Puolisoksi ennemmin rikas vai seksuaalisesti kiinnostava?
Kumpi? :) Jos seksuaalisesti vetovoimainen olisi köyhä ja rikas ei sun tyyppiä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös, kun elävässä elämässä kukaan ei joudu tekemään tällaista valintaan. Kysymyksesi on lapsellinen eikä edes viihdyttävä.
Oletko unohtanut millaista oli olla nuori? Kysyjä on ehkä lapsonen, siksi lapsellinen ;) Minua tuo viihdytti. Etenkin kun se sai muistelemaan omia valintojaan. Sitä ihan oikeasti 17 vuotiaana valitsi puolisoa! Aina ikuisesti - sun kaa. Ehheheh.
Muutama on ollut, mennyt ja kriteerit vaihtuneet jokusen kerran. Kannattaa valita joku hyvä, sellainen jonka kanssa on mielummin kuin yksin. Valita sellainen, jonka seura saa hyvälle tuulelle. Sellainen, joka kuuntelee ja ymmärtää sinua. Sellainen, jota itse jaksat kuunnella ja ymmärtää.
Ja jos tosiaan olet vielä lapsonen, niin ei sillä väliä. Valitse vaikka kummatkin. Kunhan olet reilu ja rehellinen etkä käytä valtaasi valita väärin (satuta ketään tahallasi). Tämä sisältää myös varattujen vikittelyn, sitä ei arvosta kukaan ja lopulta kaikilla on kurjaa - sinullakin.
Seksuaalisesti kiinnostava. Tosin en tiedä kuinka se käytännössä onnistuisi.
Rikas on parempi. Nussia voi kenen kanssa tahansa milloin vaan. Kunhan joku muu maksaa viulut.
Riitävän rikas kun onoikeus niin on aina sexy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös, kun elävässä elämässä kukaan ei joudu tekemään tällaista valintaan. Kysymyksesi on lapsellinen eikä edes viihdyttävä.
Oletko unohtanut millaista oli olla nuori? Kysyjä on ehkä lapsonen, siksi lapsellinen ;) Minua tuo viihdytti. Etenkin kun se sai muistelemaan omia valintojaan. Sitä ihan oikeasti 17 vuotiaana valitsi puolisoa! Aina ikuisesti - sun kaa. Ehheheh.
Muutama on ollut, mennyt ja kriteerit vaihtuneet jokusen kerran. Kannattaa valita joku hyvä, sellainen jonka kanssa on mielummin kuin yksin. Valita sellainen, jonka seura saa hyvälle tuulelle. Sellainen, joka kuuntelee ja ymmärtää sinua. Sellainen, jota itse jaksat kuunnella ja ymmärtää.
Ja jos tosiaan olet vielä lapsonen, niin ei sillä väliä. Valitse vaikka kummatkin. Kunhan olet reilu ja rehellinen etkä käytä valtaasi valita väärin (satuta ketään tahallasi). Tämä sisältää myös varattujen vikittelyn, sitä ei arvosta kukaan ja lopulta kaikilla on kurjaa - sinullakin.
No voi ehe ehe. Totta kai tuollainen valintatilanne tulee jokaiselle joka etsii puolisoa. Jollakin perusteellahan se puolisovalinta tehdään ja valitseminen on aina jonkun ottamista ja toisen hylkäämistä. tai jonkun tietynlaisen etsimistä tai tietynlaiseen ihastumista. Jos etsii vakavaraista ihmistä ja on varma että haluaa sellaisen niin hylkää ehkä jonkun viehättävän ihmisen joka olisi muuten saatavilla ja viboja aiheuttaisikin. Varattuja en vokottele ja varattu olen itsekin.
Seksuaalisesti kiinnostava tietenkin. Tulen taloudellisesti toimeen, joten raha ei ole kynnyskysymys.
Rahalla ei voi ostaa onnea, mutta seksi on jatkuva ilo. Mitäpä siis luulet.
Valitsin aikoinaan köyhän seksikkään opiskelijan, ja se oli sen verran hyvä valinta, että siinä valinnassani pysyn edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Otan seksin rahan sijaan sata kertaa sadasta. Siis seksuaalisesti kiinnostava, kiitos.
Tosin mulla onkin riittävästi rahaa itselläkin, en tarvitse almuja.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Kun löytyy se oikea niin saatat haaveillakin vain omasta puolisostasi. Muistella ihania hetkiä hänen kanssaan. Tämä oli yllätys itsellenikin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan seksin rahan sijaan sata kertaa sadasta. Siis seksuaalisesti kiinnostava, kiitos.
Tosin mulla onkin riittävästi rahaa itselläkin, en tarvitse almuja.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Kun löytyy se oikea niin saatat haaveillakin vain omasta puolisostasi. Muistella ihania hetkiä hänen kanssaan. Tämä oli yllätys itsellenikin. Ap
Äh, lainasin väärää viestiä, tämä oli vastaukseksi sille joka sanoi että avioliitossa ei seksiä halua kukaan kuitenkaan.
Rikas on aina parempi vaihtoehto. Seksuaalisesti kiinnostavan voi valita sen jälkeen kun talous on turvattu.
Sait jo ostettua kaiken haluamasi ja se jää sinulle?