Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kumppaninne fantasian olette toteuttaneet

Vierailija
13.05.2020 |

Kävin sokeroimassa posliiniksi kun miehelleni se oli fantasia. Oli aika kivulias toimenpide mutta olin kyllä älyttömän tyytyväinen tuloksesta ja seurauksesta kun sen jälkeen lemmiskeltiin. Nyt olen itse aivan koukussa posliiniin. Aika ihanalta tuntui toteuttaa toisen fantasia. Mitä kokemuksia muilla on?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänekkäämpi kumppanin toimesta. Opettelin antamaan suuseksiä.

Mitään selkeitä fantasioita ei ole ollut, ei mitään roolileikkejä tms

Jännä juttu on se kuinka mies on välillä haaveillut että käytän tietynlaisia asuja ja sitten panis mua kun ne on päällä vaikka keittössä.. käytännössä kuitenkin kun puen niitä hänen mielikseen niin fantasian muu osa ei toteudu. Hän riisuukin minut kokonaan ja melkein aina päädytään sänkyyn. Ihmettelen kun nimenomaan pukeudun niin että ei tarvitsisi riisua (stay upit, minihame, toppi jonka saa vedettyä rintojen ylle tai alle...) niin ne ei silti jää päälle, vaikka monesti hän itse on sanonut niin haluavansa.

No fantasiat on fantasioita ja eihän ne muutenkaan oo täysin samanlaisia oikeassa elämässä, ei se minua haittaa.

Vierailija
2/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu on se kuinka mies on välillä haaveillut että käytän tietynlaisia asuja ja sitten panis mua kun ne on päällä vaikka keittössä.. käytännössä kuitenkin kun puen niitä hänen mielikseen niin fantasian muu osa ei toteudu. Hän riisuukin minut kokonaan ja melkein aina päädytään sänkyyn. Ihmettelen kun nimenomaan pukeudun niin että ei tarvitsisi riisua (stay upit, minihame, toppi jonka saa vedettyä rintojen ylle tai alle...) niin ne ei silti jää päälle, vaikka monesti hän itse on sanonut niin haluavansa.

No fantasiat on fantasioita ja eihän ne muutenkaan oo täysin samanlaisia oikeassa elämässä, ei se minua haittaa.

Äh. Siis olen äänekkäämpi kumppanin TOIVEESTA. Ehkä vähän toimestakin ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se onkin oikeasti se asuista riisuminen mikä on se fantasia, vaikka ite luulee että se on ne asut

Vierailija
4/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-suikkari autossa julkisen paikan parkkipaikalla keskellä päivää

-seksiä työpaikalla

-seksiä baarin vessassa

-erilaiset asut ja roolileikit (sairaanhoitaja, sisäkkö, opettaja, pomo, sihteeri)

Lisätoiveita odotan innolla :)

Vierailija
5/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin piiskaa ja muuta sellasta. Se oli tosin lyhyt suhde ja olisi ollut kiva jatkaa pidempään, mutta kuulemma työt olivat tärkeämpiä kuin sekstailu. Harminlista kyllä :l

Vierailija
6/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku eikä siis ole kumppania, mutta kyllähän sitä tekee mitä toinen haluaa jos oikeasti toisesta tykkää.

Joskus olen pissannut miehen naamalle, penikselle (ja ottanut sen jälkeen suihin) ja suuhun, koska hän halusi. Oli pissafetissi.

Posliini on kyllä niin mukava!

Minä poistan aina kaikki karvat vaikka olen sinkku eikä seksielämää ole eli kukaan ei vaginaani näe, mutta on vaan itselle mukavampi näin.

Mukavamman tuntuinen ja paremman näköinen.

Vierailija
7/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo halusi nuolla naista ja sen jälkeen hän halusi katsoa, kun minä ja nainen olimme yhdynnässä. Ei olisi kannattanut toteuttaa, siitä jäi vaimolle sitten kuitenkin jatkuva mustasukkaisuus. Siis siitä jälikimmäisestä osasta.

Vierailija
8/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-suikkari autossa julkisen paikan parkkipaikalla keskellä päivää

-seksiä työpaikalla

-seksiä baarin vessassa

-erilaiset asut ja roolileikit (sairaanhoitaja, sisäkkö, opettaja, pomo, sihteeri)

Lisätoiveita odotan innolla :)

Tällaisen naisen kun saisi!!

Vierailija
9/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden eri naisen juttuja mitkä olen tehnyt. Halusi kesällä ulkona jossakin missä on vaara jäädä ns. kiinni. Siis että joku saattaa nähdä mitä touhutaan. Toinen halusi että "rääkkään" häntä sängyssä. Tarkoittaa että leluilla, sormilla ja suulla vien orkun partaalle ja jätän hetkeksi kärsimään. Tämä toistona useita kertoja kunnen lopulta armahtaa ja antaa saada.

Itsellä ei ole kovin ihmeellisiä fantasioita. Hepeneet on jo hyvä mauste. Kerran välähti juttu mikä tehtiin ja naiselle se oli niin innostava että halusi sitä uudelleen. Kontalleen dildo suuhun panemista takaapäin ja juju oli että jos dildo ei pysy suussa niin takana reikä vaihtuu. Siinä kävi niin että kolmannella kerralla pyysi paljon liukkaria ja panemaan sinne.

Vierailija
10/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin naisten vaatteisiin ja suostuin meikattavaksi. Hyvät oli silloiselta tyttöystävältä kyydit sen jälkeen.

Vierailija
11/19 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin päivähuone hotellista ja ikkunan edessä otin suihin, niin että saattoipa olla, että joku kadun toisella puolella olevasta kerrostalon ikkunasta pääsi nauttimaan kivasta näkymästä :) Itsellä ei ole sellasia julkisen vaaran fantasioita vaan olen itseasiassa aika ujo

Vierailija
12/19 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän naisen erilaisia fantasioita tai haluja olen ollut toteuttamassa.

- rakastelu ulkona eli metsässä, niityllä ja sitten vielä piti kokeilla muutaman kerran rivitalon takapihalla yöllä kun oli pimeää. Tämä oli hänestä parasta.

- naista kiihotti tanssia hitaita vieraan miehen kanssa ja hieroa itseään niin että partnerilla alkoi seisoa ja patrneri alkoi hyväillä ja hiplata häntä, minun piti katsoa mahd. läheltä tätä. Sen jälkeen lähdimme mahd. nopeasti rakastelemaan. Tätä tuli koitettua laivalla joitakin kertoja.

- nainen pyllisti ja nuolin takaapäin hänen pillua ja anusta, samalla piti pitää kovaa ääntä (murista ja maiskuttaa) ja sen jälkeen panna häntä rajusti takaapäin. Samalla hlöllä myös toinen, takaapäin pannessa läpsin pakaroille ja puhuin ruotsia. Hän oli usein työmatkoilla ruotsissa ja kertoi että ruotsin kieli on valtavan kiihottavaa. Ja tämä on ihan tosi. 

- olin reilun vuoden kiihkeässä suhteessa naisen kanssa ja kokeiltiin vaikka mitä, hänellä oli ns. hyväksikäyttö fetissi. Sain, nimenomaan sain, työntää erilaisia dildoja molempiin reikiin, kevyesti ja hieman rajumminkin läpsiä, haukkua vaikka miksi (tästä en itse pitänyt), panna sinne minne halusin, kertoa aiempien suhteiden panemisista, kertoa ketä panisin hänen katsellessa (näissä piti olla meidän molempien tuntemia naisia).

Sitomista en ole ikinä ymmärtänyt mutta hän kastui välittömästi kun otin esiin narun, kylpytakin vyön tms. Suhde ei ehkä sitten kumminkaan, huolimatta mahtavasta seksistä, ollut se mitä hain suhteelta mutta kieltämättä vieläkin 25 vuoden jälkeen muistelen niitä leikkejä lämmöllä ja myönnän itselleni että hänen kanssa sain elämäni parasta seksiä, tuskin tulee samanlaista naista eteen enään ikinä.

Vierailija
13/19 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksiin olen suostunut useita kertoja, pukeutunut nahkamekkoon, pantu autossa ajotien sivussa jossa joku saattaa nähdä, ottanut suihin automatkalla, kokeiltu erilaisia leluja puolin ja toisin, lähetellyt seksi kuvia itsestäni ja vihjailevia viestejä ym.

Vierailija
14/19 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viestiketjun läpi...eli taitaa toiveeni toteutukset olla kesyimmästä päästä.

Joka tapauksessa, silloiselta puolisolta olen ottanut suihin pysäköintihallissa. Saman henkilön seurassa lähtenyt illalliselle ilman pikkupöksyjä

Vierailija
15/19 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kyllä yllätti täysin. Hän oli ottanut vähän viiniä. Sitten tuli olohuoneeseen minihamessa ja korkkareissa ja sanoi, "pane mua, raiskaa minut." Ŕevin hänen sukkahousut ja pikkarit, laitoin hänet sohvaa vasten ja työnsin sisään. "Eiku perseeseen" Junttasin kerralla pohjaan tiukenpaan reikään, huudosta päätellen sattui. Se oli kyllä fantasian toteutuminen minullekin, vaikka olikin vaimon aloite.

Vierailija
16/19 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta.

Aina ollut vaimolle fantasia/halu.

Siihenpä se kaikki sitten loppuikin, kun fantasia toteutettu.

Vierailija
17/19 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin *illukarvat. Olin aina ajellut posliiniksi, koska ajattelin, että kaikki miehet tykkää siitä. No, eipä tykkää. Mies otti asian itse puheeksi, että voisinko antaa karvojen kasvaa.

Nykyään annan kummun päälle kasvaa, mutta muualta siistin. Mukavampi niin. Se kummun karvoitus on miehellekin SE juttu. Eikä muuten ole mikään ikäloppu mies, on nyt 26. 23 oli pyytäessään.

Vierailija
18/19 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa...

Vierailija
19/19 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miheni haluu että käytän piikkikorkoja. Haluaa ottaa minut takaapäin sängynreunalla hyväillen korkoja ja painna oiken kunnolla. No kyllä kelpaa minulle koska saan silloin paljon ja kovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä