Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset tuijottavat luontopoluilla kun astun syrjään kauemmaksi

Vierailija
15.05.2020 |

ja odotan muitten menoa ohi. Miksi? Pistin myös merkille sen jos en olisi väistänyt ja pitänyt turvaväliä, ei olisi kukaan muu niin tehnyt minun kohdallani.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Aika harva jättää etäisyyttä ulkona vaikka tilanne ei eroa merkittävästi vaikka kaupasta.

Vierailija
2/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Jaxuhaleja ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Jaxuhaleja ❤

Kiitos<3

Vierailija
4/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypi ihan rauhassa pusikkoon. Itse en ala panikoimaan vastaantulijoiden kohdalla. Kuljen omaa puoltani ja se saa riittää.

Vierailija
5/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Olisin varmaan revennyt nauramaan.

Vierailija
6/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hypi ihan rauhassa pusikkoon. Itse en ala panikoimaan vastaantulijoiden kohdalla. Kuljen omaa puoltani ja se saa riittää.

Luontopolusta oli siis kyse.

Vierailija
7/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Puolisoni kanssa väistämme luontopolulla ihan kuten väistelimme nopeampia liikkujia jo aikana ennen koronaa, eikä yksikään ole tuijottanut meitä. Todella usein toivoisin, että muut olisivat yhtä huomaavaisia ja väistäisivät meitä, etenkin kun kuljetaan viiden vaahtosammuttimen kokoisen kakaran kanssa ja tukitaan koko polku...

Vierailija
8/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin sulle :DD

Vierailija
9/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUHAHHA BUHAHHHAAAA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin sulle :DD

Siellä ois sit yhdessä hekoteltu, sinä pusikossa ja minä polulla ja virukset ois vaan lennelleet ympäriinsä. :DDDSSDDD

Vierailija
10/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas tota väistelyä. Kulje ohi normaalisti ja pidätä vaikka hengitystä puoli minuuttia jos siltä tuntuu.

Vierailija
11/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas tota väistelyä. Kulje ohi normaalisti ja pidätä vaikka hengitystä puoli minuuttia jos siltä tuntuu.

Ei pysty noin pitkään astmakeuhkoilla.

Vierailija
12/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan. Se vastaantulija on hengitellyt sen koronan jo koko lenkkipolulle.

Vierailija
13/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#haluanhuomiotavaikkaolentylsäjatavallinen

Vierailija
14/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#haluanhuomiotavaikkaolentylsäjatavallinen

Niin kuin me kaikki täällä av:lla.

Vierailija
15/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin useat pitävät korona-varotoimia, kuten turvavälien pitämistä, vitsinä? Mitä haittaa ohjeiden noudattamisesta oikein on? Käsittämätön vääntö esimerkiksi jostain maskeista, keksitään milloin mitäkin verukkeita vastustaa niiden käyttöä yms.

Tästä tulee pitkä taival, sillä vähitellen on hyväksyttävä varotoimet osaksi uutta normaalia. Mitä pikemmin rutiinit oppii, sen parempi jo ihan omaa sopeutumista ja mukavuuttakin ajatellen.

Omassa yksityisyydessään voi kukin ajatella koronan ja koko pandemian olevan ihan mitä vain, vaikkapa uudenlainen keino joukkojenhallintaan tai talousromahduksen kautta saatavaan eliitin hyötyyn, mutta yhteisöllisesti yhden maan ja sen kansalaisten kapinoinnista ei nyt hyödy kukaan.

Itse emme käy ruuhkaisilla luontoreiteillä, joissa pitäisi ihmisiä suuremmin väistellä, mutta ei tuon turvavälien noudattamisen mikään naurunasia silti pitäisi olla.

Vierailija
16/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lololololollololololololollololo

Kui naurattataaaaa

Ootte teki kyl niin hauskoi! No en ois kyl uskonu, sillä kyllä teijä jutut niin ala-arvoisii oli

Vierailija
17/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykääpiöhysteerikon tunnustukset vol 168.

Vierailija
18/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä hittoakaan mitä muut ajattelee siitä että väistelen muita ja yritän pitää turvaväliä, mutta ärsyttää ne jotka eivät kunnioita mun omaani. Samoin kuin arvostan todella paljon niitä ap:n kaltaisia jotka antavat tilaa jne.

Vierailija
19/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vaan tuijoteta, tai sitten en ole tajunnut. Väistämiset kyllä tapahtuu yleensä pitkospuilla tai muuten todella ahtaissa paikoissa joissa joutuisi muutenkin väistämään koska kuka haluaa alkaa syleillä vieraita ihmisiä pitkospuilla.

Vierailija
20/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokenut kaupan käytävällä. Perheen äidit puhuvat täyttäen koko käytävän niin pitää kiertää eri hyllyvälin kautta että pääsee eteenpäin.