Aina takaapäin
Mikä siinä mahtaa olla. Aina pitää seksiä harrastaa takaapäin. Eikä auta keskustelut siitä että itse haluaisi välillä ratsastaa tai jotain aivan muuta. En saa orgasmia edes tällä tyylillä, mutta ei. Aina mies kääntää minut kontilleen. Jos pyydän jotain muuta, vaataua on että haluaa minut näin. En kestä. Ihana asento mutta puuduttavaa kun ei muuta saa. Yhdessä jo 8 vuotta joista viimeiset 3 menty vain tällä.
Kommentit (34)
Mieheni näkökulmasta ymmärrän nykyään paremmin tuon takaapäin asetelman. Jokin aikaa sitten kuvasimme meidän sessiota ja täytyy myöntää että yllätyin suuresti nähdessäni näkymää meistä siinä asennossa. Minä olen tämmönen pikkuruinen sintti, sitäkin urheilullisempi tosin. Mieheni on isokokoinen muutenkin ja varsinkin sieltä.
Se mitä siitä videolta näin, niin häkellyin tosiaa, että mekö tuossa ollaan. Ymmärrän, että näkymä ja asento on ainakin oman mieheni mieleen joka on peppufriikki muutenkin. Hänen "se" näytti uskomattoman upealta ja kookkaalta minun pienikokoista peppua vasten. No, tämä oli yksi idea mitä varten uskoisin monen miehen pitävän tästä asennosta.
Voidaanko vaihtaa vaikka kuukaudeksi? Mun mies ei ikinä halua takaapäin, ei ikinä. Ja se on mun lempiasentoni :( Ei kontillaan, ei vatsallaan, ei seisaallaan, ei pöytää vasten... ei mitenkään. Mitään selitystä tälle en ole saanut.
Kaksi kertaa on pannut takaapäin kahden vuoden aikana. Haluaa aina mut päälle ja mä taas en saa siitä mitään irti. "Mutku mä tykkään siitä" Niin, SINÄ tykkäät, entäs minä? Puhuminen ei auta. Tilanne on tämän vuoksi ajautunut pisteeseen etten enää halua seksiä ollenkaan. Kun kuitenkin mut kiskotaan siihen päälle ja jään ilman orgasmia.
Eli I feel you, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perä on monesti naisen paras puoli. Lisäksi takaapäin pistellessä ei joudu katselemaan roikkuvia ja hyllyviä lihoja, tms. Takaapäin saa itse määritellä tahdin, eikä tarvi pelätä, että vaimo runttaa munan mutkille, kuten ratsastaessa voi helpostikkin käydä. Perinteisessä lähetyssaarnaajassa taas alkaa meidän molempien vatsat olemaan hieman tiellä.
Mutta jokainen harrastaa tietenkin omalla tyylillään.
Puheesi hyllyvistä on p*skaa ja kukaan aidosti kumppanistaan välittävä ei tuollaisiin kiinnittäisi huomiota.
Joku tv-sketsi tulee mieleen, jossa 2 keski-iän ohittanutta naista juttelee keskenään seksistä. Toinen kertoo tykkäävänsä ratsastamisesta, mutta miehensä ei siitä innostu. Kaveri siitä heti opastamaan, että laita peili lattialle ja katso itseäsi sen päälle kumartuneena. Ja verrokkina miltä näytät selällään maatessasi. Ratsastuksesta tykännyt rouva kauhistui, kuinka kaikki roikkuva oli oikein korostuneesti esillä alaspäin patsottaessa, ja kuinka naama oikein sileni, kun makoili selällään.
Ja kyllä minä vaimoani rakastan, mutta ei se hyllyvä ja roikkuva kyllä minua erityisemmin kiihota. Tuskin kovin montaa naista vastaavasti kiihottaa esim. roikkuva vatsa miehelläkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perä on monesti naisen paras puoli. Lisäksi takaapäin pistellessä ei joudu katselemaan roikkuvia ja hyllyviä lihoja, tms. Takaapäin saa itse määritellä tahdin, eikä tarvi pelätä, että vaimo runttaa munan mutkille, kuten ratsastaessa voi helpostikkin käydä. Perinteisessä lähetyssaarnaajassa taas alkaa meidän molempien vatsat olemaan hieman tiellä.
Mutta jokainen harrastaa tietenkin omalla tyylillään.
Puheesi hyllyvistä on p*skaa ja kukaan aidosti kumppanistaan välittävä ei tuollaisiin kiinnittäisi huomiota.
Joku tv-sketsi tulee mieleen, jossa 2 keski-iän ohittanutta naista juttelee keskenään seksistä. Toinen kertoo tykkäävänsä ratsastamisesta, mutta miehensä ei siitä innostu. Kaveri siitä heti opastamaan, että laita peili lattialle ja katso itseäsi sen päälle kumartuneena. Ja verrokkina miltä näytät selällään maatessasi. Ratsastuksesta tykännyt rouva kauhistui, kuinka kaikki roikkuva oli oikein korostuneesti esillä alaspäin patsottaessa, ja kuinka naama oikein sileni, kun makoili selällään.
Ja kyllä minä vaimoani rakastan, mutta ei se hyllyvä ja roikkuva kyllä minua erityisemmin kiihota. Tuskin kovin montaa naista vastaavasti kiihottaa esim. roikkuva vatsa miehelläkään?
Kurinalaisesti elävänä jasaanut painoni säilymään kutakuinkin säällisissä lukemissa. Mieheni kaljamaha on todella kuvottava näky.
Mun vaimolla niin läskinen perse nykyään, ettei tee mieli oikeastaan missään asennossa. Runkkaan aika paljon nykyään.
60++
Nuorempana, n 40 vuotta sitten tuli kaikki mahdollinen nyk. Vaimoni kanssa kokeltua aika monen moisissa paikoissa. Meileen painuvin lienee keväisessä suopursun tuoksuisessa metsässä, tietenkin takaa päin kiveä vasten. Vuosien varrella asento jaloistui pikku hiljaa yksin omaan pelkästään takaapäin erillaisilla variaatioilla. Nykyäänkin vaimo pyytää "etkö jo tulisi takaa päin", kun olen nuollut pillun oikein mureaksi. Olemme iloisia, että homma onnistuu vielä joltain suunnalta, kun ikääkin meillä on.
"Jos pyydän jotain muuta"
Ongelmasi ydin on tässä. Sinä esität pyyntöjä jos jos niitä ei toteuteta niin sitten vain kärvistelet ja valitat asiaa täällä.
Tilanne ei muutu ellet ota tilannetta haltuun ja vaadi elämältä asioita jotka miellyttävät myös sinua.
M
On kuullut liian usein miten naiset haluavat tulla otetuksi.
Miten sulla on ollut hermoja 3 vuotta olla vaan miehesi toiveiden toteuttaja. Meillä mies jätti kerran huomioimatta ja sai saman tien asiasta palautetta seksin jälkeen. Ei ole toistunut!
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on ollut hermoja 3 vuotta olla vaan miehesi toiveiden toteuttaja. Meillä mies jätti kerran huomioimatta ja sai saman tien asiasta palautetta seksin jälkeen. Ei ole toistunut!
Seksin ei kuulu olla vain toisen osapuolen haluja palvelevaa. Vaikka toki minä rakkaalleni haluan myös palveluksia tehdä, mutta meillä tuo toimii molempiin suuntiin.
Avovaimo ei muuta haluakaan kuin takaapäin. Aiemmin hänellä oli lähetyssaarnaaja suosikki asento mutta kun ikä lähentyy 50 v niin hän ei muuta haluakaan kuin takaapäin. Tykkää kun pumppaan sormella peppureikää. samalla kun nain häntä. Ja en minäkään hanttiin pistä, hyvin pyörittää peppua ja imaisee spermat sisäänsä kun on ensin itse lauennut.
osaako emäntä imaista spermat sisäänsä ilman seksia vaikka ilta uutisten aikaan. kysyt kävisikö lastin purku nopesti ennen saunaa
Apua. Siis miten sä kestät olla tuollaisessa ihmissuhteessa?
Ihan hirveä elämä joillain naisilla.:(