Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lyricasta?

Vierailija
15.05.2020 |

Aloitin ks.lääkkeen eilen todella kovaan kipuun. Toki sen vaikutus alkaa vasta viikkojen päästä, mutta haluisin tietää että onko muille tullut siitä esim huimausta kuinka nopeasti sen aloittamisen jälkeen? Tänään kotiin tullessa silmissä sumeni ja meinasin kaatua, koskaan ennen ei ole tollasta ollut ja lyrican yleisin haittavaikutus on huimaus...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala lääke! Sain sitä masennukseen mutta siitä tuli juuri tuollainen kauhea olo, huimaus yms. Ja sen lopettaminen oli aivan tuskaa, oli vuoroin kylmä ja vuoroin kuuma. Eli sun kantsis varmaan lopettaa saman tien ennen kuin siitä tulee vierotusoireita. Ihan on myrkkyä tämä.

Vierailija
2/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hiukan höntti olo, vähän kuin nousuhumalassa. Meni ohi parissa päivässä. Mun annostus oli silloin 4x 75 mg päivässä. Mutta se auttoi, ja pystyin kävelemään, hermokipu selässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi KUOLLA

Vierailija
4/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä auttoi 3-4 päivössä

Vierailija
5/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin sairaalaan kun otin alkoholin kanssa. oli helvetin hyvä idea.. maailma alkoi pyörimään ympärilläni ja seuraava muistikuva oli kun heräsin sairaalan päivystyksestä.

ei kannata edes kokeilla. liian suuri riski. itse olen onnekas..

Vierailija
6/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyödyllinen Ylen dokkari aiheesta:

Vierailija
7/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se lääke mitä kolme eri lääkäriä kehoitti nyt kipuun kokeilemaan koska vahvakaan kipupiikki ei auttanut kipuihin yhtään päivystyksessä. Ja lääkäri sanoi jo siitä kipupiikistä että se on niin vahva että sen on pakko auttaa. Ei kertonu sen nimee, omakannasta luin että ks lääke oli oxanest joka ei oo ennenkään mun kipuun auttanut.

Vierailija
8/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä lääke hermokipuun, pystyi nukkumaan yöllä. Siitä tuli kyllä sellainen olo etten ole oma itseni ja pyrin pienentämään annosta heti kun pystyin. Sitä piti vähentää hitusen kerrallaan pitkän ajan kuluessa, muuten tuli kummallisia vitutuskohtauksia.

Vierailija
9/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kipulääke tarpeeseen. Ei kannata käyttää alkoholin kanssa.

Kaikille ei sovi sivuoireiden vuoksi, mutta kannattaa kokeilla. Alun huimaus menee muutamassa päivässä ohi, ja annostusta kannattaa muutenkin kasvattaa vähitellen.

Väärinkäytön vuoksi Lyricaa on paljon parjattu, mutta oikein käytettynä hyvä lääke. Minua Lyrica väsytti ja vaihdoin siksi melkein samanlaiseen Gabrioniin, joka on myös halvempaa.

Ylen dokkari on vähän sensaatiohakuinen, ja sitten on näitä idiootteja, kun vastaaja 3.

Vierailija
10/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kipulääke tarpeeseen. Ei kannata käyttää alkoholin kanssa.

Kaikille ei sovi sivuoireiden vuoksi, mutta kannattaa kokeilla. Alun huimaus menee muutamassa päivässä ohi, ja annostusta kannattaa muutenkin kasvattaa vähitellen.

Väärinkäytön vuoksi Lyricaa on paljon parjattu, mutta oikein käytettynä hyvä lääke. Minua Lyrica väsytti ja vaihdoin siksi melkein samanlaiseen Gabrioniin, joka on myös halvempaa.

Ylen dokkari on vähän sensaatiohakuinen, ja sitten on näitä idiootteja, kun vastaaja 3.

Aiemmin oon käyttäny lyricaa 1,5vuotta sitten ja sillon sen annostus oli 3 kertaa isompi kuin nyt. SIllon lopetin sen haittavaikutusten vuoksi. Aivan jäätävä väsymys siitä ainakin tuli, olisin voinut vaan nukkua kokoajan, enkä herännyt vaikka puhelin soi vieressä ihan täysillä.

Alkaa olla vaan pakko tätäkin kokeilla, koska en kivunkaan kanssa enää pärjää...

Vierailija
11/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuihin tuo lääke tehoaa jo ensimmäisestä annoksesta alkaen, tosin täyttä vastetta ei välttämättä anna, mielialaan alkaa vaikuttaa vasta pidemmällä ajalla, tätä lääkettä kun käytetään molempien hoidossa.

Todella yleinen lääke kannattaa ainakin kokeilla, lääkkeiden vaikutus on niin yksilöllistä että toisen huno kokemus on toisen hyvä.

Vierailija
12/12 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kipulääkkeeksi ja eihän siitä tullut mitään kun olin niin pöllyssä että tunnin hommaan meni töissä koko päivä. Onneksi sain vaihdettua pois saman tien. Jälkeenpäin sitten luin tästä läkkeestä ihan kamalia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä