Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut moittii että pidän verhoja paljon kiinni

Vierailija
13.05.2020 |

Onhan se ehkä hämäräperäisen näköistä mutta näin ei tule kuuma sisälle. Minulla ei lle mitään ilmalämpöpumppuja.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma päätös.

Vierailija
2/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? :D Huvittavintahan tuossa on se että se jota toisten verhot haittaa, haluaisi tirkistellä sisälle... Mutta kuka ja miten kehtaa huomauttaa tuosta koska käytännössä samalla tunnustaa olevansa kyyläri? Kannattaa sanoa että olen pahoillani, mutta yritän torjua kuumuutta, ehkä syksyllä pääset taas kurkkimaan ikkunasta sisälle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi! Jos joku huomauttaisi mulle verhojen kiinni pitämisestä niin pitäisin ne kyllä jatkossakin kiinni oli kuuma tai ei, tai alkaisin harkita muuttoa muualle... Karmivaa jos jollain on niin kova halu katsella kotiini sisälle, miettisin että kauankohan se on jo vakoillut :/ Millainen henkilö kyseessä?

Vierailija
4/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne pysyy pitämättäkin...

Vierailija
5/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ne pysyy pitämättäkin...

Tuota vitsiä en olekaan aikaisemmin kuullut. Tosi hauska, Not.

Vierailija
6/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka moittii ja miten tämä moittiminen tulee esiin?

Vierailija
7/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhothan ovat oikeastaan auki (levitettynä siten, että ne näkyvät kokonaan) ainoastaan silloin, kun ne ovat kiinni (eli vedettyinä ikkunan eteen). Silloin kun verhot ovat auki (eli eivät levitettynä ikkunan eteen) ne ovatkin oikeastaan kiinni, koska et näe niistä kuin murto-osan verrattuna siihen tilanteeseen, jolloin ne ovat levitettyinä ikkunan eteen.

Vierailija
8/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ne niitä, joiden koirat kusee aina talojen kohdalla.

Vierailija
9/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakerran mies pitää aina kaikki verhot kiinni, sääli vaan kahta pientä lasta jotka hänen luonaan muutaman päivän viikossa ovat.

Vierailija
10/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alakerran mies pitää aina kaikki verhot kiinni, sääli vaan kahta pientä lasta jotka hänen luonaan muutaman päivän viikossa ovat.

Vali vali.

Vierailija
11/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina verhot kiinni. Ei mitään salaperäistä mutta naapurien ikkunoista näkee suoraan asuntoomme ja varsinkin pimeällä jos valot on päällä niin näkyvyys on 100%. Ei minua kiinnosta esitellä elämäämme kellekkään. Mieskin on aina kotona ollessaan pelkissä kalsareissa ilman paitaa jne. Jos ikkunat eivät olisi tällä tavalla niin toki verhoja auki pitäisin.

Vierailija
12/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ne niitä, joiden koirat kusee aina talojen kohdalla.

Tulevatko ovikelloa soittamaan ja moittimaan?

Vierailija
13/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ilmalämpöpumppu, mutta silti tykkään pitää verhoja ja sälekaihtimia kiinni. Kesät talvet. Ei minulla siihen ole muuta syytä kuin se, että hyvin kirkas auringonvalo on epämiellyttävää ja pimeällä taas valaistut huoneet tarjoavat erinomaisen tuijottelukohteen ohikulkijoille. Ei täältä monen metrin korkeudelta kyllä näy mihinkään, mutta silti haluan olla varmasti näkymättömissä.

Äitini taas on niitä ihmisiä, jotka haluavat sisälle aivan kaiken valon, mitä ulkoa on tulossa. Minun kotonani hän ensi töikseen riuhtoo verhot auki ja motkottaa samalla siitä, että kyllä valoa pitää olla. Kotonaan hän pitää kaikki verhot auki niin kauan, että parin metrin päässä istuvan ihmisen kasvoja ei enää näe, ja vasta sitten sulkee verhot ja panee valot päälle. Isälle on onneksi ihan sama, ovatko verhot auki, kiinni vai rullalla komerossa.

Luulisi, että on kysymys ihan pikkuasiasta, mutta ei se ole sitä, kun kahdesta täysin vastakkaista mieltä olevasta ihmisestä toisella on aina epämukava olo. Onneksi omassa kodissa on aina päätösvalta, ja siihen on muiden tyytyminen.

Vierailija
14/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se niille kuuluu. Teet niinkuin parhaaksi näet. Et ole selityksiä velkaa kenellekään. Onpahan kyylillä jotain puheenaihetta. Pistä verhojen taakse ikkunaa vasten nalle, niin onpahan jotain katseltavaa.

Vierailija
15/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin asunnossa jossa asuin aikasemmin aina verhoja kiinni kun en halunnut että kaikki kattelee sisälle ja jotkut naapurit oli ihmetellyt asuuko siellä ketään...

Vierailija
16/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verhothan ovat oikeastaan auki (levitettynä siten, että ne näkyvät kokonaan) ainoastaan silloin, kun ne ovat kiinni (eli vedettyinä ikkunan eteen). Silloin kun verhot ovat auki (eli eivät levitettynä ikkunan eteen) ne ovatkin oikeastaan kiinni, koska et näe niistä kuin murto-osan verrattuna siihen tilanteeseen, jolloin ne ovat levitettyinä ikkunan eteen.

voi hyvä ihme sentään...

Vierailija
17/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi hyvä ihme sentään...

En nyt ihmeeksi tuota kuitenkaan laskisi, hyvästä ihmeestä puhumattakaan. Ihan vaan tuollainen ajatus, joka tuli mieleen aamulla avatessani verhoja. Ei ole vaan ennen tullut ajateltua asiaa tuolta kannalta.

Vierailija
18/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nää moittijat on?

Vierailija
19/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin omituinen ihminen, että toisen verhoista moittii? Ei tähän aikaan vuodesta talo lämpene, vaikka ei olisi verhoja edes keksitty.

Minä pidän verhoja näin keväällä siksi, että muuttolinnut eivät lennä itseään hengiltä ikkunoihin.

Vierailija
20/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä moitin lähinnä jos pitää polviaan jatkuvasti kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä