Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaajien pitää repiä hiuksia niin kovin?

Vierailija
14.05.2020 |

Pyrin harjaamaan itse hiukseni ennen kampaajaa mahdollisimman hyvin, mutta väistämättä ne menee hieman solmuun viimeistään kun niitä on hetki kasteltu ja möyhennetty . Märkinä ne sitten vasta katkeileekin kun kampaaja alkaa vedellä voimalla harjalla juuresta latvaan. Eikö etenkin pitkät hiukset pitäisi kammata hellävaraisesti latvoista alkaen? Muutaman kerran olen uskaltautunut huomauttamaan asiasta, jolloin kampaaja on vaikuttanut närkästyneeltä ja tehnyt muutenkin välttävää jälkeä tai hellentänyt otetta, mutta hetken päästä "unohtanut" ja palannut repimiseen. Tuollaisille kampaajille en luonnollisesti ole toista kertaa mennyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee huonokuntoiset hiukset irti, niin jäljelle jäävät karvat vaikuttaa parempikuntosilta.

Vierailija
2/2 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtee huonokuntoiset hiukset irti, niin jäljelle jäävät karvat vaikuttaa parempikuntosilta.

Mulla on ihan hyväkuntoiset hiukset, mutta toki latvoissa kulumaa. Niitä kaksihaaraisia ja kuivia latvoja mä sinne menenkin siistiyttämään, en hankkiutumaan hiuksistani eroon juurineen päivineen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan