Lue keskustelun säännöt.
Et varmaan uskoisi
13.05.2020 |
koska olin niin neutraali ja korrekti. Mutta sait mut haluamaan sua todella paljon.
Onneksi ei enää kohdata ja tämä saa jäädä fantasiaksi. Kiitän sinua kun olet olemassa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla