Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ikä

Iätön
16.05.2020 |

Nämä naiset on noin 30v: Sofia Belorf, Maisa Torppa ja Nanna Karalahti.

Vähän järkytyin, kun tajusin, että he onkin niin nuoria. Ovatko he teidän mielestänne ikäisensä näköisiä? Mä olisin luullut itseni ikäisiksi ja olen kuitenkin jo reilusti yli 40v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^^^

Vierailija
2/5 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas meikki tekee vanhemman näköiseksi. Itse tosin luulen iän vanhemmaksi luulemisen omalta kohdalta johtuvan siitä, että nämä naiset tuntuvat olleen parikymmentä vuotta julkisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia julkkiksia. En ymmärrä oman elämän myymistä iltapäivälehdille esim. Martinasta oli etusivun juttuja joku aika sitten koska erosi. Mua ainakin ahdistaisi miten ihmistet repostelee elämällä jossain av:lla. Sori ohis. En ota kantaa varsinaiseen kysymykseen paitsi että Martina näyttää yli 40-vuotiaalta ja se Nanna kans.

Vierailija
4/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo julkisuudessa pyöriminen tekee osansa, siis kuluneita naamojahan nuo kaikki on. Jos yrittää pysyä nuoren näköisenä ja sitten maalaa kuitenkin itsensä näyttämään "kypsältä rouvalta", niin onhan siinä pieni ristiriita.

Vierailija
5/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakas meikki tekee vanhemman näköiseksi. Itse tosin luulen iän vanhemmaksi luulemisen omalta kohdalta johtuvan siitä, että nämä naiset tuntuvat olleen parikymmentä vuotta julkisuudessa.

Johtuu siitä että vanhemmat ihmiset joutuu käyttämään enemmän meikkiä korjatakseen iän tuomia virheitä. Tästä syntyy automaattinen assosiaatio ja jopa nuorempi voimakkaasti meikattu mielletään vanhemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi