Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet mammografiassa nyt korona-aikaan?

Vierailija
14.05.2020 |

Siinähän ollaan ihan liki kuvantajan kanssa. Kutsu on tullut ei oikeen uskaltaisi olla menemättäkään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä foliohattu päähän, se suojelee sua kaikelta.

Vierailija
2/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari viikkoa sitten ja kaikki oli turvallista. Hoitajalla oli hengityssuoja ja käsidesiä oli tarjolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta menet. Jos et nyt mene, jäät siihen jonoon, joka alkaa, kun ihmisten paniikki hellittää. Etusijalla ovat silloin ne, joilla on jo syövän oreita, mutta eivät ole uskaltaneet mennä mammografiaan. Mm. Naistenhuoneella yksi kirjoitti löytäneensä rinnastaan kyhmyn, mutta ei aikonut mennä lääkäriin nyt korona-aikana. Ehkä hän odottaa sitten jouluun tai ensk kevääseen saakka... Minä olen hoidattanut ihan normaalisti terveysongelmiani, käynyt lääkärissä, labrassa, röntgenissä. Joka paikassa on ollut asiallisen oloiset turvasysteemit käytössä.

Vierailija
4/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä foliohattu päähän, se suojelee sua kaikelta.

Aina näitä pilkkaajia löytyy ihan asialliseenkin aloitukseen.

Vierailija
5/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt! Pahempaa on olla mahdollisen syövän kanssa hoidotta, kuin erittäin pienellä todennäköisyydellä saada reissulta korona.

Vierailija
6/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en uskaltanut mennä annettuna aikana, siirsin ajan heinäkuun alkuun. Pelottaa kyllä, koska olen riskiryhmäläinen, ehkä en mene, kun ei ole mitään oireita.

Vierailija
7/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt ihan normaalisti labrassa ja lääkärissä.

Vierailija
8/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ikäkontrollissa maaliskuun lopussa. Hoitajalla ei ollut maskia. Kannattaa ehdottomasti mennä kuitenkin. N56

Vierailija
9/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaa sen hoitajan puolesta. Kymmeniä lähikontakteja päivässä.

Vierailija
10/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä aika eikä käynyt mielessäkään perua. Oon käynyt myös hammashoidossa.

Vierailija
11/13 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissikuvia!!!!!!!

Vierailija
12/13 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en uskaltanut mennä annettuna aikana, siirsin ajan heinäkuun alkuun. Pelottaa kyllä, koska olen riskiryhmäläinen, ehkä en mene, kun ei ole mitään oireita.

Uskalla vaan mennä mahdollisimman pian sillä tilanne voi mennä huonommaksi koronan suhteen. Itse kävin ja rauhallista siellä oli turvallisuuden tunne. Mitään oireita minullakaan ei ole, mutta en uskalla jättää väliin näitä tutkimuksia.

- ap -

Vierailija
13/13 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kävi. Hyvä että meni, sillä möykky sieltä löydettiin. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi