Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S - Ryhmän surkeat verkkosivustot

Halusin vain jätskiä
14.05.2020 |

Toisen ketjun innoittamana piti avautua ärsytyksen aiheesta. Prisman ja Sokoksen verkkosivustot toimivat todella huonosti Luulisi että noin isolla ketjulla panostettaisiin myös nettikauppaan.

Sivut latautuvat todella hitaasti, haulla et löydä etsimääsi, filtterit eivät välttämättä toimi, "tuotekuva tulossa" jne.

Kokeilin myös taannoin etsiä Foodiesta jäätelövalikoimaa, mutta koko sivusto kaatui pienen hetkisen jälkeen.

Ovatko nämä latautumis- ja kaatumisongelmat vain mobiilissa vai toimiiko pöytäversiot yhtä huonosti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäversioissa on sama. Olen moneen kertaan kironnut! Viimeksi tänään tappelin foodien kanssa.

Vierailija
2/5 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Niin iso ketju kuin se onkin niin prisman verkkokaupasta ei saa ostettua oikein yhtään mitään! Tosi surkea valikoima! Foodie kyllä toimii hyvin mut muuten on ihan kuraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noiden sivujen jälkeen menee verkkomyyntiin erikoistuneille sivustoille (Zalando, Ellos tms.) niin kyllä huomaa Prisman ja Sokkarin sivujen puutteet.

Ap

Vierailija
4/5 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokkarin sivut on aina olleet eräät huonoimmista ikinä.

Foodie-sivusto on hieman parempi, mutta sivullakin lukee nyt että suuren asiakasruuhkan takia on häiriöitä. Johtuu siis koronasta. Mutta kyllä mulla nuo tuotesivut latautuvat ihan okei tietokoneella.

Onhan se muutenkin aika sekavasti suunniteltu. Kestänyt mullakin pitkään että tajuan miten toimii. Ja käytän ilman ongelmia ulkomaankielisiä sivustoja.

Vierailija
5/5 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuukausi sitten olin tehdä Sokoksen verkkokaupan surkeudesta aloituksen!

Sivusto on sekava, filtteröinti ei toimi, et saa pois koskaan kerran tekemääsi valintaa lähimmästä myymälästä... ja kun sen kokemuksen jälkeen vertaa Zalandoon, niin onpas surkeaa s-ketjulta. Verkkokauppaa mainostetaan kovasti, mutta ostoskokemus on kuin yritettäisiin sanoa, että mikset tullut myymälään. Verkkokaupan valikoima on rajallinen ja jos yrität suodattaa vain verkkokaupan tuotteet, saat edelleen myymälätuotteet tai kourallisen tuotteita. Ja minä halusin tietää vain, että saanko sen purnukan kotiini vai en... tähän pääälle luokattoman pitkät toimitusajat ja surkea chat-asiakaspalvelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän