Voitteko oikeasti, rehellisesti, käsi sydämellä, kertoa mistä vain fantasioistanne kumppanillenne?
Miten siihen tilanteeseen on päästy? Olenko minä vain väärän ihmisen kanssa, kun en voi edes kuvitella tilannetta, jossa voisin ottaa asian ylipäätään puheeksi? Minulla olisi paljon toteutettavissa olevia fantasioita, mutten uskalla puhua niistä. En usko, että kumppanini ottaisi ne hyvällä vastaan. Miten te olette valmistelleet niistä puhumista?
Kommentit (10)
No mitä tässä edes tarkoitetaan fantasioilla? Jotakin mitä toivoisit tekeväsi kumppanin kanssa oikeasti, vai ihan puhtaita mielikuvitustarinoita, joilla kiihotat itseäsi vaikka itsetyydytyksen aikana? Toiveista ja mieltymyksistä olisi varmaan hyvä oppia puhumaan, eikä se nyt helppoa sekään ole. Harjoittelu auttaa.
Varsinaiset fantasiat taas... En nyt niin tiedä, kannattaako niitä ylipäänsä jakaakaan toisen kanssa, ei sillä ainakaan mitään itseisarvoa ole. Tietysti jos oma seksitoive on fantasioiden jakaminen toisen kanssa, niin mikäs siinä sitten, mutta noin muuten en murehtisi yhtään sitä, että pitää fantasiat omana ja jakamattomana aarteenaan.
Noin tiivistetysti: fantasia ja toive ei tarkoita samaa.
3 kimppa vaimon ja tämän siskon kanssa. 3 kimppa vaimon ja tämän hyvän ystävän kanssa. Parinvaihto vaimon, vaimon siskon ja tämän miehen kanssa. Lähikaupan hyväpeppuisen myyjän paneminen. Nämä ovat fantasioita, jotka parempi pitää omana tietonani..
Fantasioista voin kertoa kaiken silloin, kun niiden on tarkoituskin pysyä vain fantasioina. Se että jotain alettaisiin toteuttaa, on eri juttu.
Kaikista muista paitsi sellaisista missä tuntemiamme ihmisiä.
Ja aika ällöjä on tullut kyllä kerrottua 🤣
Kaikesta on kerrottu. Olipa kyse fantasioista tai seksitoiveista. Vaikka niihin liittyisi tuttaviakin. 😊
Meillä on myös puhuttu täysin avoimesti sekä toiveista että fantasioista.
Aika alkuvaiheessa suhdetta käyty jo heti läpi, olen ollut itse aina aika avoin seksiin liittyvistä asioista eikä sen takia ole tuottanut ongelmaa asiasta puhua. Miehellä kesti n. vuoden verran ennen kuin uskalsi todellisen fantasiansa tuoda ilmi, mutta vaikka se olikin vähän erikoisempi eikä ollut koskaan tullut kenenkään kanssa vastaan. Itse otin sen siitä huolimatta vastaan avoimesti ja ollaan näitäkin testailtu, jopa itsekin olen kyseisestä sitten enemmän innostunut :D
Mutta tärkeintähän tuossa asiassa olisi se, että kukaan ei lähde mistään fantasiasta tms. tuomitsemaan ja jos on jotain, mitä kumppani haluaa testata niin aina kannattaa lähteä avoimin mielin mukaan!
Ei auttanut, pyysin että sanois edes jotain mutta kun ei ole mitään sanottavaa. Joillakin on vaan mielikuvitus nolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei auttanut, pyysin että sanois edes jotain mutta kun ei ole mitään sanottavaa. Joillakin on vaan mielikuvitus nolla.
No ei siinäkään ole mitään vikaa ja ei ansaitse lyttäämistä jos ei ole kummempaa fantasiaa. Onko pakko sitten väkisin jotain keksiä, mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
En voisi kaikkia kertoa. Lähinnä koska mun lempparit menisi vain pilalle jos niitä lähtisi oikeasti sähläämään.. mielessäni ne on niin tarkkoja ja sävyt ja tunnelma pitää olla just oikein. Ei mies sentään mun ajatuksia osaa lukea eikä osaisi toteuttaa just oikein kaikkia mun roolileikkifantasioita. Ja tavallaan ne onkin parempia vain mun omina salaisuuksina.
Osasta olen puhunut ja pitää myöntää että niiden sanallistaminen on vaikeampaa kuin aina etukäteen luulen. Kuvittelen sanovani selkeästi ja vähän flirtillä jotain siitä miten hän voisi painaa mut vasten keittiön tasoa, hallita käsiäni ja kiskoa housut alas ja mitä ikinä... mutta puhumani on aina paljon ujompaa ja ihmettelen miksei ne sanat nyt tule. Tai se seksikäs sävy muuttuu vähän liiankin leikilliseksi ja yhtäkkiä olenkin pistänyt leikiksi koko jutun. Mielikuvani keskustelusta on aina sujuvampi ja olen mielikuvassani tosi itsevarma kun kerron toiveitani.
Sellaisista asioista on paljon helpompi puhua, jotka ei itseä innosta kovin paljon. Vaikka anaalista voin puhua aika helposti ja selittää mikä ja missä asennossa ois ok tai ei ok. Mutta sitten jos asia on itselle tärkeä niin siitä onkin vaikeampi puhua, sanat kuulostaa tökeröiltä ja en osaa niin hyvin selittää mitä haluan.
Mikset kirjoittaisi eroottista kirjettä jossa kerrot fantasiasi. Ainakin kirjoitat tänne kivasti..
En voisi kaikkia kertoa. Lähinnä koska mun lempparit menisi vain pilalle jos niitä lähtisi oikeasti sähläämään.. mielessäni ne on niin tarkkoja ja sävyt ja tunnelma pitää olla just oikein. Ei mies sentään mun ajatuksia osaa lukea eikä osaisi toteuttaa just oikein kaikkia mun roolileikkifantasioita. Ja tavallaan ne onkin parempia vain mun omina salaisuuksina.
Osasta olen puhunut ja pitää myöntää että niiden sanallistaminen on vaikeampaa kuin aina etukäteen luulen. Kuvittelen sanovani selkeästi ja vähän flirtillä jotain siitä miten hän voisi painaa mut vasten keittiön tasoa, hallita käsiäni ja kiskoa housut alas ja mitä ikinä... mutta puhumani on aina paljon ujompaa ja ihmettelen miksei ne sanat nyt tule. Tai se seksikäs sävy muuttuu vähän liiankin leikilliseksi ja yhtäkkiä olenkin pistänyt leikiksi koko jutun. Mielikuvani keskustelusta on aina sujuvampi ja olen mielikuvassani tosi itsevarma kun kerron toiveitani.
Sellaisista asioista on paljon helpompi puhua, jotka ei itseä innosta kovin paljon. Vaikka anaalista voin puhua aika helposti ja selittää mikä ja missä asennossa ois ok tai ei ok. Mutta sitten jos asia on itselle tärkeä niin siitä onkin vaikeampi puhua, sanat kuulostaa tökeröiltä ja en osaa niin hyvin selittää mitä haluan.