Seiska, Stefan ja Sofia naimisiin!
7 kertoo, Seiska haastatteli noiden lähipiiriä. Ovat kuulemma oikeasti olleet jo kuukausia, toki ensin salaa, yhdessä. Stefan on täysin täysin palavasti rakastunut Sofiaan. Kihlat vaihdetaan pian ja kesähäät tulee, jos aikataulut menee ok. Rakkaudettoman suhteen jälkeen Stefu onnellinen.
Kommentit (1607)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legot hohtaa kilpaa auringon kanssa☀️☀️☀️
Onko nuo saaneet ne hampaat samasta paikasta, kaksi yhden hinnalla?
Yksi koko ja väri sopii kaikille?
Yksi koko ja värinä luonnoton vitivalkoinen kuten Tiina Jylhällä
Jos Belörfillä on nyt jo noin paljon täyteaineita ja botoksia naamassa ja liian suuret tekohampaatkin, niin miettikää miltä näyttää Tiinan ikäisenä??!?! Varmaan paljon vanhemmalta, sillä Tiina aloitti kasvojensa käsittelyt huomattavasti myöhemmin kuin alle kolmekymppisenä! Vasta lähempänä viittä kymppiä taisi aloittaa, täyttää tänä vuonna 58. Sitä paitsi eikö nuo täyteaineet ole suunniteltu niille joiden iho iän myötä veltostuu, eikä nuoreen kiinteään ihoon? Niistä tulee vaan ajan mittaan kamalia pohkuroita, muhkuroita, ihon sävyn muutoksia, tyhjiöitä, arpikudosta ja kapseloitumista! Pahimmassa tapauksessa kuolioita!
Onko tuo kaikki naamapiikittäminen ja muut muokkaukset sen arvoista että yritetään näyttää Kardashiaaneilta, jotka ovat puoliksi armenialaisia eikä puoliksi marokkolaisia eli aivan eri suunnalta lähtöisin? Kun näin muuttuneen Belörfin kuvan lehdessä joitakin vuosia sitten niin luulin ensin että kyseessä thaimaalainen Ladyboy-missikisailija! :o
Mä kävin Tiinan klinikalla parikymmentä vuotta sitten ja jo silloin mainosti mitä ja kaikkea hänelle olikaan tehty ja häneen oli pistelty. Itse en sortunut hänen mainostukseen vaan pistin pelkät tissit.
Eikö hän aloittanut klinikallaan noi pistoshoidot vasta 2008 jälkeen, kun 2011 tuli se tositeeveesarja telkkarista?
Aiemmin 90-luvun lopulta asti hoiti vain silikonirintaleikkauksia yms Tallinnassa? Christinas Clinic oli jossain vaiheessa firman nimi.
Äitini kävi 2001 täyttämässä huuliaan ja ryppyjään ja silloin ainekin Tiina tuntui olevan jo ihan koukussa noihin hoitoihin. Silloin tietysti lopputulos oli vielä onnistunut. Ei kaikki kauneusoperaatiot epäonnistu.
Rohkea äiti sulla! Kun miettii ettei noi aineet olleet vielä tämän päivän aineiden tasolla.
En tiedä mitä sementtiä löivät hänen huuliinsa mutta ne on säilynyt turpeampina kaikki nämä vuodet. Noi nykyajan kamathan pitäis haihtua muutamassa kuukaudessa.
Miks Marttina joutuu aina ojentamaan äidillisesti Sofeeaa? Kuten salisalakuvan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sofialle oli tilattu Nikon aikoihin Mersu ja nyt jo kaavaili luxusautoista, jota tämä viimeisin rahoittaja ostaisi? Eihän Sofialla ole edes ajokorttia.
Muutaman kerran yrittänyt sitä hankkia, mutta ei riittänyt pinna niin pitkäjänteiseen opetteluun, ja toiseksi ilmeisesti hankkeen kaatoi myös se ettei voi kokoajan tuijottaa itseään peruutuspeilistä ja kuvata.
Itse menin autokouluun joskus 30-vuotiaana. Toki mun temperamentilla kävi niin, että kun opettaja oli yhtä kiivas, niin meni sukset ristiin ja vaihtui opettaja. Mutta mun kaltanen urpo jos sen pääsee läpi niin on kumma ettei tuollainen menestysautomaatti kuin Sofia on, miksi hän ei pääse. Ja mä oonkin hänen rinnallaan köyhä p a s k i a i n e n, ja silti maksoin ite koko roskan.
No mieti että Sofia ei tainnut omistaa yhtään itse ostamaa merkkilaukkua, eikä edes omista yhtään ainoaa huonekalua?! Asui muiden nurkissa viime ajat, Suomessa ollessa. Asuu kai yhä?
Kun vertaa Sieppiin, niin vuotta nuorempi Sieppi on sentään saanut velat maksettua itse, ja hänellä on asunto ja omat huonekalut, ja on varmaan itse maksanut laukkunsa ja saanut niistä kuitit itselleen.
Mä en toki luksuslaukkuja havittele, mutta on se kyllä ihanaa (oikeasti), kun on ihan omilla rahoilla hankitut ruokapöydät, kirjahyllyt, sohvat ja tollaset. Tosin sänky on lapsuudenkodista, olis ehkä aika ostaa ihan uus kun keski-ikä on ihan kulman takana. Niin, ja autokin on. Tai auto ja auto, fordi. Jos vain olis rahaa millä mällätä, ni noi kaks vikaa puutetta korjattaisiin.
Taitaa rouvalla olla oikeasti musta leasing mersu 🤣🤣🤣
Rouvalla voi olla, mutta minulla ei ole. Mistä ihmeestä päättelet että olisi, jos olen sanonut että minulla on ford?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Sofian viimeisen päivityksen ennenkuin heidät vietiin putkaan? Oliko viime heinäkuulta?
Eikö hän istunut kuvassa jossain Hotel Kämpin(?) ylellisessä aamiaispöydässä ja kyseli lukijoilta että mitkä olisivat hyviä aamiais- vai brunssipaikkoja Helsingissä?
Seuraavan päivän aamiainen ja brunssi taidettiin nauttia "Hotel Pasilassa" lukkojen takana?
Martina kuittaili jo silloin Sofialle julkisesti. Muistatteko sitä?
Muistatteko, kun Martina pahoinpiteli Sofian ja Sara Siepin? Muistatteko sitä?
Puhut yksinkertaisesti pas kaa, Martina ei ole Sieppiä pahoi npidellyt. Käy vaikka kaivamassa ne uutiset aiheesta, yhdessäkään ei edes väitetä että meno olisi yltynyt fyysiseksi ja tämän jälkeen Sieppi ja Martina ovat olleet toistensa kanssa tekemisissä hyvissä väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Belörfillä on nyt jo noin paljon täyteaineita ja botoksia naamassa ja liian suuret tekohampaatkin, niin miettikää miltä näyttää Tiinan ikäisenä??!?! Varmaan paljon vanhemmalta, sillä Tiina aloitti kasvojensa käsittelyt huomattavasti myöhemmin kuin alle kolmekymppisenä! Vasta lähempänä viittä kymppiä taisi aloittaa, täyttää tänä vuonna 58. Sitä paitsi eikö nuo täyteaineet ole suunniteltu niille joiden iho iän myötä veltostuu, eikä nuoreen kiinteään ihoon? Niistä tulee vaan ajan mittaan kamalia pohkuroita, muhkuroita, ihon sävyn muutoksia, tyhjiöitä, arpikudosta ja kapseloitumista! Pahimmassa tapauksessa kuolioita!
Onko tuo kaikki naamapiikittäminen ja muut muokkaukset sen arvoista että yritetään näyttää Kardashiaaneilta, jotka ovat puoliksi armenialaisia eikä puoliksi marokkolaisia eli aivan eri suunnalta lähtöisin? Kun näin muuttuneen Belörfin kuvan lehdessä joitakin vuosia sitten niin luulin ensin että kyseessä thaimaalainen Ladyboy-missikisailija! :o
Mä kävin Tiinan klinikalla parikymmentä vuotta sitten ja jo silloin mainosti mitä ja kaikkea hänelle olikaan tehty ja häneen oli pistelty. Itse en sortunut hänen mainostukseen vaan pistin pelkät tissit.
Eikö hän aloittanut klinikallaan noi pistoshoidot vasta 2008 jälkeen, kun 2011 tuli se tositeeveesarja telkkarista?
Aiemmin 90-luvun lopulta asti hoiti vain silikonirintaleikkauksia yms Tallinnassa? Christinas Clinic oli jossain vaiheessa firman nimi.
Äitini kävi 2001 täyttämässä huuliaan ja ryppyjään ja silloin ainekin Tiina tuntui olevan jo ihan koukussa noihin hoitoihin. Silloin tietysti lopputulos oli vielä onnistunut. Ei kaikki kauneusoperaatiot epäonnistu.
Rohkea äiti sulla! Kun miettii ettei noi aineet olleet vielä tämän päivän aineiden tasolla.
Martinan äitikö se myös täällä kirjoittelee? Lopettakaa jo ja antakaa olla. Ei Martina saa näillä sairailla kommenteilla yhtään lisäseuraajaa/sääliä, vaikka se olisi tarkoituksena.
Ei me nyt niin tyhmiä olla!
Miksi käännät kaiken Martinaan? Eihän tässä hänestä puhuttu ollenkaan vaan Tiina Jylhästä.
Vierailija kirjoitti:
Apua!
Katsoin just Martinan instaa ja huomasin aika jännän yhteensattuman:
Martina on ollut klo 10 asti KOTONA tietokoneensa ääressä/puhelimella! On tunnin välein postannut kuvia masumakkaroista jne.
Villi veikkaukseni on, että Martinan sunnuntaipäivään on kuulunut myös kirjoittelua tähän vauva.fi keskusteluun.
Jäätävä nainen.
Ei muuten lue mitään keskustelupalstoja, on kertonut tämän.
Hänellä tuskin aikaa ja haluja lojua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon tuo otsikko totta tai tarua, en ymmärrä ihmisiä, jotka vaihtavat miestä/naista kuin se yks hevosta.
En ymmärrä laastarisuhteita enkä varsinkaan sitä, että hypätään avoliittoon avioliitosata puhumattakaan suoraan edellisestä sängystä.
Joskus tuollainen tietysti toimii, mutta tässä tapauksessa rohkenen epäillä, kun taustalla on varmasti joko osittain tai kokonaan pelkkä luksusmeininki ja raha.
Kannattaisiko sun mennä hoitoon?
Anna jo olla.
Ketään ei kiinnosta lukea sun sairasta Sofian haukkumista.
Toivottavasti saat pian apua!
Taidat nähdä jo harhoja. Eihän tuossa mainittu edes nimiä. Yhtälailla kuvailtu sopii niin Martinan kuin muidenkin kuvion sankareitten ja sankarittarien tarinoihin tai niihin tarinoihin, joita julkisuudessa olemme saaneet lukea vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä sementtiä löivät hänen huuliinsa mutta ne on säilynyt turpeampina kaikki nämä vuodet. Noi nykyajan kamathan pitäis haihtua muutamassa kuukaudessa.
Samaa vanhanaikaista täytettä mitä Lisa Rinnalle oli joskus laitettu, kun se joutui joitakin vuosia sitten käydä poistattamassa sitä kudoksiin jäänyttä mömmöä kirurgisesti ja huulissaan oli tikit? :o
Osa noista nykyaikaisista ei itse asiassa haihdu huulista vaan ne jämähtään huulten ympärille muovikuonoksi! Ulkomaisten plastikkakirurgien ottamista huulten magneettikuvista näkyy se niiden liikkuminen. Äskettäin ovat alkaneet tutkia tuota muovikuonomaisuutta että mistä se johtuu kun täytteet eivät katoa elimistöstä vaikka näin asiakkaille kerrotaan.
Jos olisin julkkis, tekisin kuten monet heistä tekevätkin: eivät ainakaan ns. pinnalla ollessaan hakeudu pahoittamaan mieltään tälle kuuluisalle vauva.fi:lle, jonka tasoa meidän kirjoittajien pitäisi mielestäni pitää yllä eikä alentua tällaiseen, mihin nyt omalta osaltani itsekin alennun eli kommentoin minulle kuulumatonta draamaa.
En käsitä. Miksi ne jotka itkien puolustaa täällä Sofian ulkonäkömuutoksia ja haukkuu niitä jotka ihmettelee Sofian kasvomuokkauksia, niin haukkuvat samalla Martinan ulkonäköä ja puolustelevat Sofiaa? Paha haukkujan on toista haukkujaksi mennä haukkumaan! :D
Michael Jordanilla on kaksostytöt Isabel ja Victoria.
Kaljatölkki oli ajoneuvossa odottamassa, kun S ja S sinne nyt päivällä takaisin hyppäsivät. Ja pizzaa syöty, krapulapäivä menossa uusine nousuineen? "Kesälenkit aloitettu!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SuloVilen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefan ja Sofia ovat kyllä näyttävä pari! Sofia on kuin jokin marokkolainen prinsessa, vau 😍
No kyllä nää kaksi oli näyttävämpi..
Legot hohtaa kilpaa auringon kanssa☀️☀️☀️Totta, Niko on komea mies.
Näin on.
Hämmentävä tuossa kuvatekstissä ”Kunnes kuolen lupaan olla sun”. Sofian kirjoittama lainaus, lähdettä en tunne.
Eli onko siis Soffi kuollut?
Tuo postaus on viime syksyltä. Niko 2 oli vangittuna, täytti vuosia ja Sofia muutti Erottajalle. Kelataan tähän kevääseen ja vielä, mitä, kuukausi pari sitten Sofia kertoi odottavansa tuota miestä. Sitten mieli muuttui ja asian tultua julkisuuteen Niko 2 luki asiasta lehdestä ja ”romahti”. Käväisi sairaalahoidossakin, mutta toipui.
Jos miettii millaista heidän elämänsä oli vielä vuosi sitten ylellisillä alueilla jossain siellä Marbellassa vai Puerto Banuksessako olivatkaan, pistäähän se miettimään syntyjä syviä laajemminkin maailman menosta.
Niin, ja jopa rikkaiden ja kauniiden on pitänyt rajoittaa elämäänsä korona-aikaan, joka sekin tuli lopulta yllätyksenä.
Se on hetken välähdys, kun suurin onni voi muuttua alimmaksi kurjuudeksi. Eipä ihme, että joku on nähnyt tässä aineksia tv-ohjelmaan.
Ja se ”joku” on itse tuomittu vankeuteen törkeästä rahanpesusta... 🤣
Ai, se Seiskan toimittaja tmv. ?
Kuka teistä on nähnyt em. henkilöitä livenä?
Olette varmaan katsoneet vain some-kuvia, joissa erilaisten selfie-ohjelmien filttereillä saa kenestä tahansa tyylikäästi superkaunottaren tai sitten vaan ylisuuret silmät ja supermuhkeat huulet, pikkuleuan, sametisen ihon, jopa meikit, jos sattuu olemaan kuvanottohetkellä naturel.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää pitää paikkansa niin Sofia sai Stefun parissa kk:ssa satimeen. Martina yritti kovasti samaa 10 vuotta eikä onnistunut. Karma. :D
Voi ei ei se aina noin mene. Moni mies ei halua sitoutua ja uudessa suhteessa välttää toistamasta samoja virheitä kuten, että ei suostunut kihloihin. Joillekin miehille avioliitto on vasta ihan vihoviimeinen paholainen, ei se nainen. Miehet ei väli avioliitosta, mutta toki naiselle jonka haluaa pitää sanotaan mitä se haluaa kuulla!
Olen kuullut niin paljon tarinoita suhteista joissa toinen on ensin ehdotellut kihloja ja toinen ei ole lämmennyt ja sitten se toinen olisi halunnut mutta se alkuperäinen ehdottelija ei koskaan ole enää kihloihin suostunut meneen. Vallankäyttöä ja pettymys siis puolin ja toisin.
Ihmettelen mistä Sofialla riittänyt rahaa kaikkiin tuotteisiin mitä on itse IG:ssa esitellyt?
Nuo sen Fendin, Valentinon, Balenciagan, Vuittonin, Burberryn ym. topit ja puserot maksavat 300-1500 euroa kappale.
Fendin nahkatakki taisi olla 2500 euroa. Monclerin toppatakit 1000+ euroa.
Kauneustuotteet kuten erikoismalliston hajuvedet Tom Fordilta, Chanel-kosmetiikka, La Mer-kosmetiikka ja muut maksavat 50-300 euroa kappale. Niitä 100-200 euron hajuvesiäkin näyttää olevan vessassa 5 isoa pulloa. Kommentoi käyttävänsä vain Anastacian meikkipaletteja, ne maksavat 50-100 euroa kappale.
Aurinkolasinsa maksavat 200-300 euroa pari.
Käsilaukkuja hänellä näkynyt sellaisia 600-4000 euron hintaluokassa olevia varmaan 20+.
Urheilutoppeja ja housuja vaikka kuinka paljon, ja oletteko huomanneet että jokaiseen toppiin on yhdistetty saman värisiä tennareita? Nikestä Chaneliin ja joiden hinnat 100-1500 euroa pari. Varmaan 15+ paria näkynyt kuvissa.
Merkkikenkiä jotka maksavat vähintään 500 euroa pari.
Pelkästään nuo rantatossut joissa logoa, maksavat 250-350 euroa.
Merkkikelloja jotka yli 10 000 euroa.
Merkkihuiveja jotka maksavat alkaen 300 euroa. Joku Fendin maksanut todennäköisesti 500+ euroa.
Ripsijatkeet, hiusjatkeet(?), täyteaineet&botoxit, rakennekynnet, brow lift.
Urheiluravinteet maksavat maltaita, ellei ole sponsori kyseessä?
Koiran ylläpito eli eläinlääkärikulut jne.
Laskin että tuollaisilla hankinnoilla minulla pitäisi olla yli 35 000 euron kuukausitulot monen vuoden ajan! Siis jos pitäisi vielä välttämättömät menot itse maksaa eli yhtiövastikkeet, sähköt, auto, vakuutukset, ja jos ei ostaisi noita velaksi.
Siis jos nuo kaikki tuotteet ovat aitoja?
Kyllä tänkin maan ns. julkuista Sofia taitaa olla eniten rahan ja materian perään. Ja aina löytyy rahoittaja ostamaan laukkuja,kelloja jne. No kuppaa nyt tältä rahat,sit voikin taas lennellä uutta etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Michael Jordanilla on kaksostytöt Isabel ja Victoria.
Ja vaimo Yvette.
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä on nähnyt em. henkilöitä livenä?
Olette varmaan katsoneet vain some-kuvia, joissa erilaisten selfie-ohjelmien filttereillä saa kenestä tahansa tyylikäästi superkaunottaren tai sitten vaan ylisuuret silmät ja supermuhkeat huulet, pikkuleuan, sametisen ihon, jopa meikit, jos sattuu olemaan kuvanottohetkellä naturel.
Martinan olen nähnyt vuosi sitten.
Hän on pienempi luonnossa, paljon sirompi ja kasvot ovat pehmeämmän ja kiltimmän näköiset kuin kuvissa tai telkkarissa. En meinannut ensin uskoa että on hän. Ei vissiin meikkaa paljon arkisin. Ei näyttänyt meikatulta, hyvä iho oli.
Kaveri nähnyt Sofian joskus, sanoi että vaikea tietää miltä näyttää oikeasti kun oli kilo meikkiä eli sen näköinen kun menisi taputtamaan häntä selkääns niin naamari irtoaisi tai lohkeaisi varmaan saman tien irti, ja että ne huulet olivat luonnottoman näköiset kasvojen kokoon nähde ja törröttivät naamasta pitemmällä kuin nenä eli niistä näki korttelin päähän että ovat feikit. Sofiakin kuulemma pienemmän näköinen luonnossa kuin kuvissa.
se on jännä kun nämä itselleen kelpaamattomat ihmiset hommailevat ensin tekotissit, -ripset, -perseet, posket, -hiukset ja varmasti muutakin josta en edes tiedä.
- sitten aloitetaan myymään terveys- ja kuntoiluohjelmia muille, että klooneja saataisiin lisää, eikä sekään vielä mitään, toiset ihan oikeasti maksaa siitä että saavat ohjeita näiltä tyypeiltä jotka eivät itselleenkään kelvanneet.
tämä on paradoksi jota en vaan käsitä.