Mistä apu kynsisieneen NYT
Kommentit (23)
käyt lääkärissä ja haet reseptillä saatavan sienilääkkeen. Apteekin itsehoitotuotteet eivät auta.
Vierailija kirjoitti:
käyt lääkärissä ja haet reseptillä saatavan sienilääkkeen. Apteekin itsehoitotuotteet eivät auta.
Eivät ota vastaan koska korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko edes kysyny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko edes kysyny?
Paikan päältä käännyttivät.
Amputaatio on ainoa vaihtoehto, jos ei lääkkeitä saatavilla. Kaikki luonnonrohdot ovat ajanhukkaa.
Kynsisienen hoito on kärsivällisen hommaa.
No millä hoituu kotikonstein tai apteekin tuottein, kiitos!
Osta sellaset "sukat" jotka kuorivat ihon. Niillä lähtee kynsisieni. Ne sellaset joissa on glycolic tai lactic acid.
Jos monessa kynnessä on niin valitettavasti muu ei auta kuin lääkkeet. Kokemusta on. Apteekin itsehoitotuotteet voivat vähän parantaa kynnen ulkonäköä, mutta jos kynnestä otetaan lääkärissä näyte, niin itsehoitotuotteita ei saisi käyttää ennen sitä. Kai sä nyt ajan varasit ennen kuin menit paikan päälle? Tai sitten haet reseptin yksityiseltä.
Tokmannilla on sellanen kynsisieni juttu ja toimii erittäin hyvin. Olikohan joku sol. Eikä maksa paljon.
Vetyperoksidi. Mutta ei se silläkään kerralla lähde vaan vaatii kärsivällisyyttä. Mä olen kuitenkin sillä saanut jo erittäin pahan tilanteen normalisoitua.
Tarvitset 2 ainetta: Betadine ja Daktarin 2%. Apteekista. Laitat ensin Betadinea ja jauhetta siihen päälle. Toista käsittely vaikka kahdesti päivässä, kunnes sieni on kuollut - siihen menee ainakin muutama viikko.
Itse asiassa riittää, kun laitat betadinea & daktarinia kerran päivässä.
Älä ota mitään sieni-lääkettä oraalisesti, olen kuullut neurologisista ongelmista, mm. hajuaisti tuhoutunut
Mä oon saanut kynsisieni pois kun kaadoin pari kertaa viikossa desinfiointiaineita sille kynnelle. Nyt kynsi on ok ollut jo kuukausia. Meni kymmeniä euroja hukkaan niihin turhiin sienilääkkeisiin.
En tiedä, onko myynnissä enää sellaista kuin Vocca Trico. Isovarpaiden kynsiin alkoi aikoinaan silloin tällöin muodostumaan kynsisientä ja kun sieni ei ollut vielä paljon levinnyt kastoin pumpulin tuohon aineeseen ja teippasin kynnen päälle, jotta aine sai vaikuttaa 20 minuuttia. Samaa toistelin muutaman viikon ja aina toimi.
Tämä vinkki saattaa ärsyttää joitakin palstailevia, mutta otan riskin koska pyysit itsehoitoon apua.
Jalkojen pesun jälkeen, laita jalkakylpy, johon lisäät merisuolaa, tai omenaviinietikkaa, tai ruokasoodaa. Edellä mainittuja kylpyjä voit myös vaihdella eri päivinä. Apteekista saatavaan tuotteeseen on kokemusta vain Abicin Pihkalakasta, sitä laitetaan kaksi kertaa viikossa. Varaudu ja sitoudu hoitamaan jopa kuukausia jos tarve vaatii. Hanki myös kynsiviiloja jota tarvitaan kynnen karhentamiseen jotta lakka imeytyy tehokkaammin. Kerran kk putsataan vanha lakka pois ja siihen käy kynsilakan poistoaine. Abicin Pihkalakan käyttökohteet: Käytetään aikuisen lievän tai keskivaikean kynsisienen tai bakteeriperäisten kynsivallitulehdusten paikallishoitoon. Meille sanottiin apteekissa, että sisäisten sienilääkkeiden käytöstä on paljolti luovuttu, niiden haittavaikutusten takia. Mutta hoitava lääkärihän ne päätökset/suositukset sitten tekee mikäli joskus lääkäriin haluat mennä tai onnistut vastaanottoajan saamaan. Yhden vinkin haluan vielä antaa. Googlaa askel terveyteen. Sieltä olen itse löytänyt monenmoista mielenkiintoista ohjetta. Esim. kynsisienen hoitoon. 🌿
Up