Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset tuijottavat luontopoluilla kun astun syrjään kauemmaksi

Vierailija
15.05.2020 |

ja odotan muitten menoa ohi. Miksi? Pistin myös merkille sen jos en olisi väistänyt ja pitänyt turvaväliä, ei olisi kukaan muu niin tehnyt minun kohdallani.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kokenut kaupan käytävällä. Perheen äidit puhuvat täyttäen koko käytävän niin pitää kiertää eri hyllyvälin kautta että pääsee eteenpäin.

Mulla jokainen kauppakokemus on ollut silkkaa kaaosta. Ihmisiä on joka puolella, kaikki palloillee avuttomina sinne tänne ja edes se metrin välin pitäminen muihin koko ajan on mahdotonta. Ikään kuin siitä metrin välistä olisi edes mitään hyötyä kun joku taukoamatta puhelimeen paapattava mamma hönkäilee ympäri kauppaa pyöriessään siellä puoli tuntia kilometrin mittaisen listansa kanssa.

Vierailija
22/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä en edes mene luontopolulle missä on noin kova tungos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kummastuttaa että niin pieni asia kuin turvavälin pitäminen on toisille niin raskas asia. Eipä se oikeasti paljon vaivaa vaadi. Ihan samanlaista peruskohteliaisuutta näinä aikoina kuin sanoa kiitos tai anteeksi.

En tiedä mistä tämä vastustus kumpuaa, tuskin tässä nyt kenenkään oikeuksia kovasti rajoitetaan. Vai onko oikeasti kauheaa jos joutuu väistämään toista ja kenties odottamaan hetken?