Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä ? Todella todella mukava mies ( ei komea vaan:( )

Vierailija
13.05.2020 |

Tullaan tosi hyvin toistemme kanssa toimeen. Mielenkiinnonkohteet, harrastukset ja musiikkimakukin samanlainen. Ainut ongelma on miehen ulkonäkö. Toisaalta en ole koskaan tavannut ihmistä jonka kanssa olisi niin mukava jutella kun toinen ymmärtää 101 %. Kannattaako antaa tämän jutun kaatua omaan pinnallisuuteeni..?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good news, he’s a prince. Bad news, he’s a ginger. Miten tämä nyt tulikin mieleen?

Vierailija
22/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavia miehiä on harvassa. Hän on sisältä timantti. ehkä voisit yrittää saada häntä muuttamaan ulkonäköään?

Onko hyvä lähtökohta parisuhteelle, että nainen laittaa miehen kauneusleikkaukseen?

Taitaa useimmin mennä toistepäin.

Juupajuu. Katso vähemmän realitysarjoja ja lue vähemmän seiskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita parturiin, hammaslääkärille (hammasvalkaisuun ja oiontaan), personal trainerille ja osta komiat vaatteet. Kyl se vielä prinssiks siitä muuttuu!

Vierailija
24/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjos olisin ap minä tutustuisin mieheen vielä hieman paremmin, jos tunteet syttyy niin ne syttyy ajan kanssa. Jos ei niin sitten ei voi mitään.

Vierailija
25/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi komistua laihduttamalla, leikkuuttamalla ulkonäölleen parhaimmannäköiset hiukset ja panostamalla vaatteisiin. Mutta se pitää lähteä miehestä itsestään.

Vierailija
26/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mies saattaa ajatella sinusta samoin :3

Vierailija
27/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita parturiin, hammaslääkärille (hammasvalkaisuun ja oiontaan), personal trainerille ja osta komiat vaatteet. Kyl se vielä prinssiks siitä muuttuu!

Mikäs siinä jos akka maksaa :)

Vierailija
28/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mies saattaa ajatella sinusta samoin :3

Ei varmasti ajattele. On sanonut minua kauniiksi!

Aloittaja

Vierailija
29/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko miehen ulkonäössä sellainen seikka joka todella häiritsee. Mistä et luultavasti opi pitämään tai häiritsee kun ajattelet häntä seksuaalisena kumppanina.

Jos mies on vaan niinsanotusti tavallisen näköinen, mutta ei mitään erityistä piirrettä, niin ei haittaa luultavasti.

Mutta minä olen kauhea ihminen varmaan, olen ollut ruman miehen kanssa ja en vaan pystynyt häneen tuntemaan vetovoimaa.

Kun olin jälkeenpäin sitten tavallisen tai kivannäköisen miehen kanssa, niin kyllä se ulkonäkö vaan vaikutti, oli ihan erilainen fiilis.

Vierailija
30/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaisi mukava mies :3

Vierailija
31/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää huolta itsestään ja on menestyvä sekä treenattu, mutta ulkonäkö kokonaisuutena silti häiritsee... Olenko prinsessa?

Aloittaja

Vierailija
32/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin huomataan kuinka pinnallisia naiset oikeasti ovat. Ei helvetti teidän idioottien kanssa.... Kaikki samanlaisia prinsessoja.

Miehet ne vasta pinnallisia ovat! Ghostaavat tinder-treffejen jälkeen jos sattuu naisella olemaan yksi finni naamassa!!

Ei todellakaan ole varaa tuollaiseen jollei ole täysi kympin mies kyseessä.

Meille taviksille kokemus on noin 5 mätchiä kuukaudessa ja joka kahdeskymmenes mätchi johtaa treffeille. Ja joo, kai oon pinnallinen kun vedän vaan 40-50% naisista oikealle.

Enkä edes ole lihava enkä ruma. Ulkomailla seurustelin nuorien instahottisten kanssa. Pitäisi mennä uudestaan kun suomessa lyödään vaan paskatarjouksia pöytään.

Vierailija
33/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et sinäkään mikään kaunotar ole. Pidä se mielessä.

Vierailija
34/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin huomataan kuinka pinnallisia naiset oikeasti ovat. Ei helvetti teidän idioottien kanssa.... Kaikki samanlaisia prinsessoja.

Miehet ne vasta pinnallisia ovat! Ghostaavat tinder-treffejen jälkeen jos sattuu naisella olemaan yksi finni naamassa!!

Ei todellakaan ole varaa tuollaiseen jollei ole täysi kympin mies kyseessä.

Meille taviksille kokemus on noin 5 mätchiä kuukaudessa ja joka kahdeskymmenes mätchi johtaa treffeille. Ja joo, kai oon pinnallinen kun vedän vaan 40-50% naisista oikealle.

Enkä edes ole lihava enkä ruma. Ulkomailla seurustelin nuorien instahottisten kanssa. Pitäisi mennä uudestaan kun suomessa lyödään vaan paskatarjouksia pöytään.

Vinkki: Ota parempia kuvia tinderiin

Vinkki 2: Jos et osaa itse ottaa hyviä kuvia, palkkaa ammattilainen

Lopputulema: Matchit kymmenkertaistuu

T. Kokemusasiantuntija

Vierailija
35/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et sinäkään mikään kaunotar ole. Pidä se mielessä.

Olen todellinen kaunotar!

Aloittaja

Vierailija
36/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavia miehiä on harvassa. Hän on sisältä timantti. ehkä voisit yrittää saada häntä muuttamaan ulkonäköään?

Mikä tämä naisten jumaluusharha oikein on? 

Toisin päin käännettynä mies olisi narsisitialistajasika. 

No kyllä sitä ulkonäköään voi muuttaa. Jos vaatteet ja hiusmuoti on viime vuosituhannelta eikä kropasta ole pidetty huolta niin nuo asiat on korjattavissa. Mielestäni tästä voi myös huomauttaa ja toivon että minullekin huomautetaan.

Vierailija
37/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää huolta itsestään ja on menestyvä sekä treenattu, mutta ulkonäkö kokonaisuutena silti häiritsee... Olenko prinsessa?

Aloittaja

Eli mies on melkein alfa ja nainen hylkää koska mies ei ole true alfa.

Vierailija
38/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko tuon kyseisen miehen yhteystiedot minulle? Haussa ihan tavallinen, mukava mies. Kunhan ei alkon kanssa läträä ja jos vaikka lenkkiseuraksi saisi.

Vierailija
39/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Olet todellakin nirso prinsessa. Eiköhä se mies kelpaa jollekkin fiksummalle naiselle.

Vierailija
40/58 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät Aloittaja niin kerro todellinen syy. Miehen on helpompi päästä sinusta yli, koska tuollainen tuntuu todella pahalta. Pahinta on jos keksit muka-syyn ja hän jää henkisesti roikkumaan sinuun. Tässä tapauksessa loukkaavat ajatuksesi auttavat jätettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi