Syötetäänkö täällä soopaa Suomen koronatilanteesta, jotta emme huomaisi Venäjän koronakatastrofia?
Maassa on jo neljännesmiljoona todettua tapausta ja on mennyt Euroopan kärkeen todettujen tartuntojen määrässä. Palstalla kuitenkin puhutaan Venäjän - rajanaapurimme - tilanteesta hyvin vähän.
Mietinkin, olisiko tällä yhteyttä viime viikkoina palstalla nähtyyn spämmiin, jossa Suomen linjaa on moitittu Ruotsin, Valko-Venäjän ym. maiden linjaksi mutta Venäjää ei ole mainittu yleensä sanallakaan kriisimaana.
Venäjä käy todistetusti informaatiosotaa myös Suomessa (ei ainoastaan USA:ssa), pyrkimyksenä mm. horjuttaa uskoa länsimaiseen demokratiaan, Ruotsiin, EU:hun ja Natoon. Venäjälle on hyödyllistä, jos me kansalaiset riitelemme keskenämme.
Venäjällä pimitetään tietoa koronasta ja totuutta kriisistä puhuneet lääkärit ovat kuin sattumalta tipahdelleet ikkunoista venäläisissä sairaaloissa.
Oletteko huomanneet tällaista ilmiötä?
Kommentit (31)
Tosentti kertoi Venäjän mediassa kuinka Suomessa tilanne on karannut käsistä, hallitus on menettänyt otteen, testejä ei tehdä eikä mitään tilastoida. Korona on Naton istuttama, Boris Johnsonilla sitä ei ollut ja virus kuolee 25 asteessa. Ei ihme että Venäjällä tauti rynnii jos uskovat kaiken sonnan!
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä jaksaa iltapäivälehdet meitä siitä muistuttaa, että paha venäläinen, kun sairastui. Että kyllä nekin, tahallaan, ilkeyttään! Eivät päässeet vähällä sentään, vaan paljon kuolee heitä, ja se sentään meitä lohduttaa, kun pahat kuolee sittenkin, vaikka ensin näytti, että eivät kuolisi.
Ei kukaan syytä venäläisiä itseään. Putin on pimittänyt kansalta asianmukaista tietoa koronasta ja kaikki toimet aloitettiin liian myöhässä.
Venäjä on niin omassa sarjassaan katastrofina ettei sitä tarvitse edes erikseen mainita - siksi.
Vierailija kirjoitti:
Tosentti kertoi Venäjän mediassa kuinka Suomessa tilanne on karannut käsistä, hallitus on menettänyt otteen, testejä ei tehdä eikä mitään tilastoida. Korona on Naton istuttama, Boris Johnsonilla sitä ei ollut ja virus kuolee 25 asteessa. Ei ihme että Venäjällä tauti rynnii jos uskovat kaiken sonnan!
Täällä oli eilen pitkä ketju, jossa väen vängällä uskoteltiin, ettei Suomessa pääse koronatesteihin mitenkään. Että koko maassa on mahdotonta päästä testiin, vaikka olisi mitkä oireet.
Tällä viikolla tehty parhaimmillaan yli 3000 testiä.
Suomen ja Venäjän välinen raja tulee olemaan kiinni ja pitkään. Voi vain arvailla miten kauan menee, että Venäjä on taudista selvinnyt, että raja voidaan avata turvallisesti.
Ehtii syntyä monta ulkopoliittista selkkausta ja kyräilyä maiden välillä ennen kuin raja on auki.
Pahimmassa tapauksessa kriisin pahetessa, Venäjältä lähtee ihmismassat turvaan Suomen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei huomata? Kyllä iltapäivälehdet ainakin uutisoi venäjän koronatilanteesta ja heidän "Lääkärit ilman siipiä" terveydenhuollosta.
Mutta palstalla ollaan hiljaa. Tätä on jatkunut jo vuosia ja liittyy suoraan Pietarin trollitehtaaseen. Miettikääpä, että iso osa poliittisista tai korona-aloituksista täällä on todennäköisesti maksettua propagandaa.
Kyllä! Itse huomasin tämän jo loppuvuodesta 2013, voin olla varma ajankohdasta, koska silloin ehdin jopa aloituksia taaksepäin ensimmäistä sivua pidemmälle. Älyttömiä pelonlietsontaketjuja jostain silloin kuitenkin aika kaukaisista uhista ja siitä, kuinka huonosti Suomen viranomaiset näihin olivat varautuneet. Pääosin ihmisten ns. työaikaan. Pelottavintahan tässä on, että pari vuotta tuon jälkeen piti siivota Facebookin kaverilistaa, koska vanhat koulukaverit alkoivat linkata samaa sisältöä erinäisten "uutissivustojen" kautta. En siis yhtään yllättynyt, kun luin trollitehtaasta ja vaikutusyrityksistä eri puolilla maailmaa.
Koronaa katsovat silmät ovat teillä tiedeuskonnon huutoa; hysteriaa, jota ei ole, koska hysteriaa ei lopulta ollut OLEMASSA, eika tule OLEMAAN, valitusta sen perään, mikä ei anna onnea:
Se ON vain pahan USKONNON HURMOSTA, siitä lähtoisin, TIEDEUSKONNOSTA lähtoisin.
Koronaan katsovat teillä tiedehurmoksellliset silmät, ne eivät halua totuutta.
Koronaan katsovat teidän tiedehurmoksellliset silmät, ne eivät halua kertoa totuutta, ne valehtelevat. Se tapahtuu, koska tiedeuskonnolla ei ole moraalia: Tieteestä ei ole hyväksi johtajaksi, jos se annetaan pahuuden käsiin. Tiede kalpaa vain apulaiseksi ja silloinkin sen on oltava hyvän käsissä.
Jo nyt Ilta-Sanomat kertoi, että Lääkärit himoiten odottavat uusia ensikertalaisia masennuspotilaita. En kai liioittele, tieteeseen uskovat ovat olleet huolestuneita, kun sisään systeemiin saapuvien masentuneiden määrä on laskenut. Kuinka irvokasta lopulta! Toisaalta huudetaan, että tukahduttakaa korona, niin ettei sitä ole olemassa, ja toisaalta huudetaan: Tuokaa meille masentuneita!
Te ette voi estää fyysistä kuolemaa. Ette mutta onnellisen elämän te kyllä voitte antaa, jos haluatte. Tämä on totuus. Kuka haluaa, kuka näkee, kuka ei. Tietysti olen iloinen jos onnellisilla ja vanhoilla on pitkä elämä, mutta tiedeuskotoa en kunnioita. Tiede on minulle vain tyokalu, ei muuta.
Masentamisen masentuneeksi tai hysterioimisen hysteeriseksi voi tukahduttaa maailmasta pois, niin ettei sitä ole. Samoin masennuslääkkeet, Jne. ne vain ylläpitävät sitä mita sanotte masennukseksi, koska ne ovat halveksimisen ja pilkkaamisen tyokaluja, ja siteitä, jotka sitovat elämän pilkkaajan.
Ja herransa. ellei muuta niin he kaikki ovat tuossa seinällä: Kobrat, jumalattaret ja herransa, Sjir, Wsjir ("Osiris") kanssakin, ajavat olemattomuuteen elämää pilkkaavan käärmeen, sen itse pahuuden, niin ettei sitä enää ole, ja itse Rd (aurinko, R¨a) on yläpuolella, he tekevät niin, koska teksti antaa:
"Katso, koska teidän nimenne on Herra (tämä on Sjir, "Osiris"); kahdelle tyttärelle, kahdelle rakkaudelle, kahdelle kaksisilmäiselle kobralle, kahdesta puhtaasta ja hyvästä, katso, koska olen tuonut teille kaiken hyvän, ja hävittanyt teille kaiken pahan, EN OLE tehnyt syntiä ihmisiä vastaan."
"Sinä olet elämän puu, ja sinä olet elämän puun siemen
Käärme, sinun häntäsi on sinun omassa suussasi"
"Sinun vihollisesi käärme on annettu tulelle, hänen kätensä on sidottu R d (R´a, kuin aurinko) on ajanut hänet pois, Lapsi-käärmeitä, (käärmeen lapsia) Heikkous-käärmeitä ei ole olemassa".
"Sinun napanuorasi on leikattu, sinut on erotettu pahasta"
(lainaukset papyrus ´Ahnjj ("ani") ja pyramiditeksteistä
t. Se sama pakana, "pyramidipakana"
Valtteri Putinen anneksoi Soomen vasta kun meillä on korona rokote, ja Vienajalla ei.
Se sama pakansa kirjoitti:
Koronaa katsovat silmät ovat teillä tiedeuskonnon huutoa; hysteriaa, jota ei ole, koska hysteriaa ei lopulta ollut OLEMASSA, eika tule OLEMAAN, valitusta sen perään, mikä ei anna onnea:
Se ON vain pahan USKONNON HURMOSTA, siitä lähtoisin, TIEDEUSKONNOSTA lähtoisin.
Koronaan katsovat teillä tiedehurmoksellliset silmät, ne eivät halua totuutta.
Koronaan katsovat teidän tiedehurmoksellliset silmät, ne eivät halua kertoa totuutta, ne valehtelevat. Se tapahtuu, koska tiedeuskonnolla ei ole moraalia: Tieteestä ei ole hyväksi johtajaksi, jos se annetaan pahuuden käsiin. Tiede kalpaa vain apulaiseksi ja silloinkin sen on oltava hyvän käsissä.
Jo nyt Ilta-Sanomat kertoi, että Lääkärit himoiten odottavat uusia ensikertalaisia masennuspotilaita. En kai liioittele, tieteeseen uskovat ovat olleet huolestuneita, kun sisään systeemiin saapuvien masentuneiden määrä on laskenut. Kuinka irvokasta lopulta! Toisaalta huudetaan, että tukahduttakaa korona, niin ettei sitä ole olemassa, ja toisaalta huudetaan: Tuokaa meille masentuneita!
Te ette voi estää fyysistä kuolemaa. Ette mutta onnellisen elämän te kyllä voitte antaa, jos haluatte. Tämä on totuus. Kuka haluaa, kuka näkee, kuka ei. Tietysti olen iloinen jos onnellisilla ja vanhoilla on pitkä elämä, mutta tiedeuskotoa en kunnioita. Tiede on minulle vain tyokalu, ei muuta.
Masentamisen masentuneeksi tai hysterioimisen hysteeriseksi voi tukahduttaa maailmasta pois, niin ettei sitä ole. Samoin masennuslääkkeet, Jne. ne vain ylläpitävät sitä mita sanotte masennukseksi, koska ne ovat halveksimisen ja pilkkaamisen tyokaluja, ja siteitä, jotka sitovat elämän pilkkaajan.
Ja herransa. ellei muuta niin he kaikki ovat tuossa seinällä: Kobrat, jumalattaret ja herransa, Sjir, Wsjir ("Osiris") kanssakin, ajavat olemattomuuteen elämää pilkkaavan käärmeen, sen itse pahuuden, niin ettei sitä enää ole, ja itse Rd (aurinko, R¨a) on yläpuolella, he tekevät niin, koska teksti antaa:
"Katso, koska teidän nimenne on Herra (tämä on Sjir, "Osiris"); kahdelle tyttärelle, kahdelle rakkaudelle, kahdelle kaksisilmäiselle kobralle, kahdesta puhtaasta ja hyvästä, katso, koska olen tuonut teille kaiken hyvän, ja hävittanyt teille kaiken pahan, EN OLE tehnyt syntiä ihmisiä vastaan."
"Sinä olet elämän puu, ja sinä olet elämän puun siemen
Käärme, sinun häntäsi on sinun omassa suussasi"
"Sinun vihollisesi käärme on annettu tulelle, hänen kätensä on sidottu R d (R´a, kuin aurinko) on ajanut hänet pois, Lapsi-kärmeitä, (käärmeen lapsia) Heikkous-käärmeitä ei ole olemassa".
"Sinun napanuorasi on leikattu, sinut on erotettu pahasta"
(lainaukset papyrus ´Ahnjj ("ani") ja pyramiditeksteistä
t. Se sama pakana, "pyramidipakana"
Kas kun tuli näppisvirhe, kirjoitetaanpa vielä uudelleen niin tulee niin kuin pitääkin:
Masentamisen masentuneeksi tai hysterioimisen hysteeriseksi voi tukahduttaa maailmasta pois, niin ettei sitä ole. Samoin masennuslääkkeet, Jne. ne vain ylläpitävät sitä mita sanotte masennukseksi, koska ne ovat halveksimisen ja pilkkaamisen tyokaluja, ja siteitä, jotka sitovat elämän PILKKAAJAAN.
t. sama..
Ts. tai paremminkin sanoen niitä käyttävä tai määräävä on elämän pilkkaajan lapsi, ne ovat tyokaluja pilkkaajan kädessä.
Venäjällä on perustettu ikkunasta pudonneiden ja siitä hengissä selvinneiden lääkärien kesken "lääkärit ilman raajoja" järjestö.