Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä syytetään siitä että Mirkka kirjoittaa henkilöstä S somessaan nimellä. Ja tämän keskustelun otsikossa on Mirkan koko nimi. Laillista? Hän on ihan samalla tavalla yksityishenkilö siinä missä on myös S.
Lueskellut muutamana päivänä näitä teidän kirjoituksia ja mietinkin pitkään tulenko kommentoimaan mitään. Täällä kun tunnutaan läyhäävän Mirkasta, tuntematta ihmistä henkilökohtaisesti. Ehkä teen virheen ilmoittautumalla ensimmäisenä tuntevani hänet, mutta kerron silti.
Mopo on ehkä lähtenyt keulimaan ja vähempikin olisi riittänyt ilmaisemaan kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta. Mutta Mirkan 30 vuotta tunteneena voin vakuuttaa hänen olevan hauska, älykäs, lahjakas ja empaattinen ihminen. Vauhtia on riittänyt elämässä jo nuoresta lähtien, mutta se ei tee kenestäkään pahaa ihmistä, tai narsistista niinkuin täällä vihjaillaan. Kenenkään varallisuus ei ole myöskään mitattavissa somen perusteella. Kukapa ei mökkeilisi vanhempiensa mökillä jos sellaiseen on mahdollisuus.
Koittakaahan rauhoittua täällä, ettette itse syyllisty enempää kunnian loukkaamiseen. Hyvää kevään odotusta!Ihan mielenkiinnosta. Minkä ihmeen takia te läheiset ette puutu tähän touhuun?
Kuten kerroin aikaisemmin, että yritetty on. Mirkka ei vastaa enää soittoihin eikä viesteihin. Hänen tapansa selvitä konflikteista on katkaista välit.
Minä taas en puutu, koska Mirkka tietää minusta paljon asioita. Voivatko minun asianikin päätyä nettii/kirjaan? Ne tuskin ketään muuta kiinnostavat, mutta eihän se kivalta tunnu ajatuksena, että toisella on tuollainen ase kädessään eikä hän epäröi käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en puutu, koska Mirkka tietää minusta paljon asioita. Voivatko minun asianikin päätyä nettii/kirjaan? Ne tuskin ketään muuta kiinnostavat, mutta eihän se kivalta tunnu ajatuksena, että toisella on tuollainen ase kädessään eikä hän epäröi käyttää sitä.
Jos Mirkku kirjoittaisi kirjaansa tai blogiinsa muista ihmisistä, niin tutkintapyyntöä vaan poliisille.
Onhan siellä jo yksi pohjalla, niin eihän niitä hyvällä katsottaisi.
Joo, mutta ei tutkintapyyntö paljon lohduta jos yksityiasiat muiden tiedossa. Ja sehän voi tehdä ovelasti niin, ettei muka käy selville henkilöllisyys, mutta asianosaiset kyllä tietävät kuka on kyseessä. Rikosta ei tapahdu, mutta kiusa meni perille. Eli paras pitäävälit kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että Mirkka ystäväpiiri kehuu Mirkkan olevan niin kovin hyvä ystävä, mutta aikamoista vallankäyttöähän tuo on. Ystävyyteen ei kuulu pelko. Ja vaikka välit menisivät, niin ei tasapainoinen ja fiksu ihminen käytä niitä asioita toisia vastaan välirikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei tutkintapyyntö paljon lohduta jos yksityiasiat muiden tiedossa. Ja sehän voi tehdä ovelasti niin, ettei muka käy selville henkilöllisyys, mutta asianosaiset kyllä tietävät kuka on kyseessä. Rikosta ei tapahdu, mutta kiusa meni perille. Eli paras pitäävälit kunnossa.
Kuulostaa klassiselta kiusaajalta :(
En voi puhua kuin omasta puolestani, ehkä ylireagoin mutta en silti tästä syystä yritä pysäyttää hänen toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Mirkka? Kuvaa hyvin Mirkkan ajattelumaailmaa
Vau, kuulostaapa todella aidoilta ja ihanilta ystävyyssuhteilta. Miten Mirkkaa voi hyvällä tahdollakaan kuvailla empaattiseksi, jos hän harrastaa tuollaista pelon ilmapiiriä ja vallankäyttöä jopa läheistensäkin kanssa? Pelottava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vau, kuulostaapa todella aidoilta ja ihanilta ystävyyssuhteilta. Miten Mirkkaa voi hyvällä tahdollakaan kuvailla empaattiseksi, jos hän harrastaa tuollaista pelon ilmapiiriä ja vallankäyttöä jopa läheistensäkin kanssa? Pelottava tyyppi.
Ompa kova sitten tyttöjenillassa kun ei voi puhua mistään tai voi jos haluaa, että M kirjoittaa siitä blogiin tai instaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä syytetään siitä että Mirkka kirjoittaa henkilöstä S somessaan nimellä. Ja tämän keskustelun otsikossa on Mirkan koko nimi. Laillista? Hän on ihan samalla tavalla yksityishenkilö siinä missä on myös S.
Lueskellut muutamana päivänä näitä teidän kirjoituksia ja mietinkin pitkään tulenko kommentoimaan mitään. Täällä kun tunnutaan läyhäävän Mirkasta, tuntematta ihmistä henkilökohtaisesti. Ehkä teen virheen ilmoittautumalla ensimmäisenä tuntevani hänet, mutta kerron silti.
Mopo on ehkä lähtenyt keulimaan ja vähempikin olisi riittänyt ilmaisemaan kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta. Mutta Mirkan 30 vuotta tunteneena voin vakuuttaa hänen olevan hauska, älykäs, lahjakas ja empaattinen ihminen. Vauhtia on riittänyt elämässä jo nuoresta lähtien, mutta se ei tee kenestäkään pahaa ihmistä, tai narsistista niinkuin täällä vihjaillaan. Kenenkään varallisuus ei ole myöskään mitattavissa somen perusteella. Kukapa ei mökkeilisi vanhempiensa mökillä jos sellaiseen on mahdollisuus.
Koittakaahan rauhoittua täällä, ettette itse syyllisty enempää kunnian loukkaamiseen. Hyvää kevään odotusta!
Mitä olet mieltä siitä että hän on käyttänyt ostajan nimeä laittomasti hyvin negatiiviseen sävyyn hänen hyväksi järjestetyn keräyksen yhteydessä?
Sanoisin ettei ole ihan pieni ja normaali asia. Et varmaan itsekkään hyväksyisi moista. Keräyksellä on kerätty Mirkkan mukaan noin 17 000€ mihin S ei ole millään tavalla osallinen.
Ei rouva pysty kauaa pysymään pois näppäimistöltä. Pakko on päästä tökkimään ja hämmentämään🤣
Tämä on jo tuttu kaava. Ensin ollaan niin ihanaa ja sydämiä sydämiä ❤❤❤. Sitten jos joku asia ei mene toivotulla tavalla, alkaa syyllisen etsintä, mustamaalaus ja valheellisten tietojen levittäminen.
Miten tuleekin mirkkutäti mieleen kun kuuntelee tuon Tytti Yliviikari puheita, kaikki muut on väärässä minä oikeassa ettekö tajua🙄
Oma käsitykseni tästä henkilöstä muuttui vain negatiivisempaan suuntaan, kun läheisinä esittäytyvät(?) tulivat tänne puolustamaan häntä.
Kannattaa varmaan hankkia parempia kavereita, jottei tarvitse koko ajan elää pelossa, että lempataan kaveriporukasta ulos, tai kaikki yksityisasiat julkaistaan koko kansalle, jos sattuu erimielisyys.
Toinen asia: Mirkka itse valitsi tulla omalla nimellään ja naamallaan julksuuteen tämän asian kanssa, hän halusi tehdä tästä niin julkista kuin mahdollista ja on mm. jakanut kuvakaappauksia sometilin ja blogin saavuttamasta näkyvyydestä.
Journalistin myös kuvittelisi ymmärtävän sen, ettei mikään teksti ole kritiikin yläpuolella. Varsinkin, jos kirjoitetaan jättäen noudattamatta hyvän journalismin periaatteita, silti journalistina esiintyen. Vaikka henkilökohtainen blogi ei ole joukkotiedotusväline, kertoo tämä jotain kyseisen journalistin ammattietiikasta. Pelottavaa, että jonkun mielestä julkista keskustelua ei saisi käydä asiasta, joka on tuotu näin yksipuolisella käsittelyllä julkisuuteen ja jossa tapahtuu taloudellista hyötymistä journalistin taholta.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaahan rauhoittua täällä, ettette itse syyllisty enempää kunnian loukkaamiseen. Hyvää kevään odotusta!
Mirkka on itse soitellut seiskalehteen ja kertoillut itseään tai Kurosta koskevia asioita. Kyllä M on itse tuonut itseään esille.
Häntä ei voi ostajaan verrata.
Eikös Mirkka pidä itseään sekä jopa tätä myymäänsä taloa julkkiksena, kun Kuronen on siellä nurmea leikannut? Ostajan olisi pitänyt ymmärtää, että kyseessä Jyväskylän kuuluisin talo. Lehdissäkin esitelty.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Mirkka pidä itseään sekä jopa tätä myymäänsä taloa julkkiksena, kun Kuronen on siellä nurmea leikannut? Ostajan olisi pitänyt ymmärtää, että kyseessä Jyväskylän kuuluisin talo. Lehdissäkin esitelty.
Nauroin tälle "Jyväskylän kuuluisimmalle talolle", kyllä on Mirkalla pikkusen suuret luulot. Tästä Kurosesta hän ei tunnu myöskään pääsevän yli eikä ympäri, kun nimeä ja "Samin niin suurta tunnettavuutta" on vielä vuosien jälkeen ripoteltava juttuihinsa mukaan vähän väliä. Ensin vähän katkerassa ja ikävässä valossa ja nyt viime aikoina taas mielistellen.
Ihan mielenkiinnosta. Minkä ihmeen takia te läheiset ette puutu tähän touhuun?