitä ja oli kaikesta päätellen noissa piireissä pidetty ja arvostettu henkilö. Nämä esilletuodut ongelmat alkoivat kaikesta päätellen vasta myöhemmällä iällä, kun Mirkkakin luonnehtii Akia alussa turvalliseksi ja vakaaksi herrasmieheksi.

Onko Mirkka katkera Akille, kun Aki jätti heidät? Akihan mahdollisti Mirkkan luxuksen, muttei olisi halunnut itse luxus elämää, oli vaatimaton nöyrä mies. Toivottavasti ei väsynyt rahan tekemiseen.

Vierailija
1682/2663 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea nimi. Luulin että se on joku taiteilijanimi mutta taitaa olla oikeasti tuollainen nimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/2663 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ihminen miehensä sukunimelle mitään mahda? Tai oman etunimen ja sukunimen yhdistelmälle?

Vierailija
1684/2663 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kirje, jota esittelee ja porukalla nyt ilkutaan niin on ajalta jolloin oli Kurosen kanssa. Esittelee kuin se olisi muutaman kuukauden vanha ja joku vinkkasi, että ois ostajan. Oli nimi sutattu mutta vahingossa näkyi nimen alku. Ostaja ei tiennyt koko talosta tuohon aikaan

Vierailija
1685/2663 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin erään jyväskyläläisen kukkakaupan tukemisen kun huomasin että omistaja komppaa tätä tapausta. Olen aina ollut pienyrittäjän puolella ja kauppa ollut ihana mutta ei, ei pysty. En seuraa, en kehu enkä osta. Ja olen kertonut eteenpäin.

En halua tukea millään tavoin näin hullua juttua. Tunsin myös Akin aikoinani ja jutut eivät mene noin millä nyt uhriudutaan. Oksettaa.

Vierailija
1686/2663 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin erään jyväskyläläisen kukkakaupan tukemisen kun huomasin että omistaja komppaa tätä tapausta. Olen aina ollut pienyrittäjän puolella ja kauppa ollut ihana mutta ei, ei pysty. En seuraa, en kehu enkä osta. Ja olen kertonut eteenpäin.

En halua tukea millään tavoin näin hullua juttua. Tunsin myös Akin aikoinani ja jutut eivät mene noin millä nyt uhriudutaan. Oksettaa.

Olen saanut kyseiseltä Minnalta huonoa ja äksy

Palvelua. Hän ei tehnyt toiveiden mukaisesti ja joutui tekemään uudet kukat kastejuhliin, oli kiukkuinen. Olisihan hän halunnut laittaa kimppuun vanhenevat orkideat Juuri ne kukat, joita emme halunneet.

Siihen päättyi hänen kautta kukkien osto.

Vierailija
1687/2663 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkka ja Minnan Ruusupuu mainostavat yhdessä Mirkkan terassin kasveja

Vierailija
1688/2663 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kirje, jota esittelee ja porukalla nyt ilkutaan niin on ajalta jolloin oli Kurosen kanssa. Esittelee kuin se olisi muutaman kuukauden vanha ja joku vinkkasi, että ois ostajan. Oli nimi sutattu mutta vahingossa näkyi nimen alku. Ostaja ei tiennyt koko talosta tuohon aikaan

Pitikö saada draamaa taas jollain että ei seuraajat ja tykkääjät katoa? Erityisen törkeää että jakaa viestin jossa vihjaillaan että kirjoittaja on S Taas sama että antaa ymmärtää mutta ei hänen vika kun hän vaan jakaa kyllähän pitäisi käyttää järkeä mitä jakaa eikä levittää perättömiä juoruja!

Vierailija
1689/2663 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuva ei saanut tarpeeksi tykkäyksiä joten se pois ja vanhaa draamaa tilalle? Huomasikohan kaikki kommentoijat että kyseessä on tosi vanha juttu kun moni meinaa niputtaa sitä taas tähän samaan vanhaan talokeissiin ja rouva antaa heidän niin tehdä?

Vierailija
1690/2663 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkan on ihan pakko vaan päästä näpäyttelemään edelleen aika ajoin ostajaa. Tämäkin ilmeisesti vuosia sitten saatu kirje saatiin nyt näppärästi yhdistettyä muka ostajaan, tyypillistä röyhkeää kiusaaja-Mirkkaa. Voivoi, kun asianomistaja se vaan loukkaantuu ja uhriutuu, vaikka Mirkkakaan ei ole (muka) ottanut itseensä tällaisista haukkumiskirjeistä ja Mirkka sentään ei ole ostajalle tällaista lähettänyt.

Vierailija
1691/2663 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt Mirkka tämäkin asiaan liittymätön kirje sinne itkuselfieiden ja ihottumakuvien jatkoksi poliisille..

Hän ilmeisesti luulee voivansa päättää muiden ihmisten puolesta mistä voi loukkaantua? Mirkka ei loukkaannu mistään koska huomiota se on huonokin huomio. Olis kuitenkin hyvä ymmärtää että kaikki ei ajattele niin.

Vierailija
1692/2663 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahvasti ja taitavasti nyt lietsoo aivottomia seuraajiaan uskomaan että kirje on talon ostajalta. Edelleen tuo viimeisin tarina "kirje on jo muutamia vuosia vanha" antaa ymmärtää, että talon ostaja voisi olla kirjeen takana, mutta on lähettänyt sen pari vuotta sitten Etenkin kun siihen yhdistetään vuodatus miten hän ei ole ikinä ostajan ulkonäköä haukkunut vaan KEHUNUT. Mirkka hyvä, ei ostaja sun ulkonäköä ole kommentoinut vaikka se tietysti on sun fantasia. :D

Hyvä että jollain oli tietoa siitä että tää oli Kurosen ajoilta. Uskomaton nainen, ovela on. Voi taas piiloutua sen taakse että "enhän minä mitään tehny, seuraajat vaan kommentoi ja pakko oli jakaa!"

Vierailija
1693/2663 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kirje?

Vierailija
1694/2663 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seko akka

Vierailija
1695/2663 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kirje?

Mirkka esitteli stoorissaan postissa saamaansa kirjettä johon joku oli liittänyt Mirkan kuvia ja kommentoinut ulkonäköä. Kuten "sinulla on suu epäluonnollisen paljon auki" ja kuvia joissa suu auki. Kertoi saaneensa sen postissa. Kun seuraajat oli provosoituneet, että kyseessä on talon ostaja varmasti, kommentoi Mirka vasta tässä vaiheessa että kyseessä on muutamia vuosia vanha juttu.

Vierailija
1696/2663 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmm. Ei ihan halvimmasta päästä kulmien kestopigmentointi tuolla paikassa. Hyvä että rahaa vielä riittää ettei tarvitse taas kerätä.

Vierailija
1697/2663 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut elämäni aikana joitakin äärimmäisen itsekeskeisiä ihmisiä, jotka häikäilemättä pyrkivät ajamaan omaa etuaan muiden kustannuksella. Olen nähnyt näitä työpaikoilla, parisuhteissa ja ystävyyssuhteissa. Loppujen lopuksi nämä onnistuvat sekoiluillaan aina vahingoittamaan kaikista eniten itseään. Eivätkä he tunnu oppivan että kenenkään muun kuin heidän itsensä ei tarvitse elää heidän kanssaan. Kaikki muut voivat aina ennemmin tai myöhemmin kävellä ulos heidän elämästään ja suurin osa tekeekin niin.

Vierailija
1698/2663 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kukkaisMinna on yhtä sekopää kuin Mirkka. Ainoatakaan kukkaa en ostaisi Ruusupuusta, vaikka se tuossa kulman takana nököttää.

Seppälässä on uudehko kukkakauppa, jossa on osaamista ja tyyliä, jos kimppuja haluaa. Ei tarvitse ostaa ummehtunutta tyyliä Minnalta.

Vierailija
1699/2663 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seppälässä on uudehko kukkakauppa, jossa on osaamista ja tyyliä, jos kimppuja haluaa. Ei tarvitse ostaa ummehtunutta tyyliä Minnalta.

Olen myös vaihtanut tämän uuden kukkakaupan asiakkaaksi!

Vierailija
1700/2663 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkan tämän päivän stooreista saa sellaisen kuvan että terassi on maksettu seuraajien lahjoittamilla rahoilla. Eikö niillä pitänyt maksaa oikeudenkäyntikuluja ja sähkölasku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan