Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

patja pinnasänkyyn

05.07.2006 |

Mistä ihmeestä löydän patjan pinnasänkyyn joka on kokoa 105*55. Sänky on tosi vanha ja sain ilmaiseksi mutta taitaa mennä vaihtoon kun patjaa ei löydy mistään. Asun savossa joten etolan liikkeisiin en voi mennä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten tiedä että onko koko oikea. kannattaa varmaan soittaa liikkeisiin.

sitten toinen vaihtoehto

Vierailija
2/9 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaihtoehto on soittaa jonnekin patja/tyynyliikkeeseen. yhdet savossa asuvat sukulaiset ainakin olivat ostaneet metritavarana superlonipatjaa juuri sopivan kokoisen palan ja näppärä äiti oli tehnyt siihen vetoketjullisen päällisen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokoja oli ainakin kahta sorttia....sellanen, joka sopii 60x120cm sänkyyn ja toinen oli sitten pienempi versio ja sitte oli tarjolla vielä erikseen sellanen " jatkopala" . Nuo patjat maksoivat 25-30¿.

Vierailija
4/9 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muusta putiikista, joka sattuu vaahtomuovia myymään. Minä sain myös kauniin 50cm leveän vanhan pinnasängyn käyttöön, eikä valmiita patjoja löytynyt. Pistäydyin sitten verhoilijan luona. Patjan leikkaaminen haluttuun mittaan kesti pari minuuttia. Hän kertoi tekevänsä viikottain vauvanpatjoja (eli päällyksen myös tarvittaessa). Ei tullut kovin kalliiksikaan...

Ikeassa on sitten myös 55cm leveitä pinnasängyn patjoja, ja postimyynnistä voinee sellaisen hankkia. Pituus taisi olla 112 eli vähän suurempi kuin tuo mainitsemasi 105, mutta ainahan voi käyttää saksia/veistä sen ylimääräisen poisleikkaamiseksi.

Toivottavasti löydät mieluisan!

Vierailija
5/9 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaan ommella päällikangas vaikka nyt käsinkin siihen uudestaan.

Vierailija
6/9 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen laidan laskettua ja toisen puolen pinnoissa on muutama puupallo? Mulla on pienelle vauvalle sellainen, juuri tosi vanha, mutta tuon koon ja laidan laskemismahdollisuuden takia erittäin kelpo tapaus. En muista tarkalleen kokoa, mutta todennäköisesti oli jotain tuota sanomaasi luokkaa ja ihan Prismasta muistaisin viimeksi patjan siihen ostaneeni. Täytyypä mitata se.

Voihan sitä patjaa, jos ei nyt oikean kokoista löydy, niin vähän leikata jotta mahtuu. Ompelee kankaan sitten vaikka harsinpistoilla kasaan..

Blues kera pikkukolmosen 28+5

Vierailija
7/9 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meidän kaikki pinnasängyt ovat olleet spesiaalikokoa.

Vaahtomuovi + petari ovat ihan kelpo yhdistelmä.

Vierailija
8/9 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei Etolaa ole niin osta mitä kokoa löytyy ja leikkaa niin kuin yllä jo mainittiin.

Vierailija
9/9 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin meidän vanhaan pinnikseen JYSKistä sopivan patjan.