KESÄHAASTE; HO HOI!!
Hyvää keskiviikkoa vaan kaikille!!
KUinkahan moni on loppupeleissä paikalla tällä viikolla, taitaa lomamenot olla nyt tän hetken juttu!! Meillä lomaillaan vasta loppukuusta.
No, jos jokunen nyt kuitenkin ehtisi käydä ilmoittautumassa ja kertomassa tuloksiaan.
Mulla menee nyt omaksi ihmeekseni miinuksen puolelle tää viikko =))) Juu, olen syönyt pullaa ja karkkia ja grillimakkaraa, jotain näistä, päivittäin....
Siitä huolimatta -500g eli aamupaino nyt 64.2kiloa!!! Mieli on hiukkasen parempi kuin viime viikolla!!!
Mulla on vaan sydän pomppinut ihan kummallisesti nyt monta päivää. Sillee muljahtelee, et tässä on yrittäny vähän rentoutua ja olla stressaamatta mistään. Mut pinoutukaahan!!!
158cm/71.5(68.9)/64.2/60
Kommentit (3)
Pikainen pinoutuminen!Joo,reissu heitetty ja tuliaisena tuli lisää läskiä:(Painoa 1.5kg enemmän kuin viimeviikolla,ups!Oneeks on pari työpäivää edessä,jospa siellä sais poltettua osan pois.
Aurinkoista viikon jatkoa!!
171/71(69,5)/67/63
Heips!! Muutamaan viikkoon en ole koneelle päässytkään, ja nytkin vain pikaisesti kun olisi töihin meno. Aika hiljaista näyttää olleen täällä pinoutumassa =)
Itselleni positiivinen yllätys, kun juuri tulin viikon lomalta mökiltä ja hyppäsin vaa' alle, -200g. Syöty ja juotu on, mut myös uitu jne. Harmittaa ihan sikana kun muut jäi vielä mökille ja minä jouduin ajaan kotiin ja töihin..ja eka hellepäivä just tietysti tänään, melki 30 astetta.
Mutta palaillaan ensi viikolla taasen.
Tsemppiä sukkanukan ja dimexin kisaan ;) täältä perästä tullaan!!
168/82/(86,6)/80,0/ alle 70 --> 65
Hiljaista on ollut pinoissa, ainakin viimeviikko oli vähälukuinen, varmasti porukka lomailee nyt!
Hieno tulos sulla sukkanukka!!! Pääset musta kohta ohi, mä en ole nyt keskittynyt pudottamiseen, lähinnä tasapainoilen nyt ettei ainakaan nousisi.
Viimeviikkoon -200g, eli nyt
163cm 71,5 (79) / 64,1 /alle 65
Mukavaa viikkoa kaikille!!
T;Dimex