Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Pariskunnat) Miten osoitatte rakkautta toisillenne?

Avoliitossa
13.05.2020 |

Hei, Rakkaus han on tekoja toisen puolesta. Avo/Avioliitossa olevat millä tavoin osoitatte toisillenne rakkautta? Itse teen ruoan, hoidan kodin sisltäen pyykit, tiskit, koko asunnon siivouksen,ikkunoiden pesua myöten, muistan avopuolisoa syntymäpäivänä lahjalla, jouluisin joululahjalla, ilmoittauduin tanssikurssille koska mies sitä niin toivoi ja halusi, aloitin myös jumppatreenin,kuuntelen kun on huolia jostakin, joustan ja joustan, annan anteeksi, teen miehen lempiruokaa esim pitzaa, teen kompromisseja enkä vaadi toista muuttumaan toiseksi ihmiseksi. Miehestä mainittakoon että ei ole kuin kerran syntymäpäivänäni ostanut minulle lahjan, mutta kotona me emme jaa kodin asioita, mies ei tee mitään tekoja minun puolesta, eikä edes yhteiseksi hyväksi, hän haluaa vain elää omalla tavallaan. Tälläistäkö oikea rakkaus on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna kakkosta. Sen takia mies ei huomioi.

Vierailija
2/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa mulle töihin eväitä kun käy kaupassa. Tekee kotitöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rakkaudenosoittaminen on molemminpuoleista ja vastavuoroista.

Kauniita sanoja, kehuja, halauksia, pusuja ja kosketuksia ohimennen. Sitten ihan arkisia asioita, tehdään toisen puolesta jotain tai huomioidaan muuten teoin.

Ei se ole rakkautta, että toinen elää omalla tavallaan ja toinen uhrautuu..

Vierailija
4/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paijaamme toisiamme päivittäin ja rakastelemme usein. Fyysinen läheisyys on molemmille tärkeää. Se on tärkeämpää kuin mikään arkiaskare kotona. Olemme olleet naimisissa yli 20 vuotta.

Vierailija
5/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se on. Tuhoat itsesi toisen vuoksi ja jäät ilman mitään. Kai ne omaiset hautakiveen laittaa sitten miten hyvä hyödyke olit puolisollesi. Kuule. Lopeta. Älä anna ikinä enempää mitä toinen antaa sinulle.

Vierailija
6/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätisi kysyi mikä sinusta tulee isona vastasit hylätty kodinkone ja se sinusta tuli.

Vierailija
7/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysiset rakkaudenosoitukset, yhteiset treffit, pienet kivat yllätykset (esim joku pieni lahja, hienompi ateria tms)

Ei kuulosta terveeltä että kotityöt ovat kokonaan sinulla. Rakkauden osoituksien pitää olla vastavuoroisia. Itse kyllä joskus osoitan miehelleni rakkautta pesemällä pyykit hänen vuorollaan koska hän vihaa sitä, mutta se on poikkeus eikä sääntö. Ei niiden kotitöiden tekeminen edes tunnu miltään spesiaalilta rakkauden osoitukselta jos teet ne aina.

Vierailija
8/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastelee nii kauan, että laukean vähintään kerran, vaikka ehkä ei itsensä takia enää haluaisi.

Minä teen enemmän ns. Arkisia palveluksia.

Vierailija
9/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että emme kritisoi toisiamme, vaan hyväksymme toisemme sellaisina kuin olemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi