Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka eivät kysy mitä nainen haluaa lahjaksi

Vierailija
16.05.2020 |

Jos saisin tuollaiset oksukengät niin mies saisi hirveät raivarit niskaansa. Eri asia sitten jos nainen on ihastellut juuri noita kenkiä itse. Merkki ei aina tarkoita, että se kelpaa lahjaksi. On parasta antaa kumppanin itse valita lahjansa niin ei lennä laatta. Pelkkä merkki ei tee tuotteesta hyvännköistä, eikä merkkilahja ole minkään arvoinen jos siitä ei pidä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006509704.html

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tiedät muiden elämästä? Moni tuntee kumppaninsa niin hyvin, että osaa ostaa kysymättä lahjan, josta saaja tykkää. Itse olisin pettynyt, jos mies kyselisi minulta, mitä lahjaksi haluan.

Vierailija
2/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksukengät. :D

Mutta siis vakavasti, kuka on Maisa Torppa?

Ja miksi kenenkään lahjoista tehdään julkisia lehtijuttuja?

Ei kaikkea tapahtuvaa tarvitse painaa lehteen, tyyliin minä allekirjoittanut keitin äsken kahvia. Ei se ole uutinen eikä kelpaa edes omalle some-tilille päivitykseksi. Haloo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkea tapahtuvaa tarvitse painaa lehteen, tyyliin minä allekirjoittanut keitin äsken kahvia. Ei se ole uutinen eikä kelpaa edes omalle some-tilille päivitykseksi. Haloo.

Koska kellään muulla Suomessa ei ole laukkua tai kenkiä.

Vierailija
4/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukusta en niin välitä, se on vähän tanttamainen, mutta noi kengät on ihan 10+ 😊

Vierailija
5/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kellään muulla Suomessa ei ole laukkua tai kenkiä.

Hyvä vastaus. :D

Mutta ihan oikeasti en tiedä kuka tämä henkilö on koska en seuraa pskaa.

Vierailija
6/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei edes yritä. Olisi kivaa saada joskus häneltä edes jotain lahjaksi.

Vierailija
7/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa narsistilta.

Vierailija
8/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, minä OLEN narsisti :) Rakastan itseäni ja palvon itseäni <3 <3 <3

Mutta se ei liity tähän lahja-aiheeseen mitenkään. Lahja on sille henkilölle tarkoitettu jolle se annetaan. Ei lahjan antajan tilaisuus pakottaa saajaa pitämään jotain oman maun vastaista.

Vierailija
9/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään mies kysy mitä haluan lahjaksi mutta onnistuu silti ostamaan mieluisia lahjoja.

Vierailija
10/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se ei liity tähän lahja-aiheeseen mitenkään. Lahja on sille henkilölle tarkoitettu jolle se annetaan. Ei lahjan antajan tilaisuus pakottaa saajaa pitämään jotain oman maun vastaista.

Luin tuon lehden jutun. Sanottiinko siellä, että Maisa ei tykännyt lahjoistaan? No okei, siitä lakaisukoneesta ei ehkä, mutta sinä valitit kengistä. Oletko sinä Maisa, vai miksi ärsyynnyit tuosta lehtijutusta?

Vierailija
11/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina lahjaksi naiselle soittolistan oman makuni mukaan. Mitä parempaa nainen voisi toivoa?

Vierailija
12/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon lehden jutun. Sanottiinko siellä, että Maisa ei tykännyt lahjoistaan? No okei, siitä lakaisukoneesta ei ehkä, mutta sinä valitit kengistä. Oletko sinä Maisa, vai miksi ärsyynnyit tuosta lehtijutusta?

Ole huoleti IT-Mikkoni, en ole :) Omaan makuuni kengät eivät iskeneet ja siksi sanoin esimerkiksi, että se loukkaisi minua mikäli ukkoni toisi tuollaiset kengät jotka eivät ole makuni mukaiset.

Sanoin myös, että "Eri asia sitten jos nainen on ihastellut juuri noita kenkiä itse"

Eli narsistina käänsin tämänkin aiheen omaan näkökulmaani :)

Vierailija
13/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneet ihmiset eivät raivoa lahjoista. Jokainen lahja on ilmaiseksi saatu, eikä ole sinulta pois. Mitään oikeutta saada lahjoja ei ole. Nakkaat pois lahjan, josta et pidä tai laitat kiertoon. Ilman mitään tyhmää draamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi