Älkää ihmeessä ostako mitään MASKUsta!!!!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
Hyvä jos saat tuotteet 6kk kuluttua jos koskaan. Ja se vit un tuohi. Se vasta kusetus onkin.
Ostettiin ennen joulua sieltä sänky ja alle viikossa se saatiin. Ja hyvä sänky onkin.
Ostin sängyn Maskulta kolmisen vuotta sitten. On hyvä ja on kestänyt, myös seksin. Toimitus tuli sovittuun aikaan mennessä. Kantoivat makkariin asti. Sain kuulla Maskun huonosta maineesta ja lukuisista asiakasvalituksista vasta sen jälkeen. No onneksi ei sattunut minun kohdalleni.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin ennen joulua sieltä sänky ja alle viikossa se saatiin. Ja hyvä sänky onkin.
Se menee rikki viimeistään juhannuksena
Ihan toimiva liike omasta kokemuksesta, tuotteissa on paljon valinnan varaa hinnan ja laadun suhteen, eihän kukaan voi olettaa että se 199e sohva kestäisi samaa kulutusta kuin se mistä saisi maksaa 1100e, jonka materiaalit ovat tietysti huomattavasti laadukkaampia...
Meidän Maskusta ostettu sohva oli rikki jo tuodessa, saatiin lahjakortti. Ostin lahjakortilla pöydän, joka unohdettiin tilata kauppaan; olisin taas saanut lahjakortin... en huolinut.
Jaa. Ainoa miten mua huijasivat oli, että sohvan kokoaminen on kuulemma helppoa itsekin. Ei ollut...
Eniten ärsyttää kyseisen puljun jatkuvat alennusmyynnin. Ei koko ajan voi olla -50%, kyllä ne sitten on jo normaalihinta
Mulle kesti 9kk ennenkun toimittivat sänkyni.
Luottokortin veloittivat saman päivänä kun tilaus tehtiin.
Ei ole tapana tukea ihmisiä, joista toisella on yksi herne päässä ja toisella alapäässä.
Mä en jaksa sitä hinnasta vääntöä. Ollaan ostamassa kerrossänkyä, löytyy hyvä, perus. Hintalapussa lukee 299€ joo, okei. ”Mä meen tarkistaa koneelta sen viimeisen hinnan”. Jonnekin jänkhälle on avattu Masku ja siinä on nyt avajaistarjous 249€. Joo, no me otetaan se. Pitäis saada patjat. Ja taas sama rumba. Eeeeeeei pää hajoo!! Laittakaa ny jumaliste se viimeinen hinta siihen lappuun!
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää kyseisen puljun jatkuvat alennusmyynnin. Ei koko ajan voi olla -50%, kyllä ne sitten on jo normaalihinta
Jep, koko ajan synttäriale, kevätale, syysale, talviale, aleviikonloppu (joka viikonloppu) huoh
Vierailija kirjoitti:
Normaalihintoja ne ovatkin. Katseltiin keittiöpöytää ja Maskusta löytyi kivannäköinen. Otin siitä kuviakin. Asia kuitenkin jäi syystä sun toisesta. Sitten huomattiin Maskussa 50% ale ja mietittiin, että nyt ostetaan se pöytä. Mutta hintaa olikin nostettu niin, että alehinta oli melkein sama kuin aiempi normaalihinta. Sanoin tästä myyjälle ja hän sanoi, että ei mahdollista, varmaan eri pöytä kyseessä. No näytin kuvat kännykästä ja myyjä meni vaikeaksi. Soitti esimiehelleen ja tuli sitten kertomaan, että esimiehen mukaan markkinahinnat heittelevät. Saisimme kuitenkin vähän lisäalea alennushinnasta. Ei tullut kauppoja.
Up