Mikähän on vikana, kun nukkuessa hikoilee älyttömästi?
Ei meillä nyt niin kuumakaan pitäisi olla, että sen takia pitäisi hiota. Eikä se nukkuminen niin rankkaa ole.
Kommentit (22)
Jos nainen olet, niin viihdevuodet?
Mulla yöhikoilu alkaa muutama päivä ennen menkkojen alkua ja loppuu heti niiden alettua. Ehkä ikääntymiseen liittyvää, olen 44 v.
Mieluummin viihde-kuin vaihdevuodet. Oisko ne sitten ne, pöh. Ap
Höpsötystä, olen aina hikoillut öisin koska meillä on liian kuuma! Jos asuisin yksin, nukkuisin ikkunat auki. Vaihdevuosia ja syöpää ei ole, tarkastin lääkäriltä. Olen aina inhonnut kuumassa eli yli 19 asteessa nukkumista. Sulje pois sairaudet ja sen jälkeen toimit miten haluat.
Onko sulla ollut sydäntuntemuksia?
Onko sulla ylipainoa? Ylipainokin voi laittaa hormonit sekaisin.
Kuinka vanha olet? Syitä voi olla monia. Vaihdevuodet, syöpä, sydänongelmat, stressi, ahdistus, kuuma sisäilma, huono peitto.....
Jatkuva kiima ja puute voi aiheuttaa hikoilua.
Uniapnea. Ei välttämättä muuten oireile.
Jos illalla syö paljon makeaa, niin yöllä helposti hikoiluttaa. Olen tästä joskus lukenut ja käytännössä huomannut itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yöhikoilu alkaa muutama päivä ennen menkkojen alkua ja loppuu heti niiden alettua. Ehkä ikääntymiseen liittyvää, olen 44 v.
Mulla ihan sama. En hikoile koko yötä, vaan saan sellaisia "kohtauksia", että nivelten kohdalta neste tulee ihosta läpi niin että yöpaita ja lakanat ovat märät. Jos nousen ylös kesken hikoilun, se hiki valuu ihoa pitkin jaloissa, käsivarsissa, selässä jne. Ja kun se kohtaus on ohi, riisun sen märän yöpaidan, kuivaan itseni siihen, ja laitan kuivan paidan päälle. Sen jälkeen yritän etsiä sängystä riittävän kuivaa kohtaa, jotta voin nukkua. Sitten taas nukun, kunnes hikoilen uudestaan tai tulee aamu. Hikoilukohtauksia saattaa olla kaksikin yön aikana. Kun herään siihen hikoiluun, pyrin nousemaan aina mahdollisimman nopeasti ylös, jotta sänky kastuisi mahdollisimman vähän.
Itse hikoilin öisin kun sairastuin syöpään. Lääkäri sanoi että yleinen oire. Toki paljon muitakin syitä esim. vaihdevuodet.
Asuttekohan liian lähellä 5G- (myös 4G- riittää) tukiasemaa tai naapuri on laittanut seinän takana wifin päälle lähelle nukkumapaikkaasi?
NWO:n tavoiitteena on saada heikommat ihmiset yhdessä koronaheikennetyin ihmisten kanssa hikoilemaan ja saamaan mahdollisia sydämmenpysähdyksiä ja hengityskatkoksia, joihin myös hikoileminen liittyy.
Kannattaa muuttaa pois tai tehdä EMP-suoja nukkumapaikan ympärille.
Taidat olla niitä ihmisiä, jotka eivät aikanaan kannattanut kansalaisaloitetta 5G- tukiasemien estämiseksi Suomessa. Minkäs nytten sitten teet?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut sydäntuntemuksia?
Minulla on korkea pulssi ollut aina. Ap
Vaihdevuodet?