Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet suhteessa jossa et ole onnellinen?

Vierailija
13.05.2020 |

Itse olen mieluummin sinkku ja onnellinen kuin jonkun kanssa joka estää onnellisuuteni.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntolaina ja lapsi. Ja varmasti myös tottumus, tapa ja helppous. Rakastuneita ei olla, seksi, hellyys, yhteiset jutut ja harrastukset ovat kadonneet aikoja sitten, mutta yleensä on ihan ok ja mukavaakin. Ollaan ystävällisiä ja asiallisia toisillemme yleensä.

Olen ruvennut ajattelemaan, että mitä jos yli 20 v kestäneiden liittojen kuuluukin olla tällaisia?

25 vuotta yhdessä, noin 15 vuotta olimme tuossa tilanteessa missä yllä oleva kommentoija.

Tilanne tämän jälkeen vuosi vuodelta meni oudompaan suuntaan ja noin 5-6 vuotta sitten olimme jo tilanteessa jolloin lopetimme puhumisen, samassa huoneessa nukkumisen, elämämme kuin soluasunnossa olevat opiskelijat.

Meillä on omat ruoat, omat pyykinpesuaineet, lomailemme omia aikoja jne.

Meillä ei ole mitään yhteistä, toista ei ole toiselle olemassa. Miksi olemme yhteydessä?

Ehkä se on juurikin asumiskulujen puolittaminen, ei muuta.

Joskus ottaa päähän kun haluaisin katsoa olohuoneessa telkkaria enkä voi mennä olohuoneeseen, kun puoliso on siellä jo.

Tai jos hän on syömässä keittiössä, niin pitää odottaa että on syönyt jotta voin mennä keittiöön.

Olenhan minä hakenut asuntoa, mutten ole sitä saanut (tämä ottaa päähän)

Vierailija
22/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi