Mistä nainen voisi löytää muodokkaan ja naisellisen naisen seurakseen?
Unelmani olisi löytää muodokas, naisellinen, kaunis nainen ja haluaisin siis kaikkea fyysistä läheisyyttä jopa rahasta tai ilman (haluaisin oikeasti suhteen). Haluaisin, että hän olisi noin 45-65-vuotias ja feminiininen ja luonnollinen sekä ikäisekseen mahdollisimman kokematon. Löytyisikö sellaista mistään? Olen itse hoikahko, kohtalaisen näköinen nuorempi sinkkunainen, mutta en ole löytänyt seuraa mistään, mitään kautta. Olisiko jollain vinkkejä, mitä kautta etsiskellä?
Kommentit (2)
Nyt on varmaan vähän huono hetki, kun ei ole livetapahtumia tiedossa. Mummolaakson toimintaan kannattaa tutustua, tosin aika monet vanhemmat lepakot ovat enemmän butch-tyylisiä, omien havaintojen mukaan.
Parasta varmaan olisi, jos löytäisit jonkun, joka on vasta vanhemmalla iällä havahtunut tutkimaan omaa seksuaalisuuttaan. Ehkä jotkut netin keskustelupalstat (EI TÄMÄ) vois toimia. vaikka ihan suomi24.
Parasta olisi löytää juuri sopiva jostain kadulta tai ruokakaupasta jne., mutta en osaa lähestyä naisia tai miehiäkään, eikä kukaan lähesty minua flirtti- tai parisuhdemielessä. Yleensä, jos joku nainen katsoo pidempään, oletan, että häiritsen olemassaolollani häntä, joten esim. flirttailu on melkein mahdotonta.