Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo ajaneet Biila Go -keikkoja?

Vierailija
14.05.2020 |

Tuo vaikuttaa melkein liian hyvältä ollakseen totta. Olen rekisteröitynyt palveluun ja minulle myönnettiin heti Pro3-taso (varmaan Trafin tai vakuutustietojen perusteella) eli voin ajaa lähes kaikkia keikkoja heti. Pro4-taso vaatii eka 50 alemman tason keikkaa. Pro4-tasossa on kalliimpia autoja kuten esim. uudehkoja Mersuja jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuljettajana siellä silloin kun kaikki heidän kuskit sai ajaa vielä kaikkia autoja. Eipä se ajaminen mitään rakettitiedettä ole että uuden Mersun ajaminen ois jotenkin vaikeampaa kuin vanhemman Mersun, päin vastoin. Ja paremmat vakuutukset niillä uusilla Mersuilla on.

Ajoja ei ole paljoa koska kaikki ajot osuu samoihin kellon aikoihin aamuun tai iltapäivään eikä yksi ihminen voi ottaa silloin useita ajoja. Sinut luokitellaan myös kevytyrittäjäksi koska kyseessä ei ole normi palkka työsuhde vaan laskutat omat ajosi, joten jos olet opiskelija tai työtön selvitä ensin miten uusi statuksesi vaikuttaa muihin esim. tukiasioihin.

Vierailija
2/5 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi toimii? Täytyykö siellä istua jonkun muun kyydissä ensin sata matkaa ennen kuin pääsee itse ajamaan?

Eipä ole käyttöä, mutta jos ajaisin säännöllisesti jonnekin kauemmas (ja toiseen suuntaan kyyti olisi taattu) niin voishan tuotakin kokeilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi toimii? Täytyykö siellä istua jonkun muun kyydissä ensin sata matkaa ennen kuin pääsee itse ajamaan?

Eipä ole käyttöä, mutta jos ajaisin säännöllisesti jonnekin kauemmas (ja toiseen suuntaan kyyti olisi taattu) niin voishan tuotakin kokeilla. 

Ei tuossa hommassa ole mitään säännöllisyyttä ja harvemmin edes pitkänmatkan ajoja on tarjolla. Paluukyydin maksat ja hankit itse, on se sitten juna, bussi tai kävellen.

Et istu kenenkään kyydissä. Valitset jonkun ajon järjestelmästä ja ajat. Asiakas arvioi sinun suorituksesi joka tulee näkyviin profiiliisi. 500 € oma vastuun joudut maksamaan jos kolhit asiakkaan autoa.

Vierailija
4/5 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät maksavan paskasti, samanlainen välistävetäjä kuin wolt

Vierailija
5/5 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palkka en suosittele 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän