Seiska, Stefan ja Sofia naimisiin!
7 kertoo, Seiska haastatteli noiden lähipiiriä. Ovat kuulemma oikeasti olleet jo kuukausia, toki ensin salaa, yhdessä. Stefan on täysin täysin palavasti rakastunut Sofiaan. Kihlat vaihdetaan pian ja kesähäät tulee, jos aikataulut menee ok. Rakkaudettoman suhteen jälkeen Stefu onnellinen.
Kommentit (1607)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääs mammat joku ostamassa Martinalta typyjen vanhan kerrossängyn. Nouto Eirasta. Siellähän saattaa olla vaikka Ässät ja Bambi paikalla. Pääsette paalupaikalle tsekkaamaan mikä on meininki!
Käyhän ihan itse, näet livenä addiktioihmisesi. Ai, mutta olet selkäänpuukottaja jopa kavereillesi, eihän kasvotusten voi toimia.
Mitä sekoilet 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko pulla uunissa
Ankkurilapsi kannattaa tehdä nopealla tahdilla vaikka ei se mitään taannut Martinankaan osalta. Mutta ainakin se lapsi pääsee perinnönjaolle aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Stefun ig-kuva jossa kaksi rottweileria, nuo kädet punaisine kynsineen jotka pitelee koiria, on Martinan......
Eikö se silti heilastellu ennen pääsiäistä jo Sofian kaa? Yli kk sitten.
Ei ole Martinan kädet vaan jonkun Stefun blondin naispuolisen kaverin. Oli storyssa silloin koirien kanssa, samaan aikaan lisäsi tuon kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääs mammat joku ostamassa Martinalta typyjen vanhan kerrossängyn. Nouto Eirasta. Siellähän saattaa olla vaikka Ässät ja Bambi paikalla. Pääsette paalupaikalle tsekkaamaan mikä on meininki!
Käyhän ihan itse, näet livenä addiktioihmisesi. Ai, mutta olet selkäänpuukottaja jopa kavereillesi, eihän kasvotusten voi toimia.
Tämä niin totta. Ammattikateuden kruunaama.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos Martina on käärmeissään. Sofia sai sen mitä itse halusi ja yritti 10 vuotta.
Pelkään pahasti, että martinalla hajoo pää tähän. Nyt kannattais ottaa rauhassa.
Ei hajoa. Osaa hakea apua. On sen verran älykäs.
Hienoa että Seiskakin pääsee vihdoin naimisiin.
Koska mt ja kirjoitustaidottomuus koska retardi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet on piirit näillä ”julkkiksilla”, ihan kuin emmerdalessa😂
Tai kun Kauniissa ja Rohkeissa. Miljoonakaupunki ja samat ukot ja akat vaan pyörii ympyrää toistensa kanssa. Mutta onnea Stefanille ja Sofialle. Toivottavasti ei tule samanlainen on-off-suhde kuin Martinalla ja Stefanilla.
Tietenkin tulee.
Pukss77 kirjoitti:
Kohta rakkaushaastattelu Seiskaan. Mä luulen, Sofia pian raskaana. Sofia painotti haastattelussa pari kk sitten, rakastaa lapsia ja haluaisi jo pian äidiksi....
Ettei olisi jo nyt tiineenä. Tää suhde on niin selvästi ollut menossa jo pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että Seiskakin pääsee vihdoin naimisiin.
Ja vieläpä julkkujen kanssa, aaah ;D
Pukss77 kirjoitti:
Kohta rakkaushaastattelu Seiskaan. Mä luulen, Sofia pian raskaana. Sofia painotti haastattelussa pari kk sitten, rakastaa lapsia ja haluaisi jo pian äidiksi....
Niin siinähän Sohvi saisi kätevästi varmistettua rahahanojen auki pysymisen ja saisi taas muutamalla vuodella lykättyä töihin menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Stefan tajuaa jossain vaiheessa, että saa paljon paremmankin naisen kuin Martinan tai Sofian. Nyt leikkii aikansa Sofian kanssa, mutta tulevat lapset kannattaa tehdä hyvämaineisen nuoren naisen kanssa.
Kuka hyvämaineinen huolii Stefanin? Siinähän on maine heti mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, eikö ne lapset tarvitse sänkyjä enää Stefanin luona
Onko jotenkin yllättävää? Ei. Julkkisbimboilta voi odottaa juuri tuollaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, eikö ne lapset tarvitse sänkyjä enää Stefanin luona
Tuskin Stefu Eskon lasta alkaa hoitamaan?
Eikö mammat täällä jatkuvasti kerro miten on eronnut exästä ja uusi odottamassa? "koska onnellinen äiti, niin lapsi on onnellinen" Onko äideillä vaan oikeus jättää perheensä ilman tuomitsemista vai?
Kaikki yhtä sekavaa sakkia. Jotenki luulen, että Stefu kettuilee kaikille ja haluais nyt vaan ottaa vähä iisiä ja dokailla.
Jos Niko jätti niin miksi hänen asianajajansa kertoi Nikon olevan hämmentynyt ja toivovan, että voi keskustella Sofian kanssa? Eikö olisi riittänyt, että olisi kertonut Niko halunneen eron?
Martina ainoa järkevä, samoin Esko, muut sekoja.
Martina tässä voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki tuntuu ajattelevan, että Marttiina on hirmu kova ja häikäilemätön.
Mutta, tämä Sohvihan on Pohajalaanen akka marokkolaisella twistillä. Siitä ei sekoitus paljon pahapäisemmäksi mene.
Susikin on helpompi kesyttää kun Pohjanmaalainen akka. Ulkomuoto saattaa hämätä Sohvin tapauksessa, mutta kova ja vahva tuo on. Mielestäni Martina jopa kesympi tapaus kun oikein tarkasti katsotaan.Ei kyllä ole näin. Mara riitelee ja Sofia ei.
Älä tee yleistyksiä.
Et ole tainnut Katiska-oikeudenkäyntiä paljon seurata, siellä on setvitty Nikon ja Sofian riitoja. Niitä ei tosin käyty Seiskan sivuilla vaan yksityisesti. Poliisi kuitenkin nauhoitti niitä pukarien tietämättä.
Tuo Stefun ig-kuva jossa kaksi rottweileria, nuo kädet punaisine kynsineen jotka pitelee koiria, on Martinan......
Eikö se silti heilastellu ennen pääsiäistä jo Sofian kaa? Yli kk sitten.