Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet suhtautuu boheeminaisiin?

Vierailija
15.05.2020 |

Haikailevatko heidän perään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varsinkin nuorten miesten mielestä hämmentäviä. Naiseus on itsessään miesten mielestä outoa. Jos nainen on vielä muutenkin outo, on tuplahämmentävä :)

Vierailija
2/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat varsinkin nuorten miesten mielestä hämmentäviä. Naiseus on itsessään miesten mielestä outoa. Jos nainen on vielä muutenkin outo, on tuplahämmentävä :)

Millainen nainen on outo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen on outo?

Sellainen, johon ei sovi naisen käyttöohjeet eikä ole myöskään hyvä jätkä -nainen.

Vierailija
4/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat anteliaita.

Vierailija
5/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi nuorena poikana aina hyvä flaksi boheemeihin naisiin. Sellaiset kirjanpitäjä- sairaanhoitaja- tyypit eivät oleet minusta kiinnostuneet. Menin jopa naimisiin boheemin kanssa. Aina huono piirre hänessä on ollut ettei hän erityisemmin ahkera eikö kiinnostunut faktoista ole. Mutta olenko itse?

Vierailija
6/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muiden miesten puolesta vastata, mutta itse ainakin ottaisin mieluiten juuri boheeminaisen. Mitkään fitnessnaiset tai instagramissa poseeraavat ulkonäkökeskeiset aikuispissikset ovat kuvottavinta mitä tiedän, joten boheemit ovat just tarpeeksi erilaisia niihin verrattuna. Liian vähän vaan nykyisin näkee boheemeja, kun niin suuri enemmistö edustaa juuri noita inhoamiani viiteryhmiä.

Vierailija
7/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos boheemilla tarkoitetaan polyamoriaa niin tuskin moni innostuu. Taiteilijapiireistä varmaan löytyy helpommin niitä boheemeista syttyviä. Itse pedanttina ihmisenä kaipaan säännöllistä ja samalla aallonpituudella toimivaa kumppania. En kaipaa boheemeja ihmisä omaan elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi