Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään olevani todella yksin...

Vierailija
14.05.2020 |

Vietän lomaviikkoa, ja ainoan varsinaisen ystäväni kanssa näkemiset ovat koronan takia jääneet. Junalla kun ei kumpikaan tässä tilanteessa ole halunnut matkustaa jne.

Tämän lisäksi kun työkavereitakaan ei nyt ole nähnyt, he kun täyttävät tällaisen introvertin sosiaalista kiintiötä normaalissa arjessa... Tajusin miten pieneksi piirini ovatkaan kutistuneet.
En ole nähnyt ketään, kukaan vanhoista tutuista/kavereista ei ota yhteyttä. Itse väsyin jo ajat sitten olemaan aina se joka ensimmäisenä ottaa yhteyttä.

Olen koko loman ajan ollut vain kotona ja satunnaisesti käynyt kaupassa tai vähän ulkoilemassa. Olen 30.

Muita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä koronan aikana huomannut, että ystäväni ovat levittäytyneet melko laajalle alueelle. Viimeinen ystävä muutti kuukausi sitten kauemmas, joten satunnainen kahvilla piipahtaminen ei tule enää kyseeseen. Olen itse huono ottamaan puhelimella yhteyttä, onneksi on niitä sinnikkäitä, jotka tykkäävät höplätä puhelimessa. Minä olen enemmän sellainen, että otan sitten yhteyttä, kun ehdin näkemään ja voin mennä yökylään viikonlopuksi nauttimaan ajasta ystävieni kanssa. Nyt se on toistaiseksi ollut tauolla.

En tosin koe itseäni yksinäiseksi, sillä tiedän, että minulle vastataan kun soitan. Ja otetaan vastaan, kun kysyn sopivia aikatauluja tapaamiseen.

Vierailija
2/3 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita yksinäisiä vai muita asian ymmärtäneitä?

Olen jo kauan sitten ymmärtänyt asian kuten se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi