Kostaisitko seuraavat asiat exällesi/kumppanillesi?
Laitan viestin vasta seuraavaan lokeroon, että voi kopioida.
Kommentit (11)
Yök, ihmiset jotka kostavat yhtään mitään ovat oksettavia ja epäluotettavia.
En kostaisi ja miksei ensimmäisestä lokerosta voi kopioida?
1. En, en vaan menisi syömään uudestaan
2. En kostaisi, mutta en vaan näkisi tyyppiä enää ikinä
3. Todennäköisesti keskittyisin toipumiseen ja myöhemmin ehkä saattaisin ajatella jotain tuollaisia ajatuksia
En, en ja en. Kaikenlainen kuuluu elämään.
Joskus sattuu enemmän, joskus vähemmän. Mitä vähemmän katkeroituu ihmisiä ja elämää kohtaan, sitä vähemmän on edes tarvetta kostotoimenpiteille.
Vierailija kirjoitti:
En kostaisi ja miksei ensimmäisestä lokerosta voi kopioida?
En tosiaankaan tiedä. Minulla se ei vaan pöytäkoneella onnistu. En tiedä onnistuuko älypuhelimella/tabletilla kun minulla ei ole sellaista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
1. Jos hän olisi tehnyt tahallaan palanutta ruokaa sinulle
2. Jos hän olisi leikellyt lempipaitasi saksilla palasiksi, koska se on hänen mielestään liian se k si käs
3. Jos hän olisi heittänyt ha p p o a päällesi, niin että kasvosi ja suuri osa kaulaasi olisivat pilalla
Kun vastaatte, niin älkää käyttäkö tavanomaisia sanoja ainakaan yhteen kirjoitettuna tai koko ketju hä viää
3. Kaataisin h a p p o a sen kaatajan naamalle todellakin.
En ole niin lapsellinen että "kostaisin" mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko ihan terve?
Kyllä olen, pientä flunssaa lukuunottamatta.
Mikä saa sinut epäilemään minun terveyttäni?
(vanha keskusteluni po is tet tiin, jossa kysyin suoraa yht' asiaa mitä täällä ei saa kysyä)
Ap
Hoitoon ohjaisin, vakavasti sairas ihminen joka tekee tuollaista toiselle.
1. Jos hän olisi tehnyt tahallaan palanutta ruokaa sinulle
2. Jos hän olisi leikellyt lempipaitasi saksilla palasiksi, koska se on hänen mielestään liian se k si käs
3. Jos hän olisi heittänyt ha p p o a päällesi, niin että kasvosi ja suuri osa kaulaasi olisivat pilalla
Kun vastaatte, niin älkää käyttäkö tavanomaisia sanoja ainakaan yhteen kirjoitettuna tai koko ketju hä viää