Seiska, Stefan ja Sofia naimisiin!
7 kertoo, Seiska haastatteli noiden lähipiiriä. Ovat kuulemma oikeasti olleet jo kuukausia, toki ensin salaa, yhdessä. Stefan on täysin täysin palavasti rakastunut Sofiaan. Kihlat vaihdetaan pian ja kesähäät tulee, jos aikataulut menee ok. Rakkaudettoman suhteen jälkeen Stefu onnellinen.
Kommentit (1607)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä kiva viettää yks päivä Sofian kanssa. Kiinnostais tietää, että puhuuko se ollenkaan, vai muikisteleeko vaan ja ottaa 100 selfiee.
Käypä katsomassa nuorten naisten instasivuja, suosittelen!
Selfieitä otetaan noin 2-4 krt päivässä ja 1-2 postataan. Hauska harrastus!T. Nuoren naisen äiti
Sofia ei ole nuori vaan aikuinen nainen.
Olen Sofian ikäinen enkä tunne ketään joka kuvaisi samalla tavalla naamaansa nettiin.
Martina on lähes kymmenen vuotta vanhempi ja tekee edelleen samaa.
Jos olisin mies niin tokihan vaihtaisin Martinan Sofiaan. Martina alkaa ikääntyä!
Hyi helvetti jokaisen osapuolen toimintaa niin lähihistoriassa kuin tällä hetkellä; Stefan, Martina sekä Sofia. Huonoa vanhemmuutta ja tilanteet on päästetty eskaloituun väkivaltaisiin riitoihin sekä julkisuuteen, eikä oo yhtään ajateltu lapsia.
Kylläpä tuli suru pienen tytön puolesta! Nyt vois molemmat vanhemmat pikkasen muutta käytöstään eri suuntaan! Myös Martina. Ei tarvitse joka paikkaan mennä haastateltavaksi ja tilittämään henkilökohtaisia asioita.
Ja Stefan, ei hyvänen aika!
Rottweilerit niin hyökkäävät Bambin kimppuun! Voi olla, että ihana Bambi menehtyy vammoihin 😭
Vierailija kirjoitti:
Rottweilerit niin hyökkäävät Bambin kimppuun! Voi olla, että ihana Bambi menehtyy vammoihin 😭
Mistä sen tietää onko ne otukset edes Hangossa. Rotikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä kiva viettää yks päivä Sofian kanssa. Kiinnostais tietää, että puhuuko se ollenkaan, vai muikisteleeko vaan ja ottaa 100 selfiee.
Käypä katsomassa nuorten naisten instasivuja, suosittelen!
Selfieitä otetaan noin 2-4 krt päivässä ja 1-2 postataan. Hauska harrastus!T. Nuoren naisen äiti
Sofia ei ole nuori vaan aikuinen nainen.
Olen Sofian ikäinen enkä tunne ketään joka kuvaisi samalla tavalla naamaansa nettiin.Martina on lähes kymmenen vuotta vanhempi ja tekee edelleen samaa.
No kyllä Martinan ja Sofian feedit on täysin erilaisia. Sofian kuvien idea on hänen oma pärstänsä tai pers eensä tmv. Martinan kuvista iso on urheilusta tai muista aktiviteeteista, kuvia perheestä ja sitten tottakai yhteistyöpostauksia.
Näkyyköhän Bambista, että on raisua viikonloppua vietetty, kun palaa kaupunkiin.
On taas uupuneen näköinen kuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Kolmiodraama! Seiska kolmantena pyöränä :D
😂🤗
Se S kauaa Hangossa viihdy, ei siellä ihmiset jaksa pällistellä julkkiksia ja palvoa heitä. Tietääkseni sieltä ei myöskään saa täyteaineita mistään salongista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surku Isabellaa, elää raskaita aikoja, isäänsä tulee näkemään seuraavaksi ties koska, Hangon käynnit tulee vähenemään, ei näe poniaan. Muutto uuteen asuntoon yms :( kaiken kruunaa vielä se, että jossain vaiheessa pitäisi vielä tutustua (kammottavaan) uuteen äitipuoleen. En kyllä toivo että noille mitään viikko-viikko huoltajuutta tulee. Karsea ajatuskin että Isben pitäisi viettää joka toinen viikko Sohvin kanssa.
Se olisi lapselle kamalaa.
Ei missään nimessä lasten lähelle tällaisia hahmoja.
Eikös tuo Sofian tuore kuva ole vanha? Viime kesältä Rantiksen ja Sofian kämpältä? Ei ole ainakaan Hangon keittiöstä.
Mitä mä just näin? Sohvi istuu steffen sängyssä, sydämillä
Vierailija kirjoitti:
Niin tai siis makoilee. Spermanin storyssa. Nää kaks on törkeitä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että jos tulisit meille, niin saisit minkä tahansa akvaariokalani kanssa syvemmän keskustelun aikaan. Pari osaa jopa tehdä pienen tempun ruuan toivossa. Sofiasta ei ole välittynyt neontetroja suurempaa henkevyyttä missään kohtaa.
Tämä! Muistatteko Sohvin instastoryssä, kun se hänen ystävänsä IS oli kantamassa ja ajamassa Sohvin romuja? Naiset oli autossa, (IS:n, mikä yllätys 😂) ja IS puhui Sohville, mutta Sohvi ei edes vastannut, kun kuvaili keikkuvaa naamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko ne otukset edes Hangossa. Rotikat.
Instasta tietää. Voi pientä Bambia, kun ei joutuisi rotikoiden suuhun ja kuolisi 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai siis makoilee. Spermanin storyssa. Nää kaks on törkeitä tyyppejä.
Onko purkki pöydällä liukkaria?
Pumppupullo taustalla, läpinäkyvää ainetta. Décolleté-geelimainos?
Mut kiva kun viihtyvät yhdessä, parempi sielulle kuin tappelu ja riitely.
Vierailija kirjoitti:
Näkyyköhän Bambista, että on raisua viikonloppua vietetty, kun palaa kaupunkiin.
On taas uupuneen näköinen kuvissa?
Vähän, juu, näyttäisi tummat varjot olevan silmien alla viimeisimmässä kuvassa.
Syy miksi Esko ei ole löytänyt itselleen uutta parisuhdetta:
Nainen Eskolle: "Kulta, ymmärsinkö mä väärin, että tänä iltana oltaisi ihan vaan kahdestaan?"
Esko: "Sori, mutta Martina just soitti, että sillä on tänään jotain yllättävää menoa."
Samaan aikaan kun Esko hoitaa lapsia saamatta aikaa parisuhteelleen, niin Martina kuvaa omia treffejään pitkin iltaa someen...