Lue keskustelun säännöt.
Kaikkea sitä huomaakin.
13.05.2020 |
Piti hoidella itse ja lopussa käytin paperia. Nyt huomasin että siitä oli jäänyt tuollainen lähes pyöreä aukko. Se näyttää isommalta aukolta mitä olisin itsestäni luullut. Joskus kun olen ihan naista saanut niin ainakin tuon verran se levittää. Ottaisikohan seksimuseo pätkän hyvin muotoonsa jämähtänyttä vessapaperia kokoelmiinsa?
Yleensä rutistan ja heitän heti roskiin. Tuo nyt venyy tuossa kun katselen sitä.
Jos tuon jättäisi talteen niin sillä voisi tehdä ota koppi tavalla hyvän pilan jollekkin kaverille. En mä taida kehdata tehdä sellaista. Muotoon kuivunut rulla paperia. Ajatelkaa sitä lentämässä juuri sua kohti, ota koppi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tutkin tuota rullaa nyt lisää. Sisään mahtuu keskisormi ja nimetön niin että eivät osu reunoihin. Hyvin tuo on kuivunut muotoonsa. Tein koe heiton ja painoa ottaneen kärjen ansiosta lensi yllättävän tarkasti. Ainakin koe lennon kesti ehjänä. Tuollaisia voisi tehdä sarjan ja antaa exsälle vaikka synttäri lahjaksi.
Leikki leikkinä neiti on kokenut paperi järkytyksiä jo ihan tarpeeksi. Oli alku aikoja ja neiti tuli yllärinä kylään. Mentiin sänkyyn niin homman jälkeen katsoi sängyn viereen. Kysyi milloin sä olet viimeksi siivonnut runkkupaperisi? Aika punaisena vastasin eilen. Tämä katsoi uudestaan ja laski että näitä on viisi.
Olin varmaan tulipunainen kun sanoin yksi on varmaan pyörinyt sängyn alle. Koitin puolustella itseäni että sinkku jätkä. En tiennyt että mitä sinä ehkä haluat. Sitten onnistuin sanomaan toimivan. Näit nyt ettei ainakaan muita naisia. Jippii se oli oikeasta narusta veto. Pisin alkuhuuma ikinä. Niin paljon jumppaa että molemmat laihtui pari kiloa. Eikä kumpikaan ollut alussa ylipainoinen.