Lapsiperheelliset! Miten rentoudutte työpäivän jälkeen
tai viikonloppuisin? Mikä on teillä on se juttu, mikä lataa akkuja, että jaksatte vielä touhuilla lasten kanssa ja tehdä kotitöitä? Saatteko ylipäätään aikaa rentoutua?
Kommentit (5)
Pienet lapset vielä. Töiden jälkeen kun lapset haettu päiväkodista, syödään päivällinen ja sen jälkeen sohvalle katsomaan pikkukakkonen. Itse köllöttelen sohvalla, esikoinen tykkää laittaa mun hiuksia (tuntuu ihanalta!) ja pienempi on kainalossa. Tunti hyvää lepoa ja yhdessäoloa kaikille. Sitten jaksaakin tehdä kotityöt, Jopa käydä lenkillä tms.
Olen töissä päiväkodissa. Koko päivän kaitsen meluavaa ylisuurta ryhmää ja samalla siivoan ja teen lapsille syötävää. Omat lapset 5v, 9v ja 14v. Kotiin kun saavun alkaa koululaisten välien selvittely ja keittiön siivoaminen ja ruuanlaitto ym hommat. Yhtään ei ole aikaa olla yhdessä. Usein kun tulen kotiin niin nukun tunnin ennenkuin jaksan jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pienet lapset vielä. Töiden jälkeen kun lapset haettu päiväkodista, syödään päivällinen ja sen jälkeen sohvalle katsomaan pikkukakkonen. Itse köllöttelen sohvalla, esikoinen tykkää laittaa mun hiuksia (tuntuu ihanalta!) ja pienempi on kainalossa. Tunti hyvää lepoa ja yhdessäoloa kaikille. Sitten jaksaakin tehdä kotityöt, Jopa käydä lenkillä tms.
Kuulostaa mukavalta. Itsellä alkaa nuorempi olla nyt sen ikäinen, että pystyisi lähes koko pikkukakkosen ajan tehdä jotain, että rentoutuu. Usein tulee vaan maattua sohvalla ja surffattua netissä, mutta se ei juurikaan rentouta. Tai ehkä joku söpöjen eläimien videoiden katselu. Tartteekin kokeilla niitä.
Ap
Pitää olla lasten kanssa.