Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Vantaalaiset ei tajua, että ostoskärryt on kaupan omaisuutta? Lidl joutui asentamaan ostoskärryihin erikoiset lukot Myyrmäessä, koska kärryjä hylätään sinne sun tänne – Nyt pyörät lukittuvat itsestään kaupan ovella.

Vierailija
14.05.2020 |

Kyllä sitten Suomessa asuu junttia porukkaa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia kärryjen kanssa on ollut monella muullakin liikkeellä Myyrmäessä. Tammikuussa HS Vantaa kertoi Virtakujalta, Solkikujalta, Meripihkanpolulta ja Liesikujalta säännöllisesti löytyvistä kärryistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että tätä ongelmaa ei ollut kymmenen vuotta sitten... Miksiköhän nyt näin..?

Vierailija
4/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap koskaan käynyt Myyrmäessä? Jos olisi, niin ei tarvitsisi kysyä miksi niitä kärryjä viedään.

Ja kuka niitä vie. Vink, vink...

Vierailija
5/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo alue on oikeasti aikamoinen slummi, oli jo 90-luvulla kun siellä asuin. Mitä lähemmäs juna-asemaa mentiin, sitä hurjempia taloja tuli vastaan. 

t. Uomakujalta

Vierailija
6/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on itsekäs. Mitäs väliä kauppiaan omaisuudella on, kunhan saan itse paahtoleipäni ja leikkeleeni kotiovelle kärryillä.

Vierailija
7/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää että tätä ongelmaa ei ollut kymmenen vuotta sitten... Miksiköhän nyt näin..?

Ja juuri globaaleimmissa lähiöissä.

Vierailija
8/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi millainen tekniikka noissa pyörissä on.

Vierailija
9/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskun voi lähettää suoraan sossulle

Vierailija
10/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen Espoossakin nähnyt vastaavaa, kun pitkään samettihameeseen puettu rouva ajeli kaupan kärryn kanssa pitkin Leppävaaran katuja. Rouvalla oli niin paljon koruja päällä, että olisi luullut olevan varaa ajaa vaikka Mersulla.

Vierailija
11/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voitaisi kehittää näille ihmisille joku kärry, mikä kulkisi paremmin kuin joku ostoskärry. Sen voisi sitten ostaa itselleen ja joku saa tästä ihan hyvät rahat, vaikka kauppa itse. Olisi hyvä mahdollisuus vastata kysyntään.

Vierailija
12/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen Espoossakin nähnyt vastaavaa, kun pitkään samettihameeseen puettu rouva ajeli kaupan kärryn kanssa pitkin Leppävaaran katuja. Rouvalla oli niin paljon koruja päällä, että olisi luullut olevan varaa ajaa vaikka Mersulla.

Vaikka valkoisella mersulla?

Vierailija
13/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten iso ongelma on kyseessä, jos juuri tuo kauppa joutuu ekana Suomessa turvautumaan noin kalliiseen teknologiaan? Ja aluehan ei ole mikään metropoli, vaan rupuinen vantaalaislähiö. Ei siis taida olla kyseessä ihan muutaman ihmisen kärryvarastelut.

Vierailija
14/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voitaisi kehittää näille ihmisille joku kärry, mikä kulkisi paremmin kuin joku ostoskärry. Sen voisi sitten ostaa itselleen ja joku saa tästä ihan hyvät rahat, vaikka kauppa itse. Olisi hyvä mahdollisuus vastata kysyntään.

Ostaisi? Hahahhaaa, jollakulla ei sitten ole mitään tajua elävästä elämästä.

Ja keistä tässä oikein puhutaan.

Vierailija
15/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskun voi lähettää suoraan sossulle

Ei kun vihreiden puoluetoimistolle. Siellähän näitä kultakimpaleita on Suomeen toivottu.

Vierailija
16/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sitä samaa porukkaa joka ei piittaa pätkääkään koronaohjeista. Mitkään tämän yhteiskunnan säännöt ja velvoitteet ei koske näitä. Ovat aina vaan saamapuolella.

Vierailija
17/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu. Minä otan Lidlissä kärryn silloin kun ostan paljon vesiä ja muita juomia jotta saan veityä ne autolle. Nyt ei siis enää onnistu vaan pitää kantaa esim. 4 isoa vesipakettia kainalossaan muiden ostosten lisäksi.

Vierailija
18/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhekoot on tuolla suunnalla kasvaneet.

Vierailija
19/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vattu. Minä otan Lidlissä kärryn silloin kun ostan paljon vesiä ja muita juomia jotta saan veityä ne autolle. Nyt ei siis enää onnistu vaan pitää kantaa esim. 4 isoa vesipakettia kainalossaan muiden ostosten lisäksi.

Voihan ne kärryt viedä hei takasinkin. Siis olis voinu. Liian moni vissiin jätti viemättä.

Vierailija
20/48 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitää ny vain sopeutua.