Oletko pelimies, joka esiintyy naisten suojelijana
Kommentit (15)
Näitä on paljon. Itse tiedän yhden kiinalaisiin (Suomessa asuviin) erikoistuneen. Oikeasti kyse on siis fiksaatiosta ja keltakuumeesta, mutta naimisissa olevana joutuu pukemaan taipumuksensa tällaiseen kaikille läpinäkyvään hyysäämiseen/kuskaamiseen/mukaherramiesteilyyn. Työreissuissa sitten laulaakin reikä ihan toisella mentaliteetilla ja hyväksikäyttö on ”kulttuurillista tapaa”.
Kaikki pahimmat naisten hakkaajat ja kiusaajat esiintyy aina pelastajina. Ei kai ne muuten löytäisi sitä pelastettavaa hönöä joka kiertää pahoinpitelysuhteesta toiseen, aina ihmetellen miksi kiva mies muuttuu suhteessa hirviöksi.
Kyllä fiksu nainen nämä nuoleskelijat erottaa. Jos naisen ja miehen välillä ei juurikaan ole skismaa hän on tällainen tapaus - peluri.
Hyi saasta! Olen törmännyt tällaiseen ja sain ikuisen trauman!
Kovin negatiivista on kommentointi täällä mutta oikeassa elämässä on ollut naisilla ihan toinen ääni kellossa, kun pelastava ritari on ohjannut kuiville ikävistä tilanteista esim. yöelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pahimmat naisten hakkaajat ja kiusaajat esiintyy aina pelastajina. Ei kai ne muuten löytäisi sitä pelastettavaa hönöä joka kiertää pahoinpitelysuhteesta toiseen, aina ihmetellen miksi kiva mies muuttuu suhteessa hirviöksi.
Pelastamisen kääntöpuolena on ajatus siitä, että toinen tarvitsee pelastamista / ei olisi mitään ilman pelastajaansa.
Älä viitsi kuitenkaan haukkua huonoitsetuntoisia ym. haavoittuvia naisia hönöiksi. Sekin on väkivaltaa. Vaikka pientä.
Vierailija kirjoitti:
Kovin negatiivista on kommentointi täällä mutta oikeassa elämässä on ollut naisilla ihan toinen ääni kellossa, kun pelastava ritari on ohjannut kuiville ikävistä tilanteista esim. yöelämässä.
Käytitkö tätä urotyötä manipulatiivisesti hyödyksesi?
Vierailija kirjoitti:
On tilanteita, joissa pelastaminen on paikallaan. Olet käsittänyt väärin. Tässä puhuttiinkin niistä, jotka suojelun varjolla pyrkii itse petiin.
Vierailija kirjoitti:
Pelastavia ritareita tarvittaisiin enemmänkin, mutta oikea ritari ei kyllä "pelasta" sillä ajatuksella, että pääsee hyväksikäyttämään neitoa seuraavana.
Onko olemassa piilopelimiehiä? Käyttäytyy ystävällisesti, mutta onkin kylmä pelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on paljon. Itse tiedän yhden kiinalaisiin (Suomessa asuviin) erikoistuneen. Oikeasti kyse on siis fiksaatiosta ja keltakuumeesta, mutta naimisissa olevana joutuu pukemaan taipumuksensa tällaiseen kaikille läpinäkyvään hyysäämiseen/kuskaamiseen/mukaherramiesteilyyn. Työreissuissa sitten laulaakin reikä ihan toisella mentaliteetilla ja hyväksikäyttö on ”kulttuurillista tapaa”.
Mitä 😂
Ovat oikeasti säälittäviä tapauksia.